יו-גי-הו! מגיע לערוץ 6!

יו-גי-הו! מגיע לערוץ 6!

איזה כיף שזה מגיע, ואולי גם הקלפים של זה יגיעו! אבל הם בטח יהרסו גם אותו עם דיבוב דפוק
 

Hwoarang

New member
הבנתי!!! כולם להיכנס

ראיתי היום בערוץ המסריחים פרסומת שמראים את דב"Z, פוקימון, בייבלייד ויו גי הו... עכשיו היה רשום שזה ישודר כל יום בשעה 4, מה שאומר שיש להם מקום רק לשתי סדרות! יכול להיות שהסקר המטומטם באתר שלהם היה אמור לקבוע איזה אנימה מבין ה-3 הקיימות תישאר! שלא תחשבו שזה ממש איכפת לי אבל הם כנראה יורידו את דב"ז (291 פרקים זה יותר מדי) תקנו אותי אם אני טועה אבל זאת המסקנה שלי
 

Light woman

New member
לא לא לא לא לא לא!!!!!!!!!

כל סדרה כזאתי היא 20 דקות בערך, פלוס מינוס. זה סימן שישארו רק 3 סדרות, ופוקימון בכלל יהיה רק בפורים!
 

סביח

New member
לא יורידו את דב"ז כי

מחר זה הפרק האחרון של בייבלייד
 

Taker Sucks

New member
אי סיכוי שיורידיו....

הם התחילו לתרגם... ואין סיכוי שהערות הקמצבן הזה יבזבז אלפי שקלים סתם. ד.א מה זה היו-גי-הו ומה קורה שם?
 

Gohan

New member
...

קודם תדע מה זה פאנסרביס ואז תרשום הודעות חסרות טעם כאלה..
 

Goggle Girl

New member
...

*מנסה לדמיין את דרגןו בול זי לובשי עור כמו יוגי...* לו יהי, אני אומרת. לו יהי *.*
 

KeNNy7

New member
כוס´אוחטוק

אתם קרציות מזדיינות אני עף מהפורום הזה
 

tranks

New member
אפילו שכבר ידעתי זה ענק!!!!!!

יו-גי-הו מגיע לערוץ ואני שמח האמת בטח יהרסו אם התרגום אבל לא משנה העיקר שזה מגיע אני מחכה כבר שנה שזה יגיע!!!!!!! וווווווווווופייייייייייייייייי :) ------------------------------------------ "אם אלוהים היה קיים היו קוראים לו טראנקס" tranks
 

Light woman

New member
מה זה פאנסרביס? ועם כל הכבוד...

לאנימציה הטובה, זה יותר גרוע מבייבליד... הסדרה הזו היא מסחור מוחלט לחלוטין של הקלפים, שבטוח יגיעו, ואפילו בייבליד פחות ממוסחרת מזה... וגם יותר הגיונית... עד כמה שהיא יכולה להיות, והיא לא... כאילו, מילא חיה בתוך סביבון, אבל בתוך קלף? מסכנות כל החיות הדימיוניות האלה! רק בדיג´ימון לא מאמללים אותם... מה הפלא שפיקאצ´ו פוחד להכנס לכדור? אני מתפלאת איך לכל הפוקימונים אין קלסטרופוביה... נכנסים לתוך כדורים פיצים, אצל הבייבליד זה תגים בסביבון אז הם מקבלים סחרחורת, ועכשיו מכניסים אותם לקלפים??????????????
 
כמה דברים

מה זאת באמת המילה הזאת? אני יודע את התרגום אבל אתה מבין אותי... שתיים איך אתה מעז להגיד שבייבלייד יותר טוב??!!!! המפלצות לא בתוך הקלפים אלו קלפים רגילים, זה פשוט אחד המציא מכונת הולגרמה שזה יותר אמתי והרבה יותר מגניב זה ממש לא סדרה בשביל מסחור!
 
למעלה