יום ראשון שלי ש...

יום ראשון שלי ש...

הפסקתי לעשן אחרי 14 שנים מקוה להצליח
 
בהצלחה../images/Emo65.gif

אם תחשוב חיובי - יקרה חיובי. אם לא תהיה עסוק כל הזמן בספירת השעות, דקות, שניות בהן אתה ללא סיגריה - הזמן יחלוף ואתה לא תרגיש. ועיצה נחמדה....במקום לספור את השניות לגמילה, תספור את הקלוריות שאתה מכניס לפיך כי משמינים.
עד כאן מפינת העיצה למפסיק לעשן.
 
אפשר....

להציע לך סיגריה אחי? עברו כמעט שעתיים מאז שהודעת על הפסקתך אחי. חחחחחחח
 
למעלה