ימי הורים

טוב לראות אותך כאן ../images/Emo13.gif

אני מסכימה עם המשפט האחרון שלך. טוב שהמסגרת לא מפעילה לחץ, אבל דברים כאלה לא צריכים להאמר מול הילד. רק דבר נוסף, אם היא חושבת שהילד ADHD היא היתה צריכה לומר לך, כי היא אולי מסתדרת מצויין, אבל זה הילד שלך ואולי את רוצה לאבחן? אולי את רוצה להתייעץ בקשר להתנהלות בבית? כבר אמרתי לך פעם שאני אוהבת שהילדים משתתפים באופן פעיל בכתיבת התעודה שלהם, נכון?
 

אתי77

New member
ככה...

לא אמרת לי אף פעם שאת אוהבת שהם משתתפים, אבל אני מכירה אותך מספיק כדי לתאר לעצמי שזה המצב... ובקשר לADHD, זה בדיוק העניין. יש לנו המון קשיים איתו בבית, אבל כל עוד חשבתי שזה רק אני, חשבתי שזה עניין של גבולות. ולא הבנתי למה שום דבר שאני עושה לא עוזר. היות ועבדתי שנים עם ילדים היפראקטיביים, כנראה שאיבדתי פרופורציות, ולא שמתי לב שזה מה שקורה אצל הבן שלי. ברגע שהבנתי שיש קושי אובייקטיבי, כל התמונה השתנתה. אני גם חושבת שהוא עושה כל כך הרבה מאמצים כדי להיות בסדר בכיתה שבבית הוא מתפרק לגמרי. עכשיו אנחנו מחכים בסבלנות לאיבחון ונראה מה יהיה...
 

חני ב

New member
ואני לא מבינה משהו

בשיחה מול הילד היא אמרה שהוא ADHD? כמה לא יאה, כמה לא נכון. שיחות כאלה נעשות בחדרה של היועצת רק עם ההורים ומחליטים יחד מה עושים.
 

אתי77

New member
אני מסכימה איתך

היא אמרה את זה בשלב שכבר לא ישב איתנו ויותר קיפץ בכל הכיתה. היא לא האריכה בדיבור, מבחינתה, זה לא היה כזה משמעותי, היות והוא מסתדר בכיתה. (יש רק 2 שיעורים ביום, בקבוצה של 12 ילדים והשיעורים מאד חוויתיים. היא מאפשרת לו לשחק בפלסטלינה או לצייר בשיעור, וגם לצאת ולחזור, כך שמבחינתה, אין שום בעיה)
 
אצלנו בימים ראשון ושני

לצערי, השנה יש לי 37 תלמידים בכיתה וגם יומיים לא מספיקים לי... אז אני מקבלת חלק לא מבוטל מההורים בבקרים. אני משתדלת לשוחח עם הילד והוריו ולא רק לדווח, שואלת אותו על הצדדים החזקים שלו ובמה, לדעתו, עליו עוד להשתפר. אני מחזקת אותו במספר היבטים ומעלה 2-3 היבטים לשיפור. על השולחן תמיד יש מפה וסלסלה של סוכריות טופי. צריך לתת הרגשה טובה, לא?
 
יש פעמיים בשנה.

בשבוע הבא זו פגישת ההורים השניה. אני מניחה שאם צריך להיפגש בגלל בעיות לא מחכים ליום הורים.לא המורות ולא ההורים עצמם.
 

נטלי22

New member
היה לנו בדיוק היום.

שניהם (כיתה א' וכיתה ד') קיבלו תשבוחות מקיר לקיר, אבל עם הערה על פטפטת בכיתה (כצפוי). המורה של כיתה א', שלימדה גם את הגדולה בשנה שעברה, אמרה שהיא רואה שהיצירתיות והכשרון של ציור וכתיבה עוברים במשפחה, וגרמה לנו לגאווה גדולה. כולם גם הוקסמו מהקטנה שהצטרפה אלינו - עשינו מזה "בילוי" משפחתי...
 
למעלה