נושי האמיתית
New member
יקיריי...
אני פה בינכם.. קוראת את מה שכולם כותבים... מזילה דימעה חמימה כשצריך.. מגכחת בקול לפעמים ואומרת לעצמי..כמה כייף לאותם אנשים שיוצא להם ככה.. יפה ובכייף.. והם נוגעים , בין אם רוצים ובין אם לא , בלבבות האחרים . לכם... אני רוצה לומר ש... אני פה.. וקולי לא נשמע . שתהיה לכולנו שנה טובה.. עם המון צחוק ושמחה... ים של אהבה ובריאות.. המון שלווה ושלום... והכי חשוב.. שנה של חברות.. ושאיש את רעהו יאהב.. נושי
אני פה בינכם.. קוראת את מה שכולם כותבים... מזילה דימעה חמימה כשצריך.. מגכחת בקול לפעמים ואומרת לעצמי..כמה כייף לאותם אנשים שיוצא להם ככה.. יפה ובכייף.. והם נוגעים , בין אם רוצים ובין אם לא , בלבבות האחרים . לכם... אני רוצה לומר ש... אני פה.. וקולי לא נשמע . שתהיה לכולנו שנה טובה.. עם המון צחוק ושמחה... ים של אהבה ובריאות.. המון שלווה ושלום... והכי חשוב.. שנה של חברות.. ושאיש את רעהו יאהב.. נושי