יום 1 או יום 4

מנעמים

New member
יום 1 או יום 4

מה עדיף ל fsh גבוה לבדוק ביום 1 או ביום 4 (בגלל סופש)? מתי הוא צפוי להיות נמוך יותר? לא בטוח שאוכל לעשות בפרטי ביום שישי.
 

londi81

New member
למיטב ידיעתי - בכל קופח יש ב. דם ביום שישי

בטח למטופלות פוריות במרכזי בריאות האישה..
כדי לעשות ב. דם ביום 1 - את צריכה לקבל מחזור על הבוקר, כי גם ככה בדיקות דם זה עד 8.30... - מה שעוד הייתי עושה זה לוקחת בינתיים דיאה שיוריד לך את ה FSH (גם ככה ההורדות הן מלאכותיות)
 

מנעמים

New member
הרופאה לא הסכימה

לרשום לי דחוף על ההפניה. והרופא פוריות הוא פרטי ולא נותן הפניה של מכבי אז קצת הסתבכתי עם היום שישי הזה. לא חושבת שיקבלו כל אחת עם הפנייה נכון?
 

londi81

New member
אני לא במכבי

אבל בכללית - ממש לא צריך לכתוב דחוף - אם יש הפניה יש הפניה...
&nbsp
 

מיקה118

New member
בכללית פשוט ניגשים למרכז בריאות האישה שעושה בדיקות ביום שישי

ועושים בדיקת דם
ההפניות הם גם ככה במחשב כך שלא צריך לכתוב כלום מלבד הזנת בדיקות דם במחשב
אני בטוחה שגם למכבי יש פתרונות לימי שישי
 
למעלה