יש לי בעיה

ASTARP

New member
יש לי בעיה

היי טוב קודם כול ברכותי על האתר לא יודעת אם הוא חדש או לא .... אז תתחדשו פעם נוספת מקסימום אז כך יכול להיות שאני די זקנה בגיל אבל החלטתי ללכת על זה ולנסות באתר זה אז כך אני מכירה בן אדם מכור למשהו רציתי לדעת איך אפשר לעזור לו תודה .
 
התמכרויות

שלום! אני חייב לומר לשם התחלה שאני לא מומחה גדול ביחס להתמכרויות, וזה לא תחום ההתמחות ב'מקום אחר'. אני כן יודע שעל-מנת לטפל בהתמכרות, צריך קודם כל את הרצון והמוטיבציה מצד המכור, מכיוון שהדרך לעשות זאת היא דרך רגשית ופנימית, ולא על-ידי עזרים חיצוניים. יש מרכזים לטיפול במכורים כמו מלכישוע בצפון, ומקומות אחרים שמתמחים בנושא, אבל חשוב לציין פרטים נוספים, כמו גיל, החומרים אליו הוא מכור, הרצון שלו להתנקות וכו' וכו', כדי לדעת לאיפה אפשר להפנות אותך. בכל מקרה, כאקט ראשוני את יכולה לפנות ל'אל-סם'. קיימת תחנה בתל אביב, והטלפון שם הוא 03-5462076. את יכולה לפנות לבחור בשם יונתן, ולומר לו שהפניתי אותך אליו ואת מעוניינת במידע. הוא יוכל לעזור לך הרבה יותר ממני :) אני מאוד מקווה שדברים יסתדרו בקרוב. אשמח אם תדווחי לנו על התקדמויות. יום טוב! שי.
 

Sagit3

New member
שתי כתובות אינטרנט.

עמותת "אפשר" - טיפול בהתמכרויות שונות. עמותת "אל סם" - עזרה לנפגעי סמים. מקווה שלפחות באחת מהן את תמצאי עזרה לידידך. מצינת לשבח את הרצון הטוב שלך לעזור לאדם אחד, ולהבין לליבו. אוהבת
,
שגית.
 
למעלה