ירושלים של לבן.

mri10

New member
ירושלים של לבן.

אז זהו הבירה מושלגת.

כביש מס' 1 סגור אין יוצא ואין בא.

הכל לבן בוהק.

יפה,קסום ועם המון המון רוגע.

כל כך כייף לראות איך שעם הקור בא החום.

הרבה חום.חום אנושי.

הלכתי הבוקר לקניון הסמוך לביתי.

בעלי החנויות סגרו את עסקיהם ויצאו להשתולל בשלג.

ההוא מ'פוקס' זורק אבן שלג על חברו מרשת 'קסטרו'

העובדים של מגה בול מנסים את מזלם הרומנטי עם המלצריות של 'קפה קפה' באמצעות השלג.

כולם עטופים ורעולי פנים זורקים שלג על כולם מבלי להשאיר טביעות אצבע מפלילות,אך עם המון המון צחוק,זרימה ומצב רוח.

בכביש המצב על אותו גל.

זו ההזדמנות היחידה בה אפשר לראות נהג 'ישראלי' תקוע בכביש עם הרבה אושר.

בלי שום צפירות לחץ,בלי קללות וולגריות.

נהפוך הוא.

נהגים יוצאים מרכביהם ומשתוללים בשלג באינפנטיליות מוחלטת.

משאירים את כל הלחץ של סוף שבוע לזמנים אחרים.

איך יצאתי טיפשון היום?!

עוד הבוקר שלחתי מסר למי מידידותי שאין שלג,והכל כרגיל,ויש לי תחושות בטן של ירושלמי ובלה בלה בלה.

תכל'ס הכל לבן..

ובלי קשר או עם קשר.

מחר בתאריך העברי י' בטבת.היום שמסמל את אבל האומה על ירושלים הנצורה.

ירושלים של לפני אלפי שנים.

אז,לא השלג השבית את הבירה.

הסיבות היו קצת פחות משמחות.

יום טוב לכולם.
 
ואופו בדיוק...

התמונות להמחשה????


כשגרתי בארה״ב כמויות השלג שירדו ושכיסו את העיר בלבן זה היה מראה מרהיב שאין כמותו!
אני מאד אוהבת שלג חבל שאצלנו הוא מסרב להגיע..
מה שכן,שלושה ימים רצופים הגשם יורד פה והקור ממאן לעזוב...

מאחלת לנו שיהיה חורף חם!
 
זה כיף לילדים

שנה שעברה יומיים הייתי נצור מה שנקרא!אכן חוויה השנה ברחתי לאימא עד מוצאי שבת:)
 
איזו אווירה כייפית

בת"א גם אם ירדו פתיתי זהב
אנשים לא יבלו בחברותא..

טוב תביא תמונות יא קמצן.
 
מה?

למה? למה את נותנת לדניאל לחשוב שיש סדקים בברית דמים הזאת?

בנוגע לנושא המדובר,
במקום שממנו אני באה, הדלתות של השכנים תמיד פתוחות.
אני זוכרת את השלג הראשון שלי.. קפאתי במדרגות..לא זוכרת איפה ההורים שלי היו.. השכן שמע אותי
וקרא לי להיות סביב הגז עם הבנות שלו.
כאן.. זה בחיים לא היה קורה.

בשבוע הראשון שלי בת"א היה שבוע שלא פסקו בו הגשמים.
היו שלוליות בכבישים וכולם הצטופפו בתחנה.
אישה מבוגרת החליקה ונפלה לתוך שלולית. .התיק שלה התפזר על הכביש אף אחד לא זז מהתחנה כדי לעזור לה, מהפחד להירטב.

דוגמא קרובה יותר.. ביום של השרפה אנשים יצאו מהחלון והמרפסות.
רואים אנשים במצוקה ואפילו כוס מים לא הציעו.

אז את רשאית לחלוק זה בסדר, אבל כנראה שלא הכרת משהו אחר.
 
אבל

הבעתי את אי הסכמתי בצורה עדינה.

ברור שכנראה לא חוויתי משהו אחר.

אבל ממה שאני חוויתי בתל אביב - אנשים כן מתאגדים ביחד כשקורה משהו.
 
מממ

כשיש קשת בענן כולם ביחד יוצאים ומצלמים.
עושים מלחמות מים בכיכר.
ערב יום העצמאות כולם חברים של כולם.
מסיבות רחוב שכולם מתחבקים.
אפילו אבל על אמן מסוים מאגד אנשים - ראי מה קרה בכיכר רבין אחרי מותו של אריק איינשטיין.

קשה לי לחשוב על איזו תופעת טבע מיוחדת שקוראת בתל אביב שבגללה כולם יצאו החוצה וישחקו.
 
הירושלמים

מאוד חמים ועוזרים מצאתי לחבר ילדות דירת חדר בחגים ב300 או חדר לסופ"ש ב150 עם אחלה אירוח סטדנרטי.
בתל אביב אין מצב אלא אם אתה גיי והקהילה תעזור.
עיר עם אמונה עמוקה ובתל אביב כמו בניו יורק כל אחד בפינה שלו הרבה מאוד מוזרים ושונים !
בירושלים הם משתייכים לברסלבים.

עיר מיוחדת ונעימה וחבל שהיא לא זולה ירושלים שלי
 

mri10

New member
את שומעת לירי..

ביזי חולקת עלייך,לדעתה אני כלל לא קמצן....את האמת גם לדעתי.
 
אני הירושלמי היחידי

שלא העלה תמונות לפייסבוק שנה שעברה ב5 בבוקר צילמתי השנה ירדתי מכל פיפס וכל צילום לעלות לפייסבוק.

חווית שלג טובה לילדים :)
 
למעלה