יווו כנסו!!
אז ככה נראה לי שג'סטין וקמרון עדיין בקשר והכל אבל הם כרגע בפרידת ניסיון אני מקווה שהם יחזרו כי הם ממש יפים ביחד.!! לדעתי למרות שקשה לי להגיד את זה.. אז ככההההה משהו טוב!!! השיר הזה השגתי אותו ישששששששש איזה שיר מהמם הכי יפה בהתחלה שהם כזה מדברים ג'סטין וטמברלינד.. והבנתי הכל..אז ככה השיר הזה הוא פסקול מהסרט של סרט מצויר חדש שנקרא SHARK TALE מזל שאתמול ראיתי חדשות ערוץ הבידור מזללל קיצר תורידו דחוףףףף זה שיר מהמם אהבתי בטירוףףףףףף סוף סוף יש שיר חדש לג'סטין כפרהההה!!!
אז ככה נראה לי שג'סטין וקמרון עדיין בקשר והכל אבל הם כרגע בפרידת ניסיון אני מקווה שהם יחזרו כי הם ממש יפים ביחד.!! לדעתי למרות שקשה לי להגיד את זה.. אז ככההההה משהו טוב!!! השיר הזה השגתי אותו ישששששששש איזה שיר מהמם הכי יפה בהתחלה שהם כזה מדברים ג'סטין וטמברלינד.. והבנתי הכל..אז ככה השיר הזה הוא פסקול מהסרט של סרט מצויר חדש שנקרא SHARK TALE מזל שאתמול ראיתי חדשות ערוץ הבידור מזללל קיצר תורידו דחוףףףף זה שיר מהמם אהבתי בטירוףףףףףף סוף סוף יש שיר חדש לג'סטין כפרהההה!!!