יאללה

metalgod1

New member
עונה......

שם: דורון אתם יכולים לקורא לי metal גיל: 23 ( עוד מעט סבא ) שיר שאתה חורש: כולם כל השירים זורמים לי בדם לא יכול להרדם בלי אלבום של מטאליקה ( מוזר לא? ) דיסקים שיש לך של מטאליקה: כולם, הכל מקורי כולל דיוידי ומלא שטויות איך התחלת לשמוע ומתי: אי שם במילניום הקודם קיבלתי קאסטה ( כן קאסטה ) של הבלק אלבום ושל רייד והתמכרתי עוד להקות שאתה אוהב: מיידן,פו פייטרס ( לא לצחוק דייב גרול מוזיקאי ענק ), אוזי, בלאק סבת', soil , סיסטם אוף א דאון והרבה טובים אחרים היית בהופעה אי פעם: כן כן כן ( בבקשה לא לסקול אותי ) הייתי בהופעה בקנדה ב-98' בסקיי דום בטורונטו ( הופעה ענקית הטפילד כבר היה שיכור לקראת הסוף ) ובנוסף גם אני מתכנן איזה tour באירופה אבל עוד לא בדקתי תאריכים מידע שלא יודעים ולא צריך לדעת: פרמידת הצרכים של מסלאו תמונה:
 

genz

New member
נו, שיהיה

שם: ענר גיל: 17 עוד קצת פחות מחודשיים שיר שאתה חורש עכשיו של מטאליקה:
דיסקים שיש לך של מטאליקה: מאסטר, וכל השאר צרוב...בא לי לעשות דווקא ללארס איך התחלת לשמוע אותם ומתי: את האמת, בכלל התחלתי לשמוע אותם בגלל הקאבר למיספיטס...שמעתי אותו ברקע אצל חבר שלי, התעניינתי, אז הלכתי ושמעתי עוד להקות שאתה אוהב: גורילאז וקוואמי היית בהופעה של מטאליקה אי פעם???? הנה תשובות אינטראקטיביות: נחשו מה התשובה שלי פה מידע שאנחנו לא יודעים וגם לא צריכים ממש לדעת: נשכה אותי אלפקה ומאז אני הופך לאלפקה רצחנית בלילות ירח מלא שימו תמונה, איזה שבא לכם!!! הנה תמונה של הצד של ההודעה שלי בתפוז
 

DanieLushka

New member
קיי.

שם: דניאלגיל: 14שיר שאתה חורש עכשיו של מטאליקה: בזמן האחרון אני חורשת את כל מאסטר.דיסקים שיש לך של מטאליקה: מאסטר וריידאיך התחלת לשמוע אותם ומתי: לפני איזה שנתיים, סתם תמיד הכרתי את השם "מאליקה" ורציתי לראות מה זה. S:עוד להקות שאתה אוהב: The Beatles, Iron Maiden, Edguy, Blind Guardian, Sonata Arctica, Judas Priest, Guns N' Roses יש עוד המון שאני ממש ממש אוהבת, אבל את אלה הכי.היית בהופעה של מטאליקה אי פעם???? נופ \:מידע שאנחנו לא יודעים וגם לא צריכים ממש לדעת: עדיף שזה ישאר כך.שימו תמונה, איזה שבא לכם!!!
 

DanieLushka

New member
אוי וי זמיר, איך זה נדפק ככה?

תיקון: שם: דניאל גיל: 14 שיר שאתה חורש עכשיו של מטאליקה: בזמן האחרון אני חורשת את כל מאסטר. דיסקים שיש לך של מטאליקה: מאסטר ורייד איך התחלת לשמוע אותם ומתי: לפני איזה שנתיים, סתם תמיד הכרתי את השם "מאליקה" ורציתי לראות מה זה. S: עוד להקות שאתה אוהב: The Beatles, Iron Maiden, Edguy, Blind Guardian, Sonata Arctica, Judas Priest, Guns N' Roses יש עוד המון שאני ממש ממש אוהבת, אבל את אלה הכי. היית בהופעה של מטאליקה אי פעם???? נופ \: מידע שאנחנו לא יודעים וגם לא צריכים ממש לדעת: עדיף שזה ישאר כך. שימו תמונה, איזה שבא לכם!!!
 

cfgtjh

New member
אף אחד לא היה בהופעה???????

הייתי לפני 7 שנים, כשהם היו כאן בפעם האחרונה, שנת 99. היה מדהים, לילה שאני לא אשכח כל החיים שלי. אני רק יכול להצטער על זה, שבפעם הראשונה שהם היו כאן, הייתי בכתה ה, ואת ההופעה הזאת פספסתי. שמעתי שזה בכלל היה מדהים, כי זה היה אחרי יציאת השחור, משמע שלא היה אפילו את Load. ככה שהם ביצעו בעיקר את הישנים.
 

oranje

New member
הייתי בהופעה, ואפילו בראשונה,

היה מדהים וגם מצחיק.
 

The Lethe River

New member
../images/Emo4.gif

שם: יוני גיל: 15 (נו.. ממש בקרוב. זדיינו.) שיר שאתה חורש עכשיו של מטאליקה: האמת שלא שמעתי מטאליקה דיי הרבה זמן. דיסקים שיש לך של מטאליקה: Kill 'Em All, RTL, MOP, AJFA, Black Album, Live Shit, S&M איך התחלת לשמוע אותם ומתי: בין כיתה ג' ל- ד' בת דודה שלי התחילה לדחוף לי מלא מטאליקה ואייסד ארת'. עוד להקות שאתה אוהב: המון. כמה דוגמאות: Death, Lamb Of God, Demonoid, God Forbid, Nile, Cryptopsy, Amon Amarth, Opeth, The Red Chord היית בהופעה של מטאליקה אי פעם???? לא. מידע שאנחנו לא יודעים וגם לא צריכים ממש לדעת: נולדתי עם שני איברי מין ובמקור קוראי לי נופר. שימו תמונה, איזה שבא לכם!!!
 

oranje

New member
שאלון פרטים אישיים:

שם:אורי גיל:31 שיר שאתה חורש עכשיו של מטאליקה: - דיסקים שיש לך של מטאליקה:הכל עד האלבום השחור. איך התחלת לשמוע אותם ומתי:87, היה את one בתוכנית "מופע רוק" בג'. עוד להקות שאתה אוהב:המון. בעיקר את rush ו paradise lost היית בהופעה של מטאליקה אי פעם???? ישראל ב93. מידע שאנחנו לא יודעים וגם לא צריכים ממש לדעת:2 ילדות, השלישית בדרך. שימו תמונה, איזה שבא לכם!!! אין.
 

oranje

New member
הייתי אומר שאנחנו רק מתרבים,אבל

האמת שזה לא יהיה נכון. כל מי ששורד את הצבא וממשיך לאהוב מטאל, צריך לקבל מדליה.
 

א ס נ ת י

New member
זה נחשב די פריקי

לאהוב מטאל בגילאים שלנו, אנשים הרבה פעמים מרימים גבה כשהם שומעים שאני אוהבת מטאל. זה נראה להם מוזר שאשה בוגרת, אמא וכו' אוהבת מוזיקה כזאת.
 

oranje

New member
כל מי שלא אוהב את גלגל"צ או

לחילופין מוזיקה אליטיסטית - קלאסי או ג'אז, הוא עוף נדיר בגילנו. אולי נחנך את הדור הצעיר טוב יותר?
 
למעלה