יש לי שאלה כי כבר הפסקתי להאמין

יש לי שאלה כי כבר הפסקתי להאמין

כ"כ הרבה פעמים פוגעים בי, מנסים להשכיב אותי (ולמי שלא רציני זה גם ללא הצלחה כי אני לא אכנס למיטה סתם), ובכלל משחקים משחקים, כבר הפסקתי להאמין: גברים בכלל מסוגלים באמת לאהוב?
 

seeyou

New member
גברים בכלל מסוגלים באמת לאהוב?

אם תוכלי להגדיר ,לפי הבנתך,כמה מושגי יסוד: גבר בכלל מסוגל אמת אהבה .....נוכל לדון. מה שרואים מכאן - לא רואים משם. יוסי
 

לימורי25

New member
אני איתך...../images/Emo140.gif

ממש קשה למצוא בימינו גבר שגם יהיה בן אדם, גם לא יפחד להתחייב וכו'... הגברים של היום זה גברים שיוצאים ערב ערב לבארים, מחפשים וגם מוצאים סקס ממש בקלות בלי שיידרשו לתת מעצמם, להתחייב... אז לא פלא שהם מתקשים אחר כך לאהוב באמת כשהם יודעים שהם יכולים לקבל הכל גם בלי לערב רגש... נראה לי שהם ברוב המקרים יעדיפו להשאיר את הרגש מחוץ לתחום, לא?
 

k e r e n m

New member
לימורי כמה נכון..

מה שכתבת זה בדיוק מה שאני חושבת,ובד"כ כותבת כאשר עולה שאלה מהסוג הזה..היום המין זמין,אין צורך להתאמץ..הנורמות החברתיות הפכו למעוותות..חבל בשבילנו..
 

Vdrums

New member
ומצד שני יש את הגברים שכן מחפשים

רגש והמין אצלם לא בעדיפות ראשונה.
 
למה האפליה?

כמו שיש גברים שפוגעים יש גם נשים שפוגעות וכמו שיש גברים שאוהבים יש גם נשים שאוהבות ככה זה בעולם שלנו... למה להכליל? חוץ מזה... לטנגו צריך שניים.. ובשביל להיכנס למיטה צריך שניים.. לא בא לך סתם על סקס.. אז אל תפתחי רגליים...
 
אני כבר שנה וחצי נמנעת בגלל הסיבה ה

זאת בדיוק. ואני לא ממש מכלילה...כלומר, ברור לי שיש נשים שפוגעות אבל אני לא כזאת וגם מין הסתם שלי זה לא קרה כי אני מחפשת גברים - לכן אני גם מדברת עליהם. אני גם רק נפגעת לכן אני מכלילה - בקיצור זאת לא הכללה אלא עלילה של מה שעובר שלי..
 

Revi 22 Tal

New member
אחותי ../images/Emo24.gif אולי קשה להאמין אבל

יש (והרבה) גברים שמחפשים לאהוב ומשתוקקים כמוך למערכת יחסים, רק שקצת קשה למצוא אותם לפעמיים.. אבל אני מאמינה שבשביל משהו טוב שווה לפעמיים לחכות... תמשיכי להיות אופטימית בסופו של דבר זה משתלם
 

niva99

New member
הם אמנם זן נדיר ויש האומרים נכחד

אך עדיין יש כאלה המסוגלים לאהוב. צריך מיקרוסקופ / זכוכית מגדלת לאיתורם. בטרינידד טובגו מצאו שניים כאלה - מעדכנים אותי ון ליין ממש ברגעים אלו.
 

seeyou

New member
עידכון מטרינידד- לאור בקשת הכנסת

השניים עברו ברית מילה,בצורה מזורזת(
) ועולים לארץ! בנות זאת הזדמנות האחרונה שלכם לפני המנזר....
 
למעלה