ירושלים ????

slooky1

New member
ירושלים ????

לא ייאמן כמה שלג,כל תמונה אני מופתע מחדש
 

natyh

New member
לא כך מתארים אתר סקי ...


מתחילים במחירי חבילות לקלאב אין גרוזלם אחר כך העברות משדה התעופה ... אחר כך מלונות...ציוד וסקי פאס ..

פעם אחרונה שאתה שם תמונה לפני שהעלית את כל הקשור ...
 

natyh

New member
והבינדינגס של הסקי טורינג שלי...

תקועים באמריקע ...בעעע....
 

marceloros

Member
מנהל
דודו הפעם נראה לי הובסת

כאילו מה אצלכם? מינוס 20 בלי טיפת שלג??
 

drz400e

New member
ירד פה יותר מבירושליים אתמול

אבל כאן קראו לזה ״סופת הכנה לחורף״.......

(ואנחנו נסענו 200 ק״מ בשלג לגלוש
)

(תיכף נוציא את המזחלות , ואת אקורקינט שלג לטיול , רק עשר וחצי בבוקר כאן)

והנה תמונה של מישהו (אולי אני , אולי...) שהתעצל להכניס את האופנוע לגראז׳ לפני הסופה אתמול.
 

z x 7 r

New member
זה איזה באג ידוע של תפוז - שתמונה לא תמיד

עולה בפעם הראשונה, ואז אנשים מעלים עוד פעם והתמונה הקודמת מופיעה גם כן.
 

natyh

New member
אל תשכח מרסלו

אצלנו זה כל שנה ככה ... אצל דודו במדבר בקנדה פעם בששים שנה ....
 

marceloros

Member
מנהל
הלו לא לעזור לו

60 פעם בשנה הוא אוכל לנו את הלב, ניסיתי פעם אחת, וגם נכשלתי.
לפחות תיקו...
 

marceloros

Member
מנהל
לא מפחיד

מסלול ירוק ששת הימים במאונט המבתר (גבעת המבתר בפי המקומיים) היה מלא במתחילים שעשו פקק תנועה בגלל חוסר ניסיון בגלישת קרח.
גלישה של 40 שניות לקחה כ-10 דקות לערך, אולי יותר.
 

alonaski

New member
פהההההיייי... זה משהו ברמה שאפילו זקני צפת

לא זוכרים....
 

natyh

New member
עולה ליורשליים מחר

זהו נחתי מספיק בבית .

מי בא מחר ברכבת ?
 
למעלה