ילד נוסף

irisrt

New member
ילד נוסף

אני אם חד הורית לילד מקסים בן 6. ומעוניינת להכנס להריון וכרגע אינני נמצאת במערכת יחסים מסודרת. האם יש אופציות נוספות מלבד תרומות. איך מה עוןשים? תודה !!!
 

עידחנ

New member
הצעה

אם יש משהו שאוהב אותך ומוכן רק לעשות איתך ילד זוהי אפשרות. האם הילד בן ה-6 הוא מתרומה?
 

irisrt

New member
תשובה ילד נוסף

הילד ה -1 הו פרי מערכת יחסים ארוכה שנסתיימה וטב שכך!!! איננו נמצאים בקשר ולכן זו לא אופציה. בכל מקרה תודה!!!
 

m i c h a l i

New member
נסי בפורום השכן ../images/Emo140.gif

אמהות יחידניות מבחירה אולי אצלהם תקבלי תשובות נוספות וכמובן שאת מוזמנת להישאר גם כאן איתנו
 

רחל228

New member
בפורום בנענע

"גרושים גרושות" , הועלתה שאלה דומה ע"י גבר חד מיני שמחפש ליצור ילד עם אישה יציבה.
 

ר ו ח ל ה

New member
היו כאן הודעות ועדיין לפעמים יש

בקשות של גברים רווקים שאינם רוצים מערכת יחסים עם האשה אבל כן הורות משותפת, בחודש שעבר היו בפורום אמהות מבחירה שני גברים לפחות שאני ראיתי שמחפשים פרטנרית. יש גם את פורום הורות אחרת, למיטב הבנתי שם נפגשים זוגות בעלי רצון כמו זה שלך. עד כמה שהבנתי אפשר גם להעזר ברופא להעברת הזרע אם לא רוצים בדרך הקונבנציונית, העתיקה והמיושנת.
 
למעלה