שונאת את ל"ג בעומר
רעש, סרחון וזיהום אוויר. חג מיותר מבחינתי. היו לי היום השלמות במתמטיקה אבל בגלל שרוב הכיתה הייתה בבגרויות בצרפתית או בקולנוע אז המורה שחררה אותנו אחרי חצי שעה חחח. עכשיו אני בבית, לומדת למועד ב' במתמטיקה שיהיה מחר וזה הסיבה שאני לא יוצאת היום (גם זו וגם שאני שונאת את החג). שיר מדהים שאתם חייבים לשמוע - על הסמים, תקשיבו למילים: I caught you knockin' at my cellar door I love you, baby, can I have some more Ooh, ooh, the damage done. I hit the city and I lost my band I watched the needle take another man Gone, gone, the damage done. I sing the song because I love the man I know that some of you don't understand Milk-blood to keep from running out. I've seen the needle and the damage done A little part of it in everyone But every junkie's like a settin' sun.