יחסים

chicharito14

New member
יחסים

היי, אני בקשר רציני כבר מספר חודשים (כ-5), מאוהבת באופן קיצוני .עד עכשיו הייתי עיוורת, מוקסמת מהחבר שלי ומכך שהוא מתייחס אלי כאל אלילה, אוהב אותי ומוכן לעשות הכל בשבילי, וגם כשהיינו רבים, ואני הייתי "קטנונית" (הזכרתי שאני פרפקציוניסטית?) הוא היה תמיד בא לקראתי ומנסה לעזור..בקיצור מקסים. הוא סיפר לי עד כמה שהוא פחד להתאהב עד הסוף, ותמיד הייתה לו הסתייגות מבנות, שברגע שזה מתחיל להיות רציני, הוא נסוג. הוא אומר לי שאיתי זה שונה, ושהוא תמיד רצה ילדה טובה שיוכל לבטוח בה, ושאני האדם היחיד שהוא מספר לו הכל, וכל מי שהכיר אותו לפני מספר לי עד כמה שהוא השתנה ונהיה אדם שמח יותר ואני מאמינה..אני באמת מרגישה את זה.. פשוט בזמן האחרון ראיתי שאחת מהאקסיות שלו, שהיה איתה מזמן ולא לתקופה ארוכה, עדיין מתכתבת איתו מפעם לפעם ומתקשרת לשאול מה שלומו וכל זה..הקטע הוא (והבנות יבינו אותי) היא פאקינג סקסית ברמות! הוא אומר לי שהוא היה איתה לתקופה קצרה וזה היה סתם סטוץ, אבל היא פשוט תלתה את תקוותיה בו! אם מישהו היה אומר לה שהוא מאוהב בה (מרשימה מה לעשות) אז היא היתה אומרת לו שהיא בקשר עם (החבר שלי) למרות שהם כבר היו פרודים! החבר שלי ניסה להתחמק ממנה כמה פעמים אבל כאילו שהיא עדיין "מתקשרת לוודא שהכל בסדר" זה לא הקטע, הקטע הוא שמדובר במערכת יחסים ממש יציבה! למשל דיברנו על כל מיני אנשים ("ריכלנו"), ואז יצא שהוא אומר לי: אה הבחור הזה התאהב ב(אקסית), או שהוא ידיד שלה, או שהוא משהו שלה...כלומר הוא מקשר את האנשים אליה. למה אמרתי מערכת יחסים יציבה? כי היא אשכרה המשיכה לספר לו הכל אבל ממש הכל... נוסף לכך, גללגנו שיחה לפני כמה ימים, והוא אומר לי: איזה סקסית היא הייתה אה?? איזה גוף!!!. אני עונה לו: אוףףף למה ככה מה אני לא מספיק טובה בשבילך?? הוא אומר לי שאת יפה מאוד ומושלמת ושאת לא צריכה לשאוף להיות כמוה כי אני ואת זה קשר רציני ולא סתם סטוץ...אבל עדיין עדיין הוא הזכיר את זה יותר מפעם אחת! מה אני אעשה מה?? ומה גם..אני משתדלת להיות הכי מטופחת ובאמת שכלום לא יהיה מושלם, הוא לא מעיר על יותר על כך שאני נראית יפה אלא רק מעיר אם יש משהו לא מושלם. אבל אם איזושהי מישהי עוברת, לא משנה איך הפנים שלה או בת כמה היא, העיקר שיהא חושפת רגליים או ציצי יפים, הוא כזה מסתכל ובוהה..ואני כזה: הלווו!!! אני כאאאן! אתה רוצה שאני אתלבש ככה?? והוא: לא אני לא אוהב לראות את זה עלייך,אלא רק על אחרות...שאני כאילו אשמור על צנעתי דיברנו על זה פעם והוא אומר לי שכל גבר עושה את זה ושעדיף שזה יהיה מולי ולא מאחורי גבי.... אני שונאת אתכם גברים!!!!! אני רואה בו יותר חתיך מבראד פיט, יותר כריזמטי מאובמה ויותר ...פשוט רואה בו את הגבר המושלם!! הוא לא יכול לראות את זה ככה??! טוב חפרתי הרבה פשוט זה יושב לי בלב כבר כמה ימים..
 
קודם כל יש לך אפשרות להעלות שרשור זה בפורום

"בינו לבינה" בתפוז. לעצם "נקודת המפתח" בסיפורך - נשים וגברים כאחד אוהבים להביט סביבים ולהתרשם מהסובב אותם.זו פעולה טבעית ונורמאלית.מה גם שדברים יפים מושכים את עינינו תמיד ובכל תחום (ציינת גם שאת פרפקציוניסטית...
) ולכן אנחנו מביטים,רואים ונהנים.מציע לך לרדת מהעניין הזה לגביו,כי גם את בוודאי לא עוצמת את עינייך מהמתרחש סביבך,בין אם אלה גברים או נשים. מה שכן,לגבי הקשר שלו עם האקסית,או דיבוריו בנוכחותך אודותיה,בוודאי יוצרים קינאה מצידך,ועל כך עלייך לדבר איתו ולהציב לו "גבול" בעניין זה.בהצלחה.
 

chicharito14

New member
תודה רבה...

אתה יודע לפעמים מרוב אהבה אדם פשוט משתגע ומתחיל להיות קיצוני
 
בדיוק.

אני מסכימה עם מה שחברך אמר: כל גבר עושה את זה, ועדיף שזה יהיה מולך ולא מאחורי גבך.
 
למעלה