ירד פה יותר מבירושליים אתמול
אבל כאן קראו לזה ״סופת הכנה לחורף״.......
(ואנחנו נסענו 200 ק״מ בשלג לגלוש
)
(תיכף נוציא את המזחלות , ואת אקורקינט שלג לטיול , רק עשר וחצי בבוקר כאן)
והנה תמונה של מישהו (אולי אני , אולי...) שהתעצל להכניס את האופנוע לגראז׳ לפני הסופה אתמול.