יקיריי...

יקיריי...

אני פה בינכם.. קוראת את מה שכולם כותבים... מזילה דימעה חמימה כשצריך.. מגכחת בקול לפעמים ואומרת לעצמי..כמה כייף לאותם אנשים שיוצא להם ככה.. יפה ובכייף.. והם נוגעים , בין אם רוצים ובין אם לא , בלבבות האחרים . לכם... אני רוצה לומר ש... אני פה.. וקולי לא נשמע . שתהיה לכולנו שנה טובה.. עם המון צחוק ושמחה... ים של אהבה ובריאות.. המון שלווה ושלום... והכי חשוב.. שנה של חברות.. ושאיש את רעהו יאהב.. נושי
 
למעלה