ירושלים של לבן.
אז זהו הבירה מושלגת.
כביש מס' 1 סגור אין יוצא ואין בא.
הכל לבן בוהק.
יפה,קסום ועם המון המון רוגע.
כל כך כייף לראות איך שעם הקור בא החום.
הרבה חום.חום אנושי.
הלכתי הבוקר לקניון הסמוך לביתי.
בעלי החנויות סגרו את עסקיהם ויצאו להשתולל בשלג.
ההוא מ'פוקס' זורק אבן שלג על חברו מרשת 'קסטרו'
העובדים של מגה בול מנסים את מזלם הרומנטי עם המלצריות של 'קפה קפה' באמצעות השלג.
כולם עטופים ורעולי פנים זורקים שלג על כולם מבלי להשאיר טביעות אצבע מפלילות,אך עם המון המון צחוק,זרימה ומצב רוח.
בכביש המצב על אותו גל.
זו ההזדמנות היחידה בה אפשר לראות נהג 'ישראלי' תקוע בכביש עם הרבה אושר.
בלי שום צפירות לחץ,בלי קללות וולגריות.
נהפוך הוא.
נהגים יוצאים מרכביהם ומשתוללים בשלג באינפנטיליות מוחלטת.
משאירים את כל הלחץ של סוף שבוע לזמנים אחרים.
איך יצאתי טיפשון היום?!
עוד הבוקר שלחתי מסר למי מידידותי שאין שלג,והכל כרגיל,ויש לי תחושות בטן של ירושלמי ובלה בלה בלה.
תכל'ס הכל לבן..
ובלי קשר או עם קשר.
מחר בתאריך העברי י' בטבת.היום שמסמל את אבל האומה על ירושלים הנצורה.
ירושלים של לפני אלפי שנים.
אז,לא השלג השבית את הבירה.
הסיבות היו קצת פחות משמחות.
יום טוב לכולם.
אז זהו הבירה מושלגת.
כביש מס' 1 סגור אין יוצא ואין בא.
הכל לבן בוהק.
יפה,קסום ועם המון המון רוגע.
כל כך כייף לראות איך שעם הקור בא החום.
הרבה חום.חום אנושי.
הלכתי הבוקר לקניון הסמוך לביתי.
בעלי החנויות סגרו את עסקיהם ויצאו להשתולל בשלג.
ההוא מ'פוקס' זורק אבן שלג על חברו מרשת 'קסטרו'
העובדים של מגה בול מנסים את מזלם הרומנטי עם המלצריות של 'קפה קפה' באמצעות השלג.
כולם עטופים ורעולי פנים זורקים שלג על כולם מבלי להשאיר טביעות אצבע מפלילות,אך עם המון המון צחוק,זרימה ומצב רוח.
בכביש המצב על אותו גל.
זו ההזדמנות היחידה בה אפשר לראות נהג 'ישראלי' תקוע בכביש עם הרבה אושר.
בלי שום צפירות לחץ,בלי קללות וולגריות.
נהפוך הוא.
נהגים יוצאים מרכביהם ומשתוללים בשלג באינפנטיליות מוחלטת.
משאירים את כל הלחץ של סוף שבוע לזמנים אחרים.
איך יצאתי טיפשון היום?!
עוד הבוקר שלחתי מסר למי מידידותי שאין שלג,והכל כרגיל,ויש לי תחושות בטן של ירושלמי ובלה בלה בלה.
תכל'ס הכל לבן..
ובלי קשר או עם קשר.
מחר בתאריך העברי י' בטבת.היום שמסמל את אבל האומה על ירושלים הנצורה.
ירושלים של לפני אלפי שנים.
אז,לא השלג השבית את הבירה.
הסיבות היו קצת פחות משמחות.
יום טוב לכולם.