יאללה לעניינים - חדשות NBA

יאללה לעניינים - חדשות NBA

טרייסי מקגריידי אומר שהוא שוקל לפרוש מהאולסטאר. מקגריידי נבחר לחמישיה הראשונה, אבל עקב בעיות שיש לו בברך הוא שוקל לותר על התענוג. לדעתי, בצדק. לאור הכושר שבו הוא נמצא יש גארדים שמגיע להם יותר (פול, נאש, וויליאמס). ההצבעה לחמישיות הסתיימה, והם יוכרזו ביום חמישי הקרוב. דוק ריברס יאמן את המזרח בכל מקרה. ואיזה קרב מעופפים הולך להיות לנו בתחרות ההטבעות: ג'רלד גרין, האלוף חוזר לקרב נוסף, כאשר מולו יעלו ויבואו דווייט הווארד (לדעתי הטוב ביותר בשנה שעברה) שחריג בתחרות הזאת עקב הגובה שלו - משום מה לא מעריכים הטבעות של שחקנים גבוהים, רודי גיי המעולה ממפיס, וג'אמריו מון המפתיע מטורנטו. הימור שלי - הווארד מול מון בגמר, מון מנצח ומשלים סיפור סינדרלה מדהים אחרי שלפני שלושה חודשים אף אחד לא ידע מיהו, סיפור בדיוק כמו שהאמריקאים אוהבים. סטרלינג, הבעלים של הקליפרס, לא שמח (נו, גם אני לא הייתי שמח אם הייתי הבעלים של הקליפרס).הוא מאיים על דאנליבי, שיתחיל לנצח או ש... כרמלו אנתוני נקע את הקרסול אתמול במשחק מול הלייקרס, וכרגע לא ברור האם ומכמה משחקים יעדר. מיאמי עם הפסד 14 ועדיין סופרים. סיאטל לא הרחק מאחור עם 11. פול פירס וQ ריצ' לא יכלו להפסיק לדבר בינהם במשחק אתמול. ברבע השלישי, לאחר קצת דברי אהבה קיבלו השניים טכנית. לאחר מספר דקות, כשהאהבה לא כבתה, קיבלו טכנית שניה והורחקו מהמשחק. הלייקרס החתימו את DJ מבנגה על חוזה של 10 ימים. הגבוה ששוחרר לא מזמן מגולדן סטייט, בעיקר כדי לפנות מקום בסגל (לא היה לו חוזה מובטח), הוחתם כדי לעבות את הרוטציה בצבע של הלייקרס לאחר שאלה איבדו את ביינום לפציעה. הסאנס שוב קראו לאלאנדו טאקר לחזור מהDליג. טאקר מצטיין במדי האלבקורקי טאנדרבירדס עם 26 נקודות בממוצע ב11 משחקים, כמעט 7 ריבאונדים ו1.4 אסיסטים. זו כבר פעם שניה שהוא מוחזר לסאנס, האם הפעם יקבל הזדמנות ממשית? ג'רמיין אוניל לא טורח לפזר את השמועות סביב הפציעה שלו (מה שמעצבן את מי שמחזיק אותו בפאנטזי בכל רחבי העולם). מצד אחד אומרים שהוא כנראה ישב בחוץ עד סוף העונה. שמועה אחרת אומרת שהוא יחזור תוך שבועיים, ושמועה שלישית בכלל מדברת על טרייד שלו לנטס, כשהפייסרס יקבלו בתמורה את קרטר. בכל מקרה הוא אומר שלא היה צריך לחזור לשחק כל כך מהר אחרי ניתוח ברך שעבר באפריל. ולחשוב שיש אנשים טיפשים שעשו עליו טרייד בתמורה לכריס פול המצויין. איתן תומאס מתקדם לפי REAL GM, אבל לא ברור איך מחלימים מניתוח לב פתוח. בכל מקרה עדיין אין לו אישור להתאמן. גם טי ג'י פורד מתקדם, אבל קולאנג'לו עדיין מחפש PG נוסף לגבות את הסגל. בילאפס שמח שנשאר בדטרויט. לדבריו הוא דיבר עם כמה קבוצות בקיץ, כולל אורלנדו, אבל הם לא דיברו איתו ברצינו כמו שדיברו עם מישהו אחר (מעניין באמת למי הוא מתכוון). גאסול מפוקס בכדורסל ולא בטרייד לדבריו. מייקל הייסלי הבעלים של הגריזליס אומר שהוא גר בשיקגו וכל מה שמדברים עליו זה לעשות טרייד על גאסול, אז כנראה שהוא שווה משהו. הברך של כריס דוהן נפוחה, והוא לא יצא עם הקבוצה למשחק מול ממפיס. הוא יעבור MRI. בינתיים זה עדיין מוגדר כחבורה. בובי ג'ונס חותם לחוזה שני של 10 ימים בגריזליס. טרבור אריזה שבר את הרגל באימון של הלייקרס, לאחר שנחת על לאמאר אודום. נראה לי שבלייקרס מתחילים להצטער על זה שלא שלחו את אודום בטרייד, לאחר שזה אחראי גם לפציעה של ביינום.
 
עוד משהו (בקשר לאולסטאר)

דוק ריברס יאמן את הקבוצה של המזרח. עם הניצחון אתמול הסלטיקס הבטיחו את המאזן הכי טוב במזרח ב3 בפברואר, וכך בעצם קובעים את המאמן - אז ריברס הבטיח את זה אתמול עם הניצחון בניו יורק.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
בוסטון לא הבטיחו את המקום הראשון

כבר לפני איזה חודש? אגב, מה זה שריברס יאמן את המזרח אומר לגבי הסיכויים של ריי אלן להיות באולסטאר?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
רגע של קטנוניות...

"מיאמי עם הפסד 14 ועדיין סופרים. סיאטל לא הרחק מאחור עם 11" אתה לא מתכוון להפסדים רצופים?
בשיחה שהיתה לי עם טריסטן אתמול הוא העלה את הנקודה שמינסוטה נכון לעכשיו מציגים בחוסר גאווה 5 נצחונות בלבד והועלתה השאלה האם הם ישברו את השיא המפוקפק של מספר הנצחונות הנמוך ביותר? מה דעתכם?
 

chaiel

New member
81!

היום האנבורסרי ה2 ל81 נקודות במשחק של בראיינט. באתר NBA אפשר לראות את כל הסלים. "ליידיס אנד ג'נטלמן, יו האו ג'סט ויסנסד זה סקנד בסט סקורינג פרפורמנס אין NBA היסטורי" בחיים אני לא ישכח את המשפט הזה!
 

עומר ו

New member
יותר פשוט

הנה קישורים (אני לא יודע איך לעשות אותם לחיצים): http://www.youtube.com/watch?v=Ys15yTUnRGM&feature=related (חלק 1) http://www.youtube.com/watch?v=cVC3DtgoYZY (חלק 2)
 

ThEgReEnKiNg

New member
תודה רבה על החדשות!

אפשר עוד קצת מידע על טי ג'יי פורד ? חיפשתי מידע איך מתקדמת הפציעה ולא היה רשום שום דבר מפורט , רק שטי ג'יי הוא היחיד שיחליט מתי הוא יחזור (אם בכלל).
 
נעשה ניסיון...

להודעה הראשית זה מגיב? בכל מקרה, הנה התגובה לתגובה להודעה שלי בשרשור הזה... הפער מדטרויט עדיין לא כזה גדול
הוא היה 4.5 לפני אתמול ואחרי הניצחון בניו יורק של הסלטיקס וההפסד של הפיסטונס זה 5.5 עם 5 משחקים לכל קבוצה עד ה3 בפברואר, כך שהסלטיקס מעשית הבטיחו שיהיה להם את המאזן הכי טוב. לא יודע מה יהיה עם אלן, אני אישית לא חושב שמגיע לו ללכת. קני סמית' מיאהו לעומת זאת לוקח אותו בטענה שאם לוקחים אחד מהשלישייה, לוקחים את כולם.
 
לגבי תחרות ההטבעות

רודי גאי הבטיח הטבעות שלא נראו עד עכשיו, אז יש למה לצפות... לדעתי הגמר יהיה גאי מול מון וגאי ייקח.
 

chaiel

New member
לא יודע..

ראיתי בNBA.COM את עשרת ההטבעות הגדולות של 4 המועמדים וממש לא התלהבתי... לדעתי של גרין הכי טובות בקילומטר!!!! ד"א, מה דעתכם? קרטר בראיינט וריצ'רדסון עדיין יכולים לזכות בתחרות הזאת? (אם היו משתתפים)
 

SHNIK

New member
אותי מעניין

איך בדיוק הפרישה של טימאק מהאולסטאר תשפיע על סגל המערב, זה יותר עוד מקום פנוי בצפיפות הגארדים המערבית, בהנחה שנאש/אייברסון יהיה בחמישיה במקום טימאק ונאש/אייברסון יהיה על הספסל, מסקרן מאוד האם פרט להופעת בכורה הכרחית של כריס פול (אם הוא לא יהיה שם זה יהיה שוד לאור יום) נראה גם הופעות בכורה של דרון וויליאמס או ברנדון רוי, או שאלו יהיו אולי דווקא בארון דייויס או טוני פארקר שכבר היו שם בעבר... שניק.
 
עוד חדשות

הראפטורס רוצים להביא מאמן במיוחד כדי לעבוד עם ברניאני שמתקשה השנה. המטרה היא להפוך אותו לסנטר. אייזיה תומאס נשאל על הסלטיקס, וטוען שבשנה שעברה הם היו באותו מצב כמו הניקס. לדבריו הם צריכים קווין גארנט. הם צריכים עוד כמה דברים, מאמן נורמלי, וGM שיודע מה הוא עושה. הגידול של ננה היה סרטני, אבל לפי החדשות, הסרטן בודד ונעצר. שאקיל ישב שבועיים לאחר שעבר MRI היום שגילה דלקת בירך. ג'רלד וואלס נבחר לשחקן השבוע במזרח עם ממוצעים של 29 נקודות, 8 ריבאונדים, 4.8 אסיסטים, ו3 חטיפות כששארלוט במאזן 3-1. במערב נבחר בארון דייויס (אני היחיד שזה מפתיע אותו?) עם ממוצעים של 26.3, 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים, ו4.5 חטיפות. הווריירס סיימו את השבוע ב3-1 (כנראה שזה לא כולל את המשחק אתמול...) ההוקס השעו את פאסוליה מהמשחק מול דנבר מחר על בעיה התנהגותית. סטרלינג לא מאמין שבראנד יצא מהחוזה שלו בקיץ. גם אני לא.
 

tristan79

New member
אתה ממש לא היחיד שמופתע

עם כל הכבוד לבארון דיוויס (ויש כבוד) מרקוס קמבי נתן 11 נק', 18 ריב' (!!!!!), 5.25 חסימות (!!!!!!) וגם 3 אס' ו 1.5 חט' בממוצע בארבעת המשחקים של דנבר (2-2) בשבוע האחרון... מה עוד מצפים שהוא יעשה?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
צודק!!! בכלל הקמבי הזה הופך להיות אחד

מהשחקנים המקופחים בהיסטוריה.
 
למעלה