יוסי אמר עכשיו על אינה

חיימלס

New member
אין למלשינים תקווה

כלל שכל תלמיד כיתה ג' יודע. יש דברים שגם בזעם הכי גדול אתה לא אומר.
 
אינה לא משלתלטת על עצמה מתי שהיא מתפרצת

ככה זה אנשים שסובלים מADD הם נורא היפראקטיביים והם לא מסוגלים לשלוט בלשונם כשהם מתפרצים על מישהו... זו גם הסיבה שהחתימה שלי היא: "תיזהר מאינה, כמו דבורה כשהיא עוקצת, תיזהר ממנה, כי אותך היא מחפשת." אבל עם כל זאת, חייבים להודות שלולא אינה היה מה זה משעמם בבית האח הגדול. אפילו יוסי אמר עכשיו ששלושת השבועות האחרונים הם סתם רק בשביל הפרוטוקול והאח הגדול ניסה ליצור בלאגן בשביל הרייטינג ובשביל שיהיה להם מה להראות לצופים בערוץ 2... כך שדווקא אינה מכולם היא זו שבהחלט סיפקה את הסחורה.
 

johnson1980

New member
גם לאנשים עם ADD יש סף שליטה מסוים.

אינה לגמרי עברה אותו, והרסה את המשחק בזה שאמרה ללאון שעינב נגדו.
 

חיימלס

New member
איזה חמוד יוסי, מלך!!!

אמר לשחר וליוני תראו היא הפסיקה לעניין אפילו את המצלמות, כל המקרופונים עכשיו עלינו ואין לנו מה להגיד...
 

כוכב חם

New member
אבל גם אחרי שנגמר השימה היא לא הפסיקהההההה

אינה תסתמינההההההההההההההההההההההה
 

johnson1980

New member
אבל שום דבר לא מצדיק

את הלכלוכים שאינה שפכה אתמול על עינב מולה, ובמיוחד זה שהיא אמרה ללאון שעינב ניסתה לשכנע אותה להצביע נגדו בהדחה. גם אם עינב דחפה אותה (והיא לא, זה היה ממש בקטנה) הנזק שאינה עשתה מאותו רגע למשחק ולאנשים בבית הוא עצום, ואני ממש לא מאשים את עינב על איך שהיא התנהגה אליה אחרי זה. כמו שיוני אמר, יש גבול לכמה שבנאדם יכול לספוג.
 

johnson1980

New member
אינה מזעזעת

עינב היתה חייבת לדחוף אותה (וממש בקטנה) כדי שלא תתנפל על הקרמבואים והיא עכשיו שופכת עליה ג'ורה היסטרית על זה שהיא אלימה. שחר הרים את המיטה של שפרה כשהיא עליה כדי למצוא את הקרמבואים, שזה דבר שהוא פי מאה יותר מאיים, אבל שפרה הבינה את זה והתנצלה כי זאת משימה. אבל מבחינת אינה האגו מעל לכל.. והיא גם לא מפסיקה לשקר. מוזר לראות אותה פתאום מערבבת את כולם על עינב במקום על שפרה..
 

אסתי31

New member
המבחן של איתי

האם יעמוד בפני הפיתויים של אינה אחרי מה שהיה היום?
 

osnat45

New member
תגובה לאסתי31

אין מצב שיעמוד בפיתוי הוא כל כך חלש אופי ונגרר שכל מי שנותן לו קצת תשומת לב, קרי ונסה, הוא מיד הופך להיות הסמרטוט המוכר והידוע.
 

חיימלס

New member
הוא לא יעשה איתה כלום מול המצלמות

ואמר לה מול המצלמות שהוא לא רואה מצב בו הם יהיו בני זוג גם מחוץ לבית האח הגדול...
 

אתי126

New member
אינה את צריכה לגדול ולהתפכח לפני שבאים לטלויז

לטלויזיה סתם רכלנית
 
איתי ממש מרגיז איך שהוא נותן לאינה במה

חוסר אישיות כזה עוד לא ראיתי בחיים שלי ולחשוב שעינב אמורה להיות החברה הכי טובה שלו שם
 

osnat45

New member
תגובה להופ טשטוש

איתי עם אינה חוזר על עצמו שוב הסיפור שהיה עם ונסה ושי. עינב החברה הטובה והיחידה שלו בבית, אחרי שסוף כל סוף הבין שזאת היתה משימה, נכון לקח לו הרבה, זמן להבין למרות שהוא נחשב "לאינטיליגנט" ובמקום להגן על עינב, הוא יושב עם עם אינה ומרכל איתה במקום לתת לה לשבת עם עצמה ולחשוב על כל הנזק שעשתה שוב הוא חוזר על אותו סיפור שממנו ונסה נפגעה ובגלל זה גם עפה מהתוכנית בסופו של דבר, שהעדיפה את יוני על איתי, שוב לא קם ומגן על חברה שלו. ואתם עוד רוצים יצור כזה לעלות לגמר בן אדם בלי אופי לחלוטין פשוט סמרטוט.
 

osnat45

New member
תגובה למוסי לוסי ופלוסי

אין מצב שהוא יעמיד את אינה על מקומה או כל אחד אחר עכשיו הוא יגיד לה את צודקת אחר כך ילך למישהו אחר ויגיד שהוא צודק וכך הוא חושב שהוא נראה סבבה, או וואלה או דוגרי בשפתו העילגת. פשוט בן אדם בלי אופי הוכיח את זה כבר בעבר עם ונסה והוא ממשיך באותה הדרך. לדעתי הוא צריך ללכת ביום שלישי יחד עם אינה.
 
למעלה