יש לי שאלה קטנה..
נכון היה "הטופ מודל הבאה", ביום חמישי בערוץ 3? ועכשיו החליפו ל"המספרה" או משהו כזה? לא משנה, אז בקיצר כמה פרקים עוד יש לשטות הזאת על המספרה? והאם אחרי זה ימשיכו לשדר ברצועה הזאת של יום חמישי - 21:15 סדרת ריאליטי אחרת? אם כן, איזה? תודה! אופיר