יעקב קרמר מה זה GAIN.?

רמי א

New member
יעקב קרמר מה זה GAIN.?

זה באמת הניצול קליטה של הצלחת או משהו אחר? כי עכשיו שהסתכלתי במפרטים הטכנים של צלחת אנדרו ראיתי מושגים אחרים. וכל הזמן חשבתי שמדובר בניצול קליטה. עכשיו אני לא בטוח. אז מה זה באמת בצלחתGAIN?
 

kobkobk

New member
הגבר האנטנה

ב rf זהו הגבר האנטנה והוא תוצאה של הרבה פרמטרים גודל זוויות שונות וכו
 
מה זה GIN מקווה שאני לא טועה ומטע

ובכן מה זה מטר . ליפני כ100 שנה היתחילו לימדוד אורכים אולי יותר מימא שנה ואז הומצא "המטר". מה זה מטר ? ובכן מדענים מצאו איזה קרש אז באורך מסויים וקבוע שזה יהייה יחידת יסוד בשם מטר 1 והקרש הזה נימצא במוזאון הלובר בפריז . 100 מטר הם 100 קרשים כאלה וכן הלאה הקרש הוא יחידת יסוד אז מה זה GIN של אנטנה לקחו מוט נחושת באורך של מטר כמו אנטנה של אוטו ומדדו וקיבלו 1DB וולט . העוצמה הזו היא יחידת יסוד . אכשב קחו אנטנה ארוכה כמו פובה ותימדדו כמה ונניח שיצא 17DBV אז האנטנה מגבירה ב17DBV כמובן ללא הגברה עים מגבר אלה חיבור האנטנה ישר למד שדה . זה ניקרא GIN רגישות של אנטנה או בעיברית פשוטה כח יניקה . ללא הגברה של מגבר . כחה זה בכל מיתקן, למיקרופון יש רגישות. רמקול יש GIN ככול שהמגנט יותר גדול צריך הספק יותר קטן . על מנת לישמוע את אותה עוצמת צליל מקווה שלא כתבתי שטויות זה מערך GIN בכול מכשיר טכני יש את ההגדרה הזו
 
למעלה