יוטיוב על דגם רכבות חדש בקו מפריס ל קו (Caen) בנורמנדי

Ccyclist

Well-known member

היוטיובר נסע ברכבת מהדגם החדש, EMU DD עם מהירות מקסימלית של 200 קמ"ש בקו חצי מהיר שאינו TGV אלא TER Nomad.

שפע המדפים לתיקים ומזוודות צריך לעניין את הפורום. בעיות הכבודה ברכבת ישראל נובעות במידה רבה מהיעדר מקומות ייעודיים. יש גם אזור אופניים ייעודי לתלייה מהגלגל הקדמי ואפילו מכונה למכירת משקאות חמים.

אינני מצדד בחלוקה למחלקות, והיוטיובר סוקר את התנאים בשתי המחלקות - מושבים וכו' - ואומר שהמחלקה הראשונה לא מצדיקה את המחיר הנוסף. זה ציון לשבח של המחלקה השניה. דבר נוסף שאינני מחבב בעיצוב הוא המושבים המתקפלים לצד הדלתות. יתכן שהם עוזרים לבעלי מוגבלויות שצריכים לעשות את דרכם לדלתות מראש, אבל לא הייתי רוצה לעלות לרכבת דרך אזור דלתות שכל ארבעת המושבים בתפוסה.

אורך הנסיעה בקו כשעתיים פלוס, המחיר בסביבות ה €30-€25 (מחיר שכנראה מושפע מביקוש) והרכבת יוצאת מגאר סן לאזר כל שעה בערך, נסיעה אחרונה בסביבות 9 בערב. בדקתי תדירות ביום שישי וביום א' - בשניהם התדירות זהה.


Bon voyage.
 
נערך לאחרונה ב:

alonreg

New member

היוטיובר נסע ברכבת מהדגם החדש, EMU DD עם מהירות מקסימלית של 200 קמ"ש בקו חצי מהיר שאינו TGV אלא TER Nomad.

שפע המדפים לתיקים ומזוודות צריך לעניין את הפורום. בעיות הכבודה ברכבת ישראל נובעות במידה רבה מהיעדר מקומות ייעודיים. יש גם אזור אופניים ייעודי לתלייה מהגלגל הקדמי ואפילו מכונה למכירת משקאות חמים.

אינני מצדד בחלוקה למחלקות, והיוטיובר סוקר את התנאים בשתי המחלקות - מושבים וכו' - ואומר שהמחלקה הראשונה לא מצדיקה את המחיר הנוסף. זה ציון לשבח של המחלקה השניה. דבר נוסף שאינני מחבב בעיצוב הוא המושבים המתקפלים לצד הדלתות. יתכן שהם עוזרים לבעלי מוגבלויות שצריכים לעשות את דרכם לדלתות מראש, אבל לא הייתי רוצה לעלות לרכבת דרך אזור דלתות שכל ארבעת המושבים בתפוסה.

אורך הנסיעה בקו כשעתיים פלוס, המחיר בסביבות ה €30-€25 (מחיר שכנראה מושפע מביקוש) והרכבת יוצאת מגאר סן לאזר כל שעה בערך, נסיעה אחרונה בסביבות 9 בערב. בדקתי תדירות ביום שישי וביום א' - בשניהם התדירות זהה.


Bon voyage.
הרכבת נראית מדהים, אהבתי את המחיצות סביב כל רביעיית מושבים, ואת מכונת הקפה
 

מיקלוש77

Well-known member

היוטיובר נסע ברכבת מהדגם החדש, EMU DD עם מהירות מקסימלית של 200 קמ"ש בקו חצי מהיר שאינו TGV אלא TER Nomad.

שפע המדפים לתיקים ומזוודות צריך לעניין את הפורום. בעיות הכבודה ברכבת ישראל נובעות במידה רבה מהיעדר מקומות ייעודיים. יש גם אזור אופניים ייעודי לתלייה מהגלגל הקדמי ואפילו מכונה למכירת משקאות חמים.

אינני מצדד בחלוקה למחלקות, והיוטיובר סוקר את התנאים בשתי המחלקות - מושבים וכו' - ואומר שהמחלקה הראשונה לא מצדיקה את המחיר הנוסף. זה ציון לשבח של המחלקה השניה. דבר נוסף שאינני מחבב בעיצוב הוא המושבים המתקפלים לצד הדלתות. יתכן שהם עוזרים לבעלי מוגבלויות שצריכים לעשות את דרכם לדלתות מראש, אבל לא הייתי רוצה לעלות לרכבת דרך אזור דלתות שכל ארבעת המושבים בתפוסה.

אורך הנסיעה בקו כשעתיים פלוס, המחיר בסביבות ה €30-€25 (מחיר שכנראה מושפע מביקוש) והרכבת יוצאת מגאר סן לאזר כל שעה בערך, נסיעה אחרונה בסביבות 9 בערב. בדקתי תדירות ביום שישי וביום א' - בשניהם התדירות זהה.


Bon voyage.
סרטון מגניב. הרכבות באירופה מעוררות קנאה... אנחנו צריכים לשאוף להגיע לרמה הזאת, בכל המדדים: התדירות, החשמל, הציוד הנייד, התחנות... הדרך עוד ארוכה, ארוכה מאוד. אבל אנחנו בדרך הנכונה עם הכניסה של הסימנס דזירו המדהימות וחשמול כל הרשת.

מה לעשות שהם התחילו בסוף המאה ה 19, ואנחנו נזכרנו להתחיל בסוף המאה ה 20 :).

אגב חשמול, בדיוק קראתי שמתחילים (או מאיצים) את חשמול לוד רחובות. צעד מצויין כי הקו לאשקלון דרך רחובות הוא קו חזק.

דבר אחרון, לפני 20 וקצת שנים עשיתי טיול רכבות באירופה. זה היה דבר מדהים. חרשתי לא מעט מדינות ביבשת והתאהבתי עוד יותר בדבר הגאוני הזה שנקרא רכבת.
 
למעלה