יש לי שאלה אלייכם...

פזית9

New member
יש לי שאלה אלייכם...

יש פה מישהו\מישהי שהוא\ היא לסבית, הומו או וואט אייבר?
 

פזית9

New member
סתם עניין אותי לדעת...

לא שאני לסבית או בי או משו...(אין לי משו נגד זה להפך אני ממש שונאת את אלה שלא מקבלים את זה) סתם פשוט רציתי לדעת...
 

nirvana1994

New member
אבל אז...

זה כמו לשאול את האנשים פה אם יש להם עיניים כחולות.. כי הרי זה לא ישנה את ההודעות שהם רושמים בפורום...נכון?
 
למעלה