יש לי שאלה .........

תמי21

New member
יש לי שאלה .........../images/Emo92.gif

יש פה מישהו שגר באמסטרדם כבר הייתי פעמיים בזמן של 10 שעות המתנה עד הטיסה חזרה לישראל אבל גם הפעם יש לי יותר מ10 שעות המתנה מ11 בבוקר עד 11 בלילה ואני לא יודעת איפה כדאי לי לטייל שם כדי להעביר את הזמן וגם להינות ומישהו מכיר את אמסטרדם ויודע את המזג אוויר שיש שם עכשיו ומה המחיר של הדולר של אמסרטרדם .........$$$$$$$ כמה שווה דולר אחד שם .........תודה בכל זאת תמי אני מגיעה לאמסטרדם ב31 לחודש
 

tali KS

New member
ככה סתם בשליפה מהראש

את יכולה לקחת משדה התעופה רכבת (נמצאת במתחם) ולהגיע לתחנה המרכזית (מבנה ענק)אינני זוכרת אם הוא של רכבות או אוטובוסים בכל מקרה צאי מהשער הראשי וליד יש תחנות יציאה של חשמליות שיביאו אותך להרבה מקומות מעניינים תוכלי להעזר באנשים וישנו בצמוד גם משרד של מידע לתיירים. את יכולה לקחת חשמלית לבית של אנה פרנק, לבחור באחת מהכיכרות המפורסמות בם יש הרבה בתי קפה ואוירה אחלה, ישנם הרבה שווקים של ספרים, בולים,פרחים ושוקי פשפשים . המוזיאון של מאדם טוסו קרוב גם כן. ובכלל אפשר לצאת מהתחנה המרכזית ישר (להזהר מהחשמליות) ולהתחיל לצעוד ולחקור את הרחובות הסמוכים שם תמצאי חנויות לקניות, מוזיאון קטן של סקס... ומסעדות. רכיבה על אופניים שם זה להיט את יכולה לשכור זוג ופשוט לפדלדל בין הגשרים והמים, עוד רעיון, בוודאי תתקלי בהתקהלות ליד מקומות מסויימים בנהר-את יכולה לקחת שיט מאורגן של שעתיים או יותר ופשוט לראות עוד מקומות ולאחר שתחזרי לנקודת המוצא פשוט חזרי אל המקום שמצא חן בעיניך. הזהרי מאנשים לא מוכרים שמציעים לך כל מיני הצעות, אלי נדבקו כמה אירנים והתחילו לתחקר אותי מהיכן אני ובשליפה קצרה החלטתי שאני מיוון.. וברחתי מהם. תהני!! אמסטרדם מאוד ידידותית לתייר המטבע שלהם הוא גילדר (אינני זוכרת את היחס לדולר אבל את יכולה פשוט לבצע חיפוש באינטרנט) כמו כן הדיוטי פרי שלהם נחשב לאחד הטובים ביותר בעולם אז אפשר להעביר שם זמן גם כן. *** באתר למטייל תמצאי אינפורמציה מדוייקת יותר וגם באתר לונלי פלנט פשוט לקרוא ולהדפיס.
 

roy269

New member
המטבע הוא כבר האירו החדש

והוא שווה קצת פחות מדולר ניתן להחליף כספים בשדה עצמו לנסיעה לעיר את יוצאת לכניסה הראשית של הטרמינל בצד שמאל נמצאות הקופות לכרטיסים לרכבת הכרטיס בערך 5 יורו - הלוך ושוב את יורדת במדרגות הנעות לרציף מספר 3 ותוך 15 דקות את בתחנה המרכזית בעיר. ביציאה מהתחנה המרכזית ישר ממול יש הרבה משרדי נסיעות וטיולים כנסי וקחי לך מפה של העיר העיר העתיקה והמעניינת נמצאת בטווח הליכה משמאלך נמצאת תעלה אשר מעבר לה נמצא אזור הרחובות האדומים אם תמשיכי לרדת ישר ברחוב תגיעי לדאם סקוור בצד ימין נמצא ארמון המלוכה וממול נמצא מוזיאון השעוה תקחי שמאלה תגיעי לאזור של תעלות קטנות וגשרים תלויים ונפתחים נחמדים עיר נחמדה ומלבבת רק קחי מרחק מהקופי שופ כי מה שמוכרים שם זה לא בדיוק קופי
 
למעלה