יכול להיות שגארנט מועמד מוביל ל-MVP?

Blaz0r

New member
יכול להיות שגארנט מועמד מוביל ל-MVP?

לדעתי, הוא עונה על כל הקריטריונים! הוא החלק הכי חשוב בהגנה של בוסטון, בלעדיו גם מסתבר שהיאן לא מסוגלת לנצח אפילו את מינסוטה! חוץ מזה, לבוסטון יש את המאזן הכי טוב בליגה - שזה אומר שהוא השחקן הכי חשוב לקבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה, זה פחות או יותר המשמעות של ה-MVP... אז מה אתם אומרים על זה? נראה לכם שרוב הסיכויים שהוא יקבל את תואר ה-MVP בסוף העונה?
 

chaiel

New member
הוא MVP מהבחינה האמיתית:

שזה "השחקן הכי חשוב" = most valuable player הוא אולי לא נותן מספרים כמו שכולנו יודעים שהוא יכול לתת, אבל הוא ללא ספק השחקן הכי חשוב של הקבוצה הטובה בליגה. לברון קובי ופול שני סנטימטר מאחוריו...כשללברון יש את הקייס הכי טוב כי הוא יותר חשוב לקבוצה שלו מאשר שני האחרים לשלהם אבל זה בעיקר בגלל שהקבוצה שלו מסריחה... אם כבר יש תואר שמגיע לו יותר זה שחקן ההגנה של העונה, תמיד ידענו שהוא שחקן הגנה טוב אבל רק השנה אנחנו נוכחים לדעת עד כמה, הוא ל-ב-ד-ו הפך את בוסטון להגנה הכי טובה בליגה (אלן ופירס אף פעם לא היו הגנה מעולה) אחריו קמבי, לבד.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הכל מצביע לכיוון שלו העונה

אמנם סטטיסטית הוא ירד אבל הוא מעולם לא הראה מנהיגות כמו שהוא מראה העונה ולמעשה הוא העוגן של בוסטון. הוא גם היה זה שיצא נגד הכינוי "BIG 3" שהדביקו להם וטען שהם קבוצה ולא רק שלושה והתעצבן שמפרידים אותם מכל השאר. לא מזמן היה משחק שלהם נגד הבולס ובהפסקה הפרשנים דיברו שם בהרחבה על התרומה שלו לבוסטון וסיפרו על מה שהולך שם מאחורי הקלעים ועסקו בעיקר ברוח שגארנט הביא לקבוצה, הבחור רוצה אליפות ומדביק את כולם בטירוף שלו, אפילו את פירס ואלן. ובלי כל קשר, חוץ מקובי או לברון איזה עוד מועמדים יש??
 

STEVE NASH

New member
איזה עוד מועמדים?

כריס פול שנותן עונה מדהימה עם ניו אורלינס, הפתעת העונה? סטיב נאש בכושר שהוא נמצא בו מועמד וודאי לMVP כל שנה, ברון דיוויס אולי... למרות שלברון, קובי וגארנט הם הבולטים יש עוד כמה שיכולים להיכנס.
 

bostonForever

New member
ועדיין פירס השחקן החשוב בקבוצה.

ובפלייאוף כולם יראו את זה. אלן לא היה ולא יהיה מנהיג. גארנט מריח פלייאוף ורץ למקלט, ופירס ירים את כולם בדרך להפסד מעליב לדטרויט בגמר המזרח.
 

Oxycodone

New member
מהפה שלך ל...שימי ריגר

אני ממש מקווה שהפיסטונס יעקצו את בוסטון בגמר...השאלה היא מי תעלה מהמערב ..
 

סלים וארזה

New member
מנהל
לא נראה לי שגארנט ייבחר נוביצקי נבחר שנה שעברה כשחקן הכי טוב מהקבוצה הכי טובה והפך ללעג ולקלס לאחר שהודח עם קבוצתו בסיבוב הראשון. גם סטטיסטית הוא לא היה המוביל בקבוצה שלו. דווקא שנה שעברה התואר הגיע לנאש הרבה יותר מאשר בשנים שקדמו לה. ואפרופו נאש, האם לפני שנתיים הוא זכה בתואר ה-MVP כי פיניקס סיימה את הליגה במאזן הכי טוב? הצחקתם את דטרויט ואת צ'ונסי בילאפס שהיה המצטיין אצלה. נכון לעכשיו כריס פול הביא כמעט לבד את ניו אורלינס למאזן הטוב במערב (שהוא הקונפרנס היותר קשה) נכון להיום. אם זה לא MVP, אז מה כן? מי עוד יש להם בקבוצה? צ'נדלר השואב שלא יודע לקלוע, ווסט היעיל, פז'ה שנפצע, מו פיט שבעברו היה שחקן טוב - הבוטום ליין שהסגל שלהם לא משהו בכלל. קובי, לברון וגם גארנט יותר FLASHY ויותר מפורסמים ומחוזרים על ידי התקשורת, אבל ה-MVP כרגע הוא כריס פול.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא כל כך הצלחתי להבין מה הקשר

בין נוביצקי לגארנט. בכל מקרה... גם אם אתה צודק לגבי כריס פול (ולדעתי אתה לא אבל זה כבר נושא אחר לדיון), קשה לי מהאמין שיתנו את התואר לשחקן צעיר ולא לשחקן וותיק יותר כמו קובי (שלהזכירכם עדיין לא היה MVP ובפוליטיקה בליגה גם זה שיקול) או גארנט. זמנו של פול עוד יגיע אבל כרגע שלושת המועמדים המובילים שם גארנט, קובי ולברון.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
הקשר הוא פשוט בהודעה הראשית רשום על השחקן הכי טוב מהקבוצה הכי טובה. אני זוכר את הדיון בפורום שבו חל'ק מהגולשים היו בעד נתינת התואר לנוביצקי רק כדי שלנאש לא יהיו שלושה MVP רצוף כמו ללארי בירד. כלומר השתמשו בטיעון של השחקן הכי טוב מהקבוצה הכי טובה כדי לא לתת לנאש את התואר שוב. הקריטריון של השחקן הכי טוב מהקבוצה עם המאזן הכי טוב לא תמיד תופס. האם רג'י מילר קיבל את התואר בעונת 03/04? מעניין, אבל דווקא אז גארנט הוא זה שזכה כשלאינדיאנה מאזן טוב יותר ממינסוטה. מה שגארנט עשה אז עושה היום כריס פול. כן, גם קובי ולברון, אבל עדיין אי אפשר להתעלם לגמרי ממאזן הקבוצות. פשוט הקריטריון של השחקן הכי טוב מהקבוצה הכי טובה הוא לא הקריטריון הכי חזק.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הקריטריון הזה לא תופס ברוב המקרים

אף שחקן של דטרויט לא היה MVP בעונה שהם סיימו עם המאזן הטוב בליגה, שאק לא היה MVP בעונות שלייקרס קרעו את הליגה וזכו בשלוש אליפויות וגו'רדן לא היה MVP בכל העונות שלו בעונת 97 למרות שלבולס היה את המאזן הכי טוב בליגה ולמרות שהוא ג'ורדן. מה שאני מנסה לומר הוא שהתואר הזה מלווה בהמון פוליטיקה ולכן פול, טוב ככל שיהיה לא יקבל את התואר העונה אלה אחד משלושת ה"אסים" הנוכחים שם הליגה. גארנט, קובי ולברון יהיו המועמדים המובילים ומהם יבחרו את האחד לפי שיקולים שלא בהכרח קשורים לכדורסל אלה לשיווק, פרסום ועוד כל מיני שטויות אחרות.
 

chaiel

New member
מאזן הקבוצות?!

לפני שבוע ללייקרס היה המאזן הכי טוב ואני לא יתפלא אם הלייקרס גם יסיימו לפני ההורנטס בסוף העונה...
 

chaiel

New member
לגבי שאר חברי ההורנטס.

למה הזילזול? ווסט-כתבת שהוא נהדר, לא צריך להוסיף עוד. צ'נדלר-מקום שלישי בFGP. מקום רביעי בריבאונדים למשחק. 12 נקודות למשחק. (דווקא חסימות יש לו רק 1.1, הייתי ב-ט-ו-ח שיותר) זה לא שחקן טוב? ועוד הגנה אתה לא יכול להגיד שפול עושה בשבילו... פז'ה-שיחק 38 משחקים מתוך 42, די הרבה, לא? וגם אותו פול הופך לשחקן יותר טוב? הוא תמיד היה צלף (כשהוא בריא...) אולי הספסל לא משהו (לא נכון..) אבל החמישיה הפותחת?! בכל מקרה, פול עוזר לקבוצה מבחינת משחק. מה שגארנט מביא לבוסטון אין שחקן אחר בליגה שנותן לקבוצה שלו, לא קובי לא פול לא לברון ולא נאש.
 

bostonForever

New member
גם לדעתי כריס פול

עם כל הכבוד לבוסטון ולגארנט, ניו אורלינס מובילים כרגע את המערב, ופול הוא האחראי העיקרי עם עונה פשוט מטורפת.
 

WorldCenter

New member
יש לך את קובי כמועמד מוביל ויש

גם את טים דאנקן שנותן העונה עונה מעולה (עמו תמיד) להברון לדעתי לא יקח כנ"ל גארנט, סטיב נאש מוצא, נוביצקי אין סיכוי אחרי הפאשלה בעונה שעברה וכריס פול עדיין לא בשל, לכן זה נראה לי או קובי או דנקן זה תלוי הרבה באיזה מקום הלייקרס יסיימו העונה.
 
באמת שלפול מגיע

חייבים לראות אותו משחק כדי להבין כמה הוא חשוב ומשפיע על הקבוצה כל מהלך ,כל התקפה עוברת דרכו וההורנטס עם המאזן הטוב במערב לפני כל האריות - ועם ספסל קצר בטירוף (אין להם גבוה מחליף אחד סביר) אבל כנראה ,שהוא לא יקבל מהסיבות שהוזכרו(צעיר ועוד יזכה בעתיד) הייתי מהמר על קובי(הייתי בטוח שהוא לקח MVP כבר פעם) אבל נראה לי שהלייקרס בדרך לשקוע בחצי השני של העונה כך שאם לא קובי אז כנראה לברון יקבל הכרה
 
זה רק כשזה בא עם 17 אסיסטים

אתה מסתכל על זה לא נכון, כי זה לא חוכמה לא לאבד, פשוט צריך לא לגעת בכדור... נכון יותר לדבר על יחס אסיסטים - איבודים. אז כשאתה נותן 6 אסיסטים ומאבד 3 זה הרבה. 17 אסיסטים מול 3 איבודים זה מעולה.
 
נכון לעכשיו כן

להערכתי, אם הלייקרס ימצאו עצמם לפחות במקום השלישי במערב, ובינתיים בוסטון תיחלש, יש לקובי סיכוי. לא סביר כל כך עם פציעת ביינום שאר המועמדים סיכוייהם פחותים, כל אחד וסיבותיו הוא
 
למעלה