למיטב ידיעתי - בכל קופח יש ב. דם ביום שישי
בטח למטופלות פוריות במרכזי בריאות האישה..
כדי לעשות ב. דם ביום 1 - את צריכה לקבל מחזור על הבוקר, כי גם ככה בדיקות דם זה עד 8.30... - מה שעוד הייתי עושה זה לוקחת בינתיים דיאה שיוריד לך את ה FSH (גם ככה ההורדות הן מלאכותיות)