2 קבוצות ה"י" נמצאות במצב מאוד מעניין.
יוסטון בלי מורי זה לא אותו המועדון.
יוטה צריכה לקבל החלטה לגבי גוברט, אבל חוץ ממיצל(מסיים חוזה רוקי השנה) אין להם שחקנים צעירים בכלל.
אישית אני חושב שהשחקן שיוטה צריכה לשאוף אליו מהדראפט הוא אובי טופין, שלדעתי מתאים בול ליד גוברט ויכול לבלוט מאוד גם בלעדיו. אבל על זה בהמשך.
יוסטה היא לא יעד לשחקנים גדולים, לכן הדרך שלהם להשיג כאלה(חוץ מלפגוע בדראפט) זה טריידים.
יוטה: ווטברוק צעיר מקונלי בשנתיים ולמרות הכל טוב ממנו משמעותית, ליוטה יש מספיק קליעה(מיצל, אינגלס, בוגדנוביץ), השילוב עם גוברט יכול להיות מעניין מאוד.
יוסטון: קונלי וברדלי(בן 22 למרות שלדעתי שחקן גרוע) עולים פחות מווסטברוק, החוזה של קונלי הוא לעונה אחת מה שיאפשר ליוסטון להיות עם מקום תחת התקרה ב2021 זאת במקום לשלם 44M לווסטברוק. הארדן, אריק גורדון, קובינגטון ודוניאל האהוס זה בסיס מספיק טוב כדי למשוך כוכב נוסף לקבוצה.
יוסטון בלי מורי זה לא אותו המועדון.
יוטה צריכה לקבל החלטה לגבי גוברט, אבל חוץ ממיצל(מסיים חוזה רוקי השנה) אין להם שחקנים צעירים בכלל.
אישית אני חושב שהשחקן שיוטה צריכה לשאוף אליו מהדראפט הוא אובי טופין, שלדעתי מתאים בול ליד גוברט ויכול לבלוט מאוד גם בלעדיו. אבל על זה בהמשך.
יוסטה היא לא יעד לשחקנים גדולים, לכן הדרך שלהם להשיג כאלה(חוץ מלפגוע בדראפט) זה טריידים.
יוטה: ווטברוק צעיר מקונלי בשנתיים ולמרות הכל טוב ממנו משמעותית, ליוטה יש מספיק קליעה(מיצל, אינגלס, בוגדנוביץ), השילוב עם גוברט יכול להיות מעניין מאוד.
יוסטון: קונלי וברדלי(בן 22 למרות שלדעתי שחקן גרוע) עולים פחות מווסטברוק, החוזה של קונלי הוא לעונה אחת מה שיאפשר ליוסטון להיות עם מקום תחת התקרה ב2021 זאת במקום לשלם 44M לווסטברוק. הארדן, אריק גורדון, קובינגטון ודוניאל האהוס זה בסיס מספיק טוב כדי למשוך כוכב נוסף לקבוצה.