יוטה ויוסטון

88nothing

Active member
2 קבוצות ה"י" נמצאות במצב מאוד מעניין.
יוסטון בלי מורי זה לא אותו המועדון.
יוטה צריכה לקבל החלטה לגבי גוברט, אבל חוץ ממיצל(מסיים חוזה רוקי השנה) אין להם שחקנים צעירים בכלל.
אישית אני חושב שהשחקן שיוטה צריכה לשאוף אליו מהדראפט הוא אובי טופין, שלדעתי מתאים בול ליד גוברט ויכול לבלוט מאוד גם בלעדיו. אבל על זה בהמשך.

יוסטה היא לא יעד לשחקנים גדולים, לכן הדרך שלהם להשיג כאלה(חוץ מלפגוע בדראפט) זה טריידים.

יוטה: ווטברוק צעיר מקונלי בשנתיים ולמרות הכל טוב ממנו משמעותית, ליוטה יש מספיק קליעה(מיצל, אינגלס, בוגדנוביץ), השילוב עם גוברט יכול להיות מעניין מאוד.
יוסטון: קונלי וברדלי(בן 22 למרות שלדעתי שחקן גרוע) עולים פחות מווסטברוק, החוזה של קונלי הוא לעונה אחת מה שיאפשר ליוסטון להיות עם מקום תחת התקרה ב2021 זאת במקום לשלם 44M לווסטברוק. הארדן, אריק גורדון, קובינגטון ודוניאל האהוס זה בסיס מספיק טוב כדי למשוך כוכב נוסף לקבוצה.
 

Rapgamer

Well-known member
הצעה מעניינת, על פניו אפשר למצוא היגיון מבחינת שתי הקבוצות.
אני חושב שיוטה בכל זאת מפסידה כאן כי היתרון האיכותי של ווסטברוק על פני קונלי (ובפרט בפלייאוף כשהיתרון מצטמצם) לא שווה את המגבלה הכלכלית כשאתה סופג את החוזה של ראס. כמו שיוסטון יכולה לחפש שחקנים בשנה הבאה כשהחוזה של קונלי נגמר כך יכולה גם יוטה. אני לא חושב שלקבל את ווסטברוק בגילאי 32-35 בעלות של 132 מיליון דולר היא עסקה טובה.
 

88nothing

Active member
יוסטון הוכיחה שהיא יכולה למשוך שחקנים בשוק החופשי.
יוטה לא יכולה למשוך שחקנים אפילו לא מהדרג השני.
השילוב של ווסטברוק והארדן לא הצליח.
השילוב של ווסטברוק מיצל וגוברט אולי יעבוד.
 

Rapgamer

Well-known member
יוסטון הוכיחה שהיא יכולה למשוך שחקנים בשוק החופשי.
יוטה לא יכולה למשוך שחקנים אפילו לא מהדרג השני.
השילוב של ווסטברוק והארדן לא הצליח.
השילוב של ווסטברוק מיצל וגוברט אולי יעבוד.
אני לא בטוח למי אתה מתייחס בתור דרג שני. אבל יוטה צמחה דרך מהלכי medium scale נכונים ואני חושב שהחוזה של ווסטברוק יפריע להם להמשיך לעשות מהלכים כאלה.
זה מסתכם בכך שאני לא מאמין שווסטברוק בשלב הנוכחי שלו בקריירה יקפיץ את יוטה הרבה קדימה מבחינה מקצועית, בפרט בפלייאוף.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא רואה איך שילוב של ווסטברוק ומיטשל עובד.
מיטשל עדיין שחקן מתפתח שצריך "מרחב גדילה" אחד כמו ווסטברוק שצריך את הכדור אצלו 80% מהזמן, רק ימנע ממיטשל להגיע למלוא הפוטנציאל שלו.

לגבי גובר, הבנתי שביוטה עדיין לא החליטו לגביו והאפשרות לטרייד עדיין מונחת על השולחן.
 

88nothing

Active member
לא רואה איך שילוב של ווסטברוק ומיטשל עובד.
מיטשל עדיין שחקן מתפתח שצריך "מרחב גדילה" אחד כמו ווסטברוק שצריך את הכדור אצלו 80% מהזמן, רק ימנע ממיטשל להגיע למלוא הפוטנציאל שלו.

לגבי גובר, הבנתי שביוטה עדיין לא החליטו לגביו והאפשרות לטרייד עדיין מונחת על השולחן.
ליוטה יש הזדמנות אחת לקחת צעד קדימה, וזה השנה לפני שמיצל מתחיל לקבל מקס ולפני שצריכים לשלם גם לגוברט.
אם הם ישחקו נכון עם החוזים של קונלי וגוברט, ולדעתי הכי חשוב מבחינתם זה לעלות בדראפט ולבחור את טופין הם יהיו לגמרי על הגל.
סה"כ אם בוגדנוביץ לא היה נפצע\קונלי מפספס משחקים , לא בטוח שהם לא היו עוברים את דנבר.
הם קבוצה שחסר להם עוד גרוש כדי להיות מועמדים לתואר.
צריך גם לקחת בחשבון ששחקני המשנה שלהם מבוגרים: קונלי ואינגלס 33, בוגדן 31.
אם יוטה לא מוכרים את קונלי עכשיו, עד שהוא משחק לא רע וגם בהיותו חוזה נגמר הם לא יצליחו כנרהא להביא שחקן ברמתו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ליוטה יש הזדמנות אחת לקחת צעד קדימה, וזה השנה לפני שמיצל מתחיל לקבל מקס ולפני שצריכים לשלם גם לגוברט.
אם הם ישחקו נכון עם החוזים של קונלי וגוברט, ולדעתי הכי חשוב מבחינתם זה לעלות בדראפט ולבחור את טופין הם יהיו לגמרי על הגל.
סה"כ אם בוגדנוביץ לא היה נפצע\קונלי מפספס משחקים , לא בטוח שהם לא היו עוברים את דנבר.
הם קבוצה שחסר להם עוד גרוש כדי להיות מועמדים לתואר.
צריך גם לקחת בחשבון ששחקני המשנה שלהם מבוגרים: קונלי ואינגלס 33, בוגדן 31.
אם יוטה לא מוכרים את קונלי עכשיו, עד שהוא משחק לא רע וגם בהיותו חוזה נגמר הם לא יצליחו כנרהא להביא שחקן ברמתו.
מסכים לגמרי לגבי הגרוש
השאלה אם הגרוש הזה הוא ווסטברוק? אני בספק.
 
בגדול קשה לי לראות איך ווסטברוק שכבר שנים לא ממש שומר, צריך את הכדור ביד כל הזמן, ובעיקר מתבסס על אתלטיות שתיכף תדעך יתאים לקבוצה שרוב הכוח שלה נובע ממשחק קבוצתי, הגנה קשוחה ונכונות לשחק את המהלכים של המאמן.
טוב, גם די נגמר לי מווסטברוק באופן כללי, הוא שחקן עם יכולות של שחקן על אבל הוא הורס את זה בעקביות כבר שנים.
 

88nothing

Active member

יוטה מקבלים את הבחירה מס 1 בדראפט הלא פשוט הזה.
פילי יקבלו את קונלי וקולבר, תוך כדי ויתור על טובי האריס והורפורד: עוד שנה יוכלו לתקן את הטעויות שעשו כאשר החוזה של קונלי יגמר, בנתיים יהנו מהניסיון והמנהיגות החיובית של קונלי.
מינסוטה: בכל דראפט אחר לא היו מעיזים למכור את בחירה 1, כאן הם יורדים בדראפט(כמו שרצו) ובתמורה מביאים שחקן 3 נהדר.
אטלנטה: מחזירים את הורפורד שיביא להם מנהיגות טובה, גם ככה הם חזק מתחת לתקרה. מעיפים את החוזה המיותר של דדמונס. הורפורד יכול להיות נהדר ליד קאפלה וקולינס הניידים.
 

88nothing

Active member

יוטה: מקבלים את פול ונראה מישהו אומר עליהם שהם לא קונטנדרית.
במקרה הגרוע שנה הבאה פול חוזה נגמר ענק, ובמקרה הטוב יוטה מקבלת את הרכז בין הטובים בליגה ומנהל המשחק הכנראה הכי טוב.

OKC: מקבלים את קונלי ו2 בחירות סיבוב 1. קונלי יכול בקלות למצוא את עצמו בקבוצה שרוצה תואר השנה בהתאם לסיטואציה, או משמש קבוצה שרוצה להוריד שכר בסוף השנה.
הבחירת 2020 היא בחירה 23, בדראפט ש 23 לא ניתן להעריך איך תיהיה יוטה(מיצל עדין יהיה תחת חוזה), אז יכול להיות הימור טוב על בחירה גבוהה.
 

Rapgamer

Well-known member

יוטה: מקבלים את פול ונראה מישהו אומר עליהם שהם לא קונטנדרית.
במקרה הגרוע שנה הבאה פול חוזה נגמר ענק, ובמקרה הטוב יוטה מקבלת את הרכז בין הטובים בליגה ומנהל המשחק הכנראה הכי טוב.

OKC: מקבלים את קונלי ו2 בחירות סיבוב 1. קונלי יכול בקלות למצוא את עצמו בקבוצה שרוצה תואר השנה בהתאם לסיטואציה, או משמש קבוצה שרוצה להוריד שכר בסוף השנה.
הבחירת 2020 היא בחירה 23, בדראפט ש 23 לא ניתן להעריך איך תיהיה יוטה(מיצל עדין יהיה תחת חוזה), אז יכול להיות הימור טוב על בחירה גבוהה.
אהבתי. טרייד סולידי ופשוט שmakes sense לשני הצדדים. זה בהנחה שהבעלים של יוטה מוכן לפתוח את הארנק ולשלם הרבה מאוד כסף לפול+ לחדש חוזה לגובר+ לתת מקס בעונה הבאה למיצ'ל.
אבל אין ברירה, להחזיק קונטנדרית זה עסק יקר.
 

88nothing

Active member
הרחבתי קצת את הטרייד.


הוספתי את שיקאגו שמקבלים את גוברט תמורת לאבין, קארטר ויאנג.
שיקאגו עם כמות הצעירים שלה יכולה להרשות לעצמה לשלם לגוברט, קו קדמי של מרקנן וגוברט יהיה לחלוטין לא סטנדרטי ומאוד מעניין.

OKC יקבלו גם את החוזה של יאנג, נראה לי עדין הטרייד עובר מבחינתם בקלות.

ליוטה יש שנתיים עם כריס פול להחליט כמה כסף יהיה שווה לאבין בעתיד.
וונדל קארטר לא מנוצל בשיקאגו כמו שהוא אמור להיות, ביוטה סניידר יצליח להוציא ממנו את מה שצריך.
 

Rapgamer

Well-known member
הרחבתי קצת את הטרייד.


הוספתי את שיקאגו שמקבלים את גוברט תמורת לאבין, קארטר ויאנג.
שיקאגו עם כמות הצעירים שלה יכולה להרשות לעצמה לשלם לגוברט, קו קדמי של מרקנן וגוברט יהיה לחלוטין לא סטנדרטי ומאוד מעניין.

OKC יקבלו גם את החוזה של יאנג, נראה לי עדין הטרייד עובר מבחינתם בקלות.

ליוטה יש שנתיים עם כריס פול להחליט כמה כסף יהיה שווה לאבין בעתיד.
וונדל קארטר לא מנוצל בשיקאגו כמו שהוא אמור להיות, ביוטה סניידר יצליח להוציא ממנו את מה שצריך.
כמובן שאחרי טרייד אלגנטי ויפה היית צריך להציע משהו מוגזם:)
בעיקרון אני לא רואה תכלית למעורבות של שיקאגו בטרייד. אני חושב שלאבין ווונדל קרטר יותר מתאימים לטיימליין של הבולס, בעוד שגובר יותר מתאים לטיימליין ולתפקיד שלו ביוטה. גם הערך של לאבין יורד בקבוצה שיש לה את מיצ'ל. lose-lose מהבחינה הזאת.
 
למעלה