יום ג'- תודה יומית

liza26

New member
יום ג'- תודה יומית../images/Emo204.gif

תודה על היום הנפלא תודה על החברים הנושנים שחזרו פתאום אל חיי תודה על ההזמנה מחברה טובה שקיבלתי אתמול- תמיד נהדר להבין שאנשים חושבים עלייך ורוצים אותך קרוב תודה לאמא על העזרה הרבה תודה על הבת האמיצה שלי שלא בכתה (טוב, קצת בכתה) בגלל העגילים החדשים תודה לאותה בחורה שחזרה אליי גם באיחור עם המידע שביקשתי תודה על ההרגשה שהחלום שלי מתחיל לקרום עור וגידים....
 

noynav

New member
תודה שיש יום חדש.

ותודה שאני מאושרת כ"כ עכשיו. ותודה שיש שמש מדהימה בחוץ, למרות שחם, היא מדהימה. ותודה שיש את צליל הפעמוני רוח שלי ברגע שמרגיעים אותי כ"כ. ותודה למוזיקה שנוצרה, כי לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה.
 

kikona126

New member
תודה

תודה על הסבלנות תודה על האור בבוקר תודה על האפשרות והיכולת להסתכל על הדברים בדרך שונה תודה על תובנות יומיות שמגיעות אלי תודה לכל מי שאני רואה בחיי היום יום שתורם לגוון החיים (בין אם התרומה טובה או רעה) תודה על העבודה, אפילו שיש שם בעיות... ועל העמידה שלך באמצע וההגנה והתמיכה תודה על נכונות לעזור להקשיב ולתמוך (מצטערת אבל אני לא רושמת שמות של אנשים או מי הם בשבילי... זה עוד יבוא)
 

gils33

New member
התודה היומית

מודה אני לפניך שהחזרת בי נשמתי. תודה שנתת לי לבטל את הדוח שנתנו לי תודה שנתת לי להספיק את כל הסידורים שהיו לי היום. תודה לאישתי הנפלאה. תודה לילדים המקסימים שלי. תודה שיש לי כל מה שאני צריך. תודה לשגרה הנפלאה שכל סטייה ממנה תבוא לטובה.
 

מרי לי

New member
התודה היומית

תודה על שאני חיה תודה שתמיד יש לי תקווה ואמונה תודה שכשלא הצלחתי להסביר את עצמי כל היום דיבלתי בדואר מכתב ועליו משפט פרסומי שהסביר ב6 מילים מה שאני לא הצלחתי כל היום.... - זאת ההוכחה לסוד,לאלוהים, לייקום, תקראו לזה איך שבא לכם- זה הכל אותו דבר. תודה על שיעור מיקס שישבתי בו היום ולמדתי המון וסוף סוף קיבלתי מענה לתשובות שאני מנסה להגיע אליהן סמסטר שלם לבד ולא מצליחה תודה שהגעתי הביתה - אני רוצה לישון
 
למעלה