יש לי שאלה אלייכם... יש פה מישהו\מישהי שהוא\ היא לסבית, הומו או וואט אייבר?
פ פזית9 New member 23/4/04 #1 יש לי שאלה אלייכם... יש פה מישהו\מישהי שהוא\ היא לסבית, הומו או וואט אייבר?
פ פזית9 New member 24/4/04 #7 סתם עניין אותי לדעת... לא שאני לסבית או בי או משו...(אין לי משו נגד זה להפך אני ממש שונאת את אלה שלא מקבלים את זה) סתם פשוט רציתי לדעת...
סתם עניין אותי לדעת... לא שאני לסבית או בי או משו...(אין לי משו נגד זה להפך אני ממש שונאת את אלה שלא מקבלים את זה) סתם פשוט רציתי לדעת...
N nirvana1994 New member 24/4/04 #12 אבל אז... זה כמו לשאול את האנשים פה אם יש להם עיניים כחולות.. כי הרי זה לא ישנה את ההודעות שהם רושמים בפורום...נכון?
אבל אז... זה כמו לשאול את האנשים פה אם יש להם עיניים כחולות.. כי הרי זה לא ישנה את ההודעות שהם רושמים בפורום...נכון?