יש לי לשאול את הפורום שאלה על פליטי סודן...

הMפצח

New member
יש לי לשאול את הפורום שאלה על פליטי סודן...

חשבתי שאולי במקום שהעולם ימשיך ויטפל בפליטים, אולי אפשר לעבור לטפל באלה שגורמים להם ליהיות פליטים ?! זה למעשה "יהרוג" שני ציפורום במכה אחת.
 

StrengthHonor

New member
לפעול דיפלומטית נגד האיסלאם הקיצוני שמה

מוסלמים ערבים הורגים מוסלמים שחורים בגלל שהערבים הם הגזע החזק. ת'ם יודעים משהו , לפני כאלף ומשהו שנה אותו דבר קרה מצפונית לסודן במצריים. לעומת היהודים שכיום ה0.5% ממה שהיינו אמורים להיות אם היינו חיים חיים תקינים בלי רדיפות (200 מיליון , לפי ויקיפדיה) הערבים הם ההפך , התרבו בקצב מעל ומעבר לממוצע.
 

pelegs

New member
אני אשמח לכך

הגיע הזמן באמת שיתחילו להפעיל לחץ על הממשלה שם להפסיק את הרצח, כמו שהפעילו לחץ על דרא"פ לסיים את משטר האפרטהייד בזמנו. הבעיה היא שעד שארה"ב לא תעשה משהו, ישראל גרורתה לא תטרח גם היא לנקוט עמדה בנושא. גם המערכות הביטחוניות המהוללות של ישראל, ארה"ב ורוסיה לא יפסיקו לספק נשק לכל מוקד סכסוך אפשרי, כך שמן הסתם עוד נראה זוועות כאלה בעתיד. העמים הערבים התרבו בקצב די ממוצע דווקא, ביחס לעולם ה"לא-מערבי". גם הסודנים הלא-ערבים. גם היהודים הערבים, אגב. התופעה הזו של ילודה נמוכה קיימת בעיקר בעולם המערבי.
 

StrengthHonor

New member
אולי אפשר לשלוח חיילי צהל בקואליציה בינלאומית

שחופשית מתכתיבי האו"ם (ארגון טרור לא קטן מבחינת מה שניתן לקשור אליו)
 

StrengthHonor

New member
ספר את זה לויקיפדיה

חוץ מזה עם ריבוי טבעי בין 2 ל5% לא מתווכחים.
 

pelegs

New member
הריבוי הטבעי בישראל הוא 3.8%...

ועד כמה שזכור לי יש יותר יהרבה יותר הודים דתיים מערבים דתיים (נוצרים או מוסלמים) במדינה.
 

StrengthHonor

New member
וזה משנה?

סך הכל מדובר בעובדות , הקוראן והפירושים שלו כמעט ללא יוצא מן הכלל הם גזעניים מאוד . לדוגמה כתוב שמה שמוחמד מרגיש לא בנוח עם שחורים ( או שזה בחדית') וכו' וכו' סך הכל דרוש ביקור אחד בויקיפדיה בהיסטוריות של אזורים כדי לראות אילו עמים האיסלאם מחק בהתפשטות שלו...
 

pelegs

New member
שוב בטיעון הקלאסי הזה

גם בתנ"ך כתובים דברים גזעניים מאד, גם בקוראן יש דברים יפים. ספרי דת כספרי דת הם תמיד שילוב של פילוסופיה והגות לצד תיאורי זוועות שיש לעשות ללא-מאמינים (או מה האל יעשה להם כשיבוא יום דינם). לגבי ויקיפדיה - זו לא חכמה גדולה. אפשר לראות הרבה עמים שהאיסלאם מחק, אם מחפשים רק את זה. לעומת זאת, עיון קל בהיסטוריה מעבר לכך מראה שהרבה מאד עמים החריבו הרבה מאד עמים אחרים. למשל האירופאים ה"נאורים" שהחריבו תרבויות אינדיאניות, המונגולים שבמסעות כיבושיהם החריבו אינספור ישובים ועמים, ודיכאו אותם לאורך מאות שנים, הרומאים ומחיקתם את הגותים וכו'. אפילו עם ישראל בשבתו בציון לאורך שנים ניסה (ללא הצלחה, כנראה) להשמיד את העמלקים (ה"ציווי האלוהי" לעשות כן זהה בעיני ל"ציווי האלוהי" להשמיד את הכופרים באיסלאם). בכלל, כשאני חושב על זה - מספרית, האירופאים, הן בתקופות דתיות (מסעות הצלב) והן בעת המודרנית יותר (האימפריאליזם) לוקחים את כולם - בעיקר כי להם היתה הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.
 

L m a o

New member
רק שהאירופאים

כבר לא עושים את זה, הערבים נחושים בדעתם להמשיך.
 
אילו דברים גזענים כתובים בתנך?

למדתי תנ"ך כל חיי בבית ספר ובתיכון ולא נתקלתי במשהו גזעני.
 

StrengthHonor

New member
ושוב התשובה הקלאסית הזו

זה לא משנה כי גם נטורי קרתא לא מקשיבים לטיעונים הגזעניים האלה בעוד שמוסלמים חילוניים לגמריי כן מקשיבים למה שכתוב בקוראן.
 

סלוניק

New member
תפסיק עם המילים של אוניברסיטה כל הזמן

אם היינו נותנים את הארץ לערבים וחושבים רק על ויקיפדיה כבר מזמן הערבים היו טובחים בנו. יש להם בעיות עם התנ"ך? שילכו ל-29 מדינות שלהם! לנו יש רק אחת וצריך לשמור עליה אז מעניין מה אתה (כן, אתה! ) היית אומר אם היו מורידים קסאמים על הבית של דודה של אבא שלך. הצביעות של השמאל מדהימה אותי כל פעם מחדש כשהם נזכרים קודם בערבים המסכנים ורק אחרי זה בעניי עירך קודמים. למה לאירופה ולצרפתים אכפת קודם מהערבים ולא ממה שהערבים עושים? לערבים לא אכפת אם זה גוש קטיף או צרפת או תל אביב, הם רוצים את הכל! ובכלל ידעתם שגם תל אביב זאתי התנחלות כמו גוש קטיף ואין הבדל ביניהם? ואני מתפלא מאיך שאתם הסמולנים (וצריך להגיד סמול כי אתם קטנים!! סמול באנגלית = קטן) מתפארים במנגנון השמדה עצמית שלהם ולא הולכים לצבא. עם בונה צבא בונה עם ולהזכירך הבלסטינים גם לא עושים צבא וגם הם לא עם ומארק טווין (שהוא איש נורא חכם וכתב גם ספרים) הגיע לארץ ישראל לפני 120 שנה והיא הייתה ריקה. ר י ק ה ! ! ! ומי שלא מאמין שהוא שקרנאצי שיקרא את החתימה שלו. מי יכתוב ציטוט של נאצי? נכון מאוד! ! רק מישהו שהוא נאצי בעצמו ! ! !1 ומותר להגיד על השמאלנים נאצים כי הם קוראים לצהל ששומר על הארץ שלנו נאצים
 

kapoya

New member
הדבר היחיד שצריך לעשות הוא

פשוט לא לתת להם להכנס לכאן. אם בכל זאת הם הצליחו להכנס, צריך לתת להם עזרה רפואית ככל שתדרש ואז לדאוג להוציאם מהארץ ובהקדם. יש לנו כבר קהילה סודנית בארץ שממוקמת בישוב ג'זר אל זרקא, שזהו ישוב בעייתי עם אוכלוסייה בעייתית שגם תופסת שטח יקר מהמדינה (ליד קיסריה). הסודנים ידועים כמוסלמים קיצוניים ואנחנו ממש לא צריכים אותו כאן עם כל הצער והכאב על מה שקורה להם בארצם. יש לנו מספיק צרות על הראש.
 
וגם זה לא שהם באים לפה להצלה או משהו כזה

הם באים לפה לרמת חיים טובה כמו כל המהגרים שבאים לישראל..לכן אולי צריך קצת להקל עליהם בהתחשב בנסיבות אבל לא יותר מדי.. לברוח מהארץ שלהם הם היו בורחים למדינות האזור שלהם.. את הפליטים שכבר ישובים בארץ להשאיר.. אבל לא לתת ליותר להכנס..זה לא שמצריים כזו נוראה :)
 

אלמרה

New member
רק פליטי סודן חסרים לנו

שנו חז"ל עניי עירך קודמים! - יש לחסום את הגבול הרמטית בפני חבלנים מסתננים, מבריחי נשק וסמים - כך גם פליטים בלתי רצויים לא יחדרו. הפליטים המסתננים אינם עניני מדינת ישראל ועוד לא פתרנו את בעיית הקסמים מעזה!!! הפליטים עוברים דרך ארוכה בתוך מצריים ושם הם לא מקבלים שום תמיכה או סיוע - למה אנחנו צריכים לטפל בהם? ישנן למעלה מעשרים מדינות ערביות מוסלמיות באיזור שיקלטו אותם - שיבצעו מבצעי הצלה כמו שאנחנו העלינו את עולי אתיופיה וכד'...
 

יהוי

New member
מה שלדעתי צריך לעשות

זה לאמן אותם פה באימונים צבאיים,לחמש אותם כמו שצריך ולשלוח אותם להגן על הבתים והמשפחות שלהם. הכנופיות שטובחות בהן אינן יחידות צבאיות מאומנות אלא חבורות של ברברים עם נשק ואם הם יתקלו ביחידות מאומנות הן יקרסו.
 

StrengthHonor

New member
יהוי

זה מה שמצריים הייתה צריכה לעשות , אבל הם היו שותפים לג'נוסייד שחורים גם כן לפני יותר מימלניוםאבל זאת הייתה ראשית התרבות של מצריים המודרנית.
 

squad leader

New member
ואתה באמת יכול להרשות לעצמך את עלויות..

אימונם? אימון חיילים משמעו לספק להם את כל צרכיהם (מגורים, תזונה, שינוע, ביגוד, דאגה ליקיריהם שעוד במקום, מעט כסף לבזבז), באופן רציף, בכדי לספק להם רמת חיים סבירה של חייל; וכל אלו הם דברים מינורים לעומת העלות של התחמושת, הציוד הצבאי וכוח האדם המקצועי, הדרוש לאמנם. שלא לדבר על לחלוק עימם אינפורמציה וטקטיקות מודיעיניות. ובכלל, לפעולה כזו יהיו השלכות דיפלומטיות עצומות, שאין הן שוות את המחיר. ולבסוף, ישנו עניין המוטיבצייה- במידה והיית פליט, מה היית מעדיף, להמלט על חייך למדינת ישראל רק בכדי להתאמן קשה כחייל ולחזור להלחם עד מוות במדינתך (אליה, כאמור, אין לך זיקה) או שמא, להשאר כאן במדינה המערבית היפה הזו, שתדאג לסבסד אותך לא רע לכל ימי חייך?
 
למעלה