מותקקקק אפילו סלרי מוקפץ כמוני לא צריך לעשות את השטויות האלההה אההה חולה עלייך מותק! אולי תלכי את לירון ותגידי לו שאת עושה פרסומת לאמנזיה כאן בפורום!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוא עוד ישלם לי על זה כסף... חחחחחחחחחחחחחחחח... כן דיג'י ריפליי... בכבודו ובעצמו.... סלרי מוקפץ? לא הייתי הולכת כל כך רחוק... את קצת שניצל וינאי עם חתיכות תירס (הבנת תירס קורן?? חהחהחה כמה שאני שנונה...)
וירון לא ישלם לך...בקושי משלמים לו והוא התקליטן הראשי למען הפאקינג שם!!! בכללל מקרה גמבה כתומה עם קמצוץ של החלודה שלי לכי תשימי קצת ג'ל על הקוצים האלה שלך וצאי לאיזה סיבוב על הסקייט לא יזיק לך האוויר הקר.... עזבי...לא יודעת מה כתבתי כרגע ולא איכפת לי....
שכחת שאני יכולה לעשות את זה עם המשקפי שמש החדשות שלי ועם הVANS היפות שלי.... והחולצת לינקין החדשה והמהממת שלי! אווווווו! אני לא יודעת מה לעשות! מה לדעתך אני צריכה לעשות בשבת?