השבוע מתחיל
New member
ידיד פסיכולוג
עבר עלי הרבה בשבועיים האחרונים. בקצרה: התאהבתי בבחור. הוא יצא מהארון בפני. סיפר שהוא בזוגיות ארוכה אבל הוא יודע שלא תמשך לנצח. התאהבתי בו עוד יותר שהבנתי שהוא משהו בר השגה. אני מבולבל מינית. מאוד רוצה להיות איתו. מצד שני נמשך גם לבנות. אולי אמצא מתישהו זוגיות עם אישה שאוהב בדיוק כמו שאני אוהב את אותו בחור? אז אולי אני מפספס את העולם הסטיירטי שכמובן קורן יותר. ספרתי לאותו בחור כל מה אני חושב עליו, בלי לסנן. הוקל לי אבל שוב נקשרתי אליו אף יותר. כשספרתי לו על הנטיה המינית ועל המשיכה אליו. העיניים שלו נפתחו בתדהמה. הוא קפא במקום. לא הצלחנו לאכול את ארוחת הצהרים שהזמנו. הבנתי שהבהלתי אותו ולכן עדנתי קצת את הדברים: אמרתי שלא יכעס אם ישמע ממני שיצאתי עם בחורה. שאני לא משקר לו. אני עדיין בוחן ומבולבל. היה חשוב לי להבהיר לו שאני מעוניין. אחרת השיחה הזו חסרת טעם. בדרך החוצה הוא אמר לי שהוא מאוד שמח ששתפתי. כל היום לא דיברנו יותר מדי. בסוף יום הוא הזמין אותי לדירה שלו ושל החבר. לא יכלתי לעשות כלום. פשוט דברנו מלא. עשנו יחד נרגילה. הוא הכין לי אוכל. אני גם מרגיש שהוא מתקרב אלי. שהוא מדבר איתי בצורה גלויה מדי. שואל אותי אם אני מפנטז על גברים. סיפר לי שהוא בייעוץ זוגי עם החבר שלו. מצד שני, גם לפני שיצאתי בפניו קראתי עליו שהוא מבין מה אני רוצה להגיד ובכל זאת הוא היה בשוק. כך שאולי גם הפעם אני טועה. הוא סיפר לי שהוא יעזוב מתישהו את החבר הנוכחי - עוד שחשב שאני סטרייט. ככה שהפתחון לב שלו לאו דווקא מעיד על קרבה מינית. הוא אמר לי שהוא לא נמשך לאף גבר בחברה בה אנחנו עובדים. הייתי מת לשאול אותו אם הוא נמשך אלי. אמרתי לו שהייתה לי זקפה כמה פעמים בגללו. הוא היה בשוק. מזה אני מבין שזה לא קרה לו גם. הוא ישר ענה: "איך? אבל אפילו אין מגע פיסי הכי קטן בנינו אף פעם" זה שבר אותי - הבנתי שזה רק אני אליו. האינטואציה אמרה לי באופן מובהק שיש בנינו כמיה רומנטית דו צדדית. אחד האנשים בפורום שספרתי לו פקח את עיני לאופציה נוספת: יכול להיות שאני רק בגדר פסיכולוג או מקום לפרוק שיחות עבור אותו בחור. זה מעציב אותי מאוד לחשוב ככה. אבל פתאום זה נשמע לי הגיוני. כל הכמיה בנינו היא הצגה? אנחנו קשורים כי אני נמשך אליו אבל הוא רק מוצא אצלי פורקן נפשי? דברים שחסמו את עיני עד כה: 1. יש לו ידידה טובה (כמו לכל גיי, כנראה. לי אגב אין) לה הוא מספר הכל. ככה שאני לא בטוח שהוא צריך עוד מאזין לשתף את בעיות הזוגיות שלו. 2. הוא מוקף בהמון חברים הומואים. הם גרעין מאוד מלוכד. הוא סיפר לי שאפילו שכב עם 2 מהם לדעתי. הם יוצאים כל סופ"ש. אני לא חושב שהוא צריך עוד חבר בגלל שיש לו חסך. אבל זה לא סותר את משבצת ה"ידיד שותף סוד" שאני פתאום מעלה. 3. כמה שהוא יודע שהמצב מורכב, הוא ביקש שאבוא לביתו. אכלנו יחד ארוחת ערב שהוא הכין. עשנו נרגילה יחד. אם לא היה חושב עליי כלום, בכל זאת היה רוצה לפגוע בי בצורה כזו אחרי שנחשפתי? או שהוא לא מבין באמת שזה רק פוגע? 4. הוא אמר שתמיד רצה לחבק אותי אבל פחד שאני אבהל בתור סטרייט. דברים שמחזקים את הטענה: 1. הוא סיפר לי על הזוגיות הנוכחית הבעייתית שלו שכלל גם בגידה. כל זאת עוד בזמן שחשב שאני סטרייט. 2. שמעתי אותו רק פעם אחת מחמיא לי פיסית ("אתה עובר מסך"). כך שכנראה פחות נמשך אלי. או שפשוט פחד להחמיא בתור הומו לסטרייט. 3. הוא פונה אלי תמיד. בין היתר גם בשביל לקבל חיזוקים. איך אוכל לדעת? אני חושש לשאול אותו מה הוא מרגיש כלפי - כי גם אם היה מוכן לנסות איתי בתור רווק. הוא עכשיו סבוך בזוגיות (דועכת אבל עדיין קיימת). אני צריך להיות ממש מושא תשוקה שלו כדי שיודה במשהו כזה כשהוא עצמו בזוגיות. אולי אשאל אותו אם סיפר עלי לידידה שלו? איך היא הגיבה? להזמין אותו לצאת מדי פעם? רעיונות נוספים עבורי ? אני פוחד מכמה דברים: 1. אם אמשיך לראות אותו כל יום ולחשוב עליו. הקנאה תשרוף אותי מבפנים. אני לא רוצה להתרחק, כי כמו שאתה אומר יש סימנים טובים. מצד שני- אולי הם רק אפלטוניים. כמו ידידה הכי טובה של הומו (רק ממין זכר). איך להשכיח אותו בינתיים מהראש שלי? אולי ההתרחקות תעשה רק טוב. בלי טלפונים בלי סמסים ובלי מיליים בסופ"ש. אם אשחרר קצת- אולי זה יעשה לו יותר חשק? 2. אני מפחד להיות ריבואנד. איך כדאי מציע להתנהל? להתרחק? להתרחק חלקית? להמשיך להחמיא לו במידה?
עבר עלי הרבה בשבועיים האחרונים. בקצרה: התאהבתי בבחור. הוא יצא מהארון בפני. סיפר שהוא בזוגיות ארוכה אבל הוא יודע שלא תמשך לנצח. התאהבתי בו עוד יותר שהבנתי שהוא משהו בר השגה. אני מבולבל מינית. מאוד רוצה להיות איתו. מצד שני נמשך גם לבנות. אולי אמצא מתישהו זוגיות עם אישה שאוהב בדיוק כמו שאני אוהב את אותו בחור? אז אולי אני מפספס את העולם הסטיירטי שכמובן קורן יותר. ספרתי לאותו בחור כל מה אני חושב עליו, בלי לסנן. הוקל לי אבל שוב נקשרתי אליו אף יותר. כשספרתי לו על הנטיה המינית ועל המשיכה אליו. העיניים שלו נפתחו בתדהמה. הוא קפא במקום. לא הצלחנו לאכול את ארוחת הצהרים שהזמנו. הבנתי שהבהלתי אותו ולכן עדנתי קצת את הדברים: אמרתי שלא יכעס אם ישמע ממני שיצאתי עם בחורה. שאני לא משקר לו. אני עדיין בוחן ומבולבל. היה חשוב לי להבהיר לו שאני מעוניין. אחרת השיחה הזו חסרת טעם. בדרך החוצה הוא אמר לי שהוא מאוד שמח ששתפתי. כל היום לא דיברנו יותר מדי. בסוף יום הוא הזמין אותי לדירה שלו ושל החבר. לא יכלתי לעשות כלום. פשוט דברנו מלא. עשנו יחד נרגילה. הוא הכין לי אוכל. אני גם מרגיש שהוא מתקרב אלי. שהוא מדבר איתי בצורה גלויה מדי. שואל אותי אם אני מפנטז על גברים. סיפר לי שהוא בייעוץ זוגי עם החבר שלו. מצד שני, גם לפני שיצאתי בפניו קראתי עליו שהוא מבין מה אני רוצה להגיד ובכל זאת הוא היה בשוק. כך שאולי גם הפעם אני טועה. הוא סיפר לי שהוא יעזוב מתישהו את החבר הנוכחי - עוד שחשב שאני סטרייט. ככה שהפתחון לב שלו לאו דווקא מעיד על קרבה מינית. הוא אמר לי שהוא לא נמשך לאף גבר בחברה בה אנחנו עובדים. הייתי מת לשאול אותו אם הוא נמשך אלי. אמרתי לו שהייתה לי זקפה כמה פעמים בגללו. הוא היה בשוק. מזה אני מבין שזה לא קרה לו גם. הוא ישר ענה: "איך? אבל אפילו אין מגע פיסי הכי קטן בנינו אף פעם" זה שבר אותי - הבנתי שזה רק אני אליו. האינטואציה אמרה לי באופן מובהק שיש בנינו כמיה רומנטית דו צדדית. אחד האנשים בפורום שספרתי לו פקח את עיני לאופציה נוספת: יכול להיות שאני רק בגדר פסיכולוג או מקום לפרוק שיחות עבור אותו בחור. זה מעציב אותי מאוד לחשוב ככה. אבל פתאום זה נשמע לי הגיוני. כל הכמיה בנינו היא הצגה? אנחנו קשורים כי אני נמשך אליו אבל הוא רק מוצא אצלי פורקן נפשי? דברים שחסמו את עיני עד כה: 1. יש לו ידידה טובה (כמו לכל גיי, כנראה. לי אגב אין) לה הוא מספר הכל. ככה שאני לא בטוח שהוא צריך עוד מאזין לשתף את בעיות הזוגיות שלו. 2. הוא מוקף בהמון חברים הומואים. הם גרעין מאוד מלוכד. הוא סיפר לי שאפילו שכב עם 2 מהם לדעתי. הם יוצאים כל סופ"ש. אני לא חושב שהוא צריך עוד חבר בגלל שיש לו חסך. אבל זה לא סותר את משבצת ה"ידיד שותף סוד" שאני פתאום מעלה. 3. כמה שהוא יודע שהמצב מורכב, הוא ביקש שאבוא לביתו. אכלנו יחד ארוחת ערב שהוא הכין. עשנו נרגילה יחד. אם לא היה חושב עליי כלום, בכל זאת היה רוצה לפגוע בי בצורה כזו אחרי שנחשפתי? או שהוא לא מבין באמת שזה רק פוגע? 4. הוא אמר שתמיד רצה לחבק אותי אבל פחד שאני אבהל בתור סטרייט. דברים שמחזקים את הטענה: 1. הוא סיפר לי על הזוגיות הנוכחית הבעייתית שלו שכלל גם בגידה. כל זאת עוד בזמן שחשב שאני סטרייט. 2. שמעתי אותו רק פעם אחת מחמיא לי פיסית ("אתה עובר מסך"). כך שכנראה פחות נמשך אלי. או שפשוט פחד להחמיא בתור הומו לסטרייט. 3. הוא פונה אלי תמיד. בין היתר גם בשביל לקבל חיזוקים. איך אוכל לדעת? אני חושש לשאול אותו מה הוא מרגיש כלפי - כי גם אם היה מוכן לנסות איתי בתור רווק. הוא עכשיו סבוך בזוגיות (דועכת אבל עדיין קיימת). אני צריך להיות ממש מושא תשוקה שלו כדי שיודה במשהו כזה כשהוא עצמו בזוגיות. אולי אשאל אותו אם סיפר עלי לידידה שלו? איך היא הגיבה? להזמין אותו לצאת מדי פעם? רעיונות נוספים עבורי ? אני פוחד מכמה דברים: 1. אם אמשיך לראות אותו כל יום ולחשוב עליו. הקנאה תשרוף אותי מבפנים. אני לא רוצה להתרחק, כי כמו שאתה אומר יש סימנים טובים. מצד שני- אולי הם רק אפלטוניים. כמו ידידה הכי טובה של הומו (רק ממין זכר). איך להשכיח אותו בינתיים מהראש שלי? אולי ההתרחקות תעשה רק טוב. בלי טלפונים בלי סמסים ובלי מיליים בסופ"ש. אם אשחרר קצת- אולי זה יעשה לו יותר חשק? 2. אני מפחד להיות ריבואנד. איך כדאי מציע להתנהל? להתרחק? להתרחק חלקית? להמשיך להחמיא לו במידה?