NO Rules rulez
New member
יש לי שאלה קטנה
אני נמצא פה כבר דיי הרבה זמן בפורום ורואה ומשכיל מהתכנים השאלה שלי היא: מצאתי בהעברת דירה של חבר שלי בקבוק מרובע מזכוכית של אייריש קרים (לפחות זה מה שאני חושב שזה) קוראים לזה משו שמתחיל באות O ואז לא זוכר את ההמשך זה עם תווית ירוקה כזאת ורשום מתחת: irish coutry cream והשאלה שלי האם הבקבוק הזה עדיין מותק לשתיה כי אני יודע ללא ספק שהוא עמד בארון זמן לא מועט יצא מגילה בתודה מראש
אני נמצא פה כבר דיי הרבה זמן בפורום ורואה ומשכיל מהתכנים השאלה שלי היא: מצאתי בהעברת דירה של חבר שלי בקבוק מרובע מזכוכית של אייריש קרים (לפחות זה מה שאני חושב שזה) קוראים לזה משו שמתחיל באות O ואז לא זוכר את ההמשך זה עם תווית ירוקה כזאת ורשום מתחת: irish coutry cream והשאלה שלי האם הבקבוק הזה עדיין מותק לשתיה כי אני יודע ללא ספק שהוא עמד בארון זמן לא מועט יצא מגילה בתודה מראש