יריד במרינה שלום לתיקי אדיסון!! אבקש לדעת מה העלות לחודשי הקיץ לדוכן בימי שלישי ושבת?? תודה
א אורנית58 New member 22/6/09 #1 יריד במרינה שלום לתיקי אדיסון!! אבקש לדעת מה העלות לחודשי הקיץ לדוכן בימי שלישי ושבת?? תודה