יאללה צ'טרף!

נירושית

New member
היייי...בינג בינג בינג!!!

אני מבקשת... אני כשהייתי קטנה התאהבתי בג'ואי.. הוא כזה דביליי...וזה מה שחמוד בווו
 

DoRiNuS sMiNiA

New member
ג'קי פאקצה../images/Emo3.gif

אריק הכי מתוק בעולם וקלסו סתם מגניבולון
ופז לא קשור לעולם
אבל בינינו הייד הכי שולט
 

Super Chuly

New member
מסכימה! הייד ../images/Emo47.gif

הקוליות, האדישות... אין עליו ליהי :)
 
אתם טועים../images/Emo108.gif

קני (או איך שלא קוראים לו) מהחנות צילום, הוא הכי מגניב בכל כל כל כל כל הסדרה (יש לו קאמבאק בעונה החדשה)
 
רוס! רק רוס!

לא יודעת עם מי הוא יכול להיות מהשמינייה, אבל הוא כזה חמדמד
ומוניקה חמודה! היא בכלל לא פאקצה! ולרייצ'ל ואדם יצאו ילדים מושלמים
 

DoRiNuS sMiNiA

New member
אני חושבת לפתוח קומונה למתיו..

מתיו פרי (צ'נדלר) ותוך כדי כת הסוגדת למשפחת דרור-בינג:] אמא דגנית,אבא צ'נדר,דורין בינג מהנישואים הקודמים,ונעם בינג-דרור מהנישואים עם דגנית:] צ'נדר! דגנית! אינפיבינגו! אבל,נעם תחשבי...יש לנו 3 סבתות!
גאדיישן הוא כזה מושי
 
למעלה