בהצלחה../images/Emo65.gif
אם תחשוב חיובי - יקרה חיובי. אם לא תהיה עסוק כל הזמן בספירת השעות, דקות, שניות בהן אתה ללא סיגריה - הזמן יחלוף ואתה לא תרגיש. ועיצה נחמדה....במקום לספור את השניות לגמילה, תספור את הקלוריות שאתה מכניס לפיך כי משמינים.
עד כאן מפינת העיצה למפסיק לעשן.