יום הדדליין - פותחים עם טרייד גדול

webber44

New member
אבל מצד שני

אולי הוא מרגיש שהוא מיצה את עצמו במקום הזה, והוא כבר תרם את ה"נאמנות" שלו בשנים האחרונות. לי נראה שאם קליבלנד ינצחו בגמר המזרח ואפילו אם הם יפסידו את האליפות בסופו של דבר, הוא ירגיש שהם לפחות עושים התקדמות משמעותית ואולי בשנה הבאה הם יקחו. אם הם יודחו בכל שלב מוקדם יותר- הסיפור מבחינתו גמור שם.
 

עידו17

New member
ומצד שלישי

לברון לא רק רוצה להיות שחקן הכדורסל הגדול בהסטוריה - הוא בדרך הנכונה לשם. הוא לא רק רוצה להיות אלוף - גם טבעות אליפות ככל הנראה לא יחסרו לו. לברון רוצה להיות גלובל אייקון, להיות גדול יותר מהמשחק וגדול יותר מהספורט. עבור כל ספורטאי אחר צריך היה לייחס לזה שגעון גדולות, אבל לגבי לברון, עם היכולות האינסופיות והתחרותיות שלו, זו המורשת שהוא רוצה להשאיר אחריו. אפילו שגם אני מאמין שיישאר בסוף בקליבלנד, גם הוא יודע שאת המטרות האמיתיות שלו הוא יוכל להשיג במקום אחד. שזה ניו יורק.
 

Orenseg

New member
בדיוק

הקינגס קיבלו מעט מדי. אני עדיין חושב שפיטרי צריכים לשלוח את מרטין ביום הדראפט עם הבחירה באוונס, או אפילו לבחור בשחקן אחר. ברור שהקינגס לא יכלו לצפות את הפציעה שלו, אבל היה ברור שהשילוב הזה לא יעבוד ובסופו של דבר הלחץ שלהם להעיף את קוו-מארט גרם להם למכור בזול. אני גם לא רואה איך לאנדרי משתלב בין הגבוהים שלהם עם ריבאונד ההגנה הבעייתי, אבל אין ספק שבהמשך העונה יהיה להם שחקן קשוח שיוכל לשים את הנקודות על הלוח ברבע הרביעי. חבל שהוא הגיע דווקא כשהקינגס כבר איבדו סיכוי להתגנב לפלייאוף. את הטרייד מהצד של הניקס נוכל לשפוט רק כשנראה את הסגל שלהם בעונה הבאה. הרוקטס שיחקו אותה בענק. מרופדים בבחירות דראפט ובפוטנציאל של ג'ורדן היל, הם הצליחו להנחית ווליום סקורר גדול לכנפיים שיכול לשים נקודות על הלוח ביעילות. ההגנה החלשה של קוו-מארט תבלוט פחות לצד שחקנים כמו אריזה ובאטייה.
 

Puskas

New member
אין ממש שרשור מתאים אבל מה נסגר עם הספרס?

מעבר לשחרור של רת'ליף הבנתי שהם חיפשו בית גם למקדייס וג'פרסון..מה הסיפור עם זה?? למה לפרק את החבילה ככה? ג'פרסון אמנם די אכזבה אבל עדיין מכאן ועד לבעוט אותו אחרי פחות מעונה זה מגוחך..במיוחד כשהם להם כלום במקומו והם לא היו מקבלים עליו כלום רציני כרגע..כי כל הקבוצות להם יש מה לתת מכוונות לדגים גדולים יותר.
 
הספרס לא יגיעו לשום מקום בלי גבוה נורמלי לצד

דאנקן. מקדייס היה צריך להיות אותו גבוה אבל הוא בעונה מאכזבת מאוד אחרי ה"פריחה" המחודשת שלו שנה שעברה בדטרויט של הלוטרי. דאנקן צריך לשחק לצד "גבוה" מבין בלייר (PF אנדרסייזד בלי הגנה), מקדייס (עבר זמנו ואפילו הג'אמפר כבר לא מה שהיה), בונר (יודע רק לקלוע שלשות) ואיאן מהיני(מי? [בשביל אורן...]). הוא חייב מישהו שייתחלק איתו בעומס או שהוא שוב ייקרוס.
 

Puskas

New member
שמע

אם הספרס באמת בנו על זה שמקדייס בגיל 35 יהיה הגבוה הדומיננטי ליד דאנקן אז מישהו שם שיכור.. מקדייס היה יכול מעולה בשביל רבע שעה מהספסל בערב לתת מנוחה לגבוה בכיר יותר אבל כגבוה פותח בגיל כזה? ניראה לי שמשהו בשיקול הדעת של הספרס חורק..
 

יואקים13

New member
מה עם כריס מיהם?

כבר די הרבה זמן שהוא פרי אייג'נט. אני זוכר אותו לטובה- שחקן התקפה מגוון מאוד בלייקרס. ניסיתי לגגל כדי לראות אם הוא פצוע או משהו, אבל לא מצאתי כלום. הוא סנטר טוב, ובהנחה שהוא חי, יוכל לאפשר לדאנקן לעבור לשחק ב4.
 
אני די בטוח שהוא חי

אבל אם הלייקרס שלחו אותו שנה שעברה לממפיס רק כדי לחסוך מס מותרות וממפיס הקצרה ויתרה על השירותים לו ומאז אף אחד לא החים אותו, נראלי בטוח להניח שהוא לא יותר טוב ממה שכבר קיים בס"א. הם יוכלו לקוות קבוצה כלשהי תיתן בייאאוט לאיזה גבוה נורמלי והם יוכלו להחתים אותו. זה לא יהיה פיתרון אידיאלי, אבל אין מה לעשות. זי יכול להיות נחמד אם הוא יחליט שהוא לא רוצה קליבלנד (לא מאמין שיקרה), אולי גודן שצפוי לקבל בייאאוט מהקליפרס. מיהם אגב, עוד מעט כבר בן 31 ולא שיחק מעל שנה.
 

Orenseg

New member
גודן חתם שם לקראת הפלייאוף הקודם

וראינו איך זה הלך.
 
חחח, אז כל שחקן שחתם איפשהו ולא הצליח

חייב לפרוש מיידית כי אין לו שום סיכוי להצליח בניסיון השני?
 

Orenseg

New member
ברור שלא

אבל השידוך עם דאנקן כבר נכשל בעבר הקרוב והספרס בחרו שלא להחתים אותו בתחילת העונה (למרות שהיו להם אמצעים).
 
אי אפשר למצוא סנטרים מושלמים 50 משחקים

לתוך העונה. מבין האפשרויות הקיימות נראלי גודן הוא האופציי הריאלית הכי טובה. הוא לא יפתור את הבעיה, אבל הוא יכול אולי לעזור. בכל מקרה, שנשה שעברה בפלייאוף, ס"א פגשו את דאלאס שמשחקת עם דאמפייר שלא קיים בהתקפה ונוביצקי שהוא שחקן פרימטר (למרות שמסוגל ללכת לפוסט כשצריך) ככה שהם לא הפסידו את הסדרה רק בגלל הגנת גבוהים (למרות שזה היה משמעותי בחדירות של בראה/הווארד...
 
למעלה