יאללה ווילד

יאללה ווילד

אוקי אני רוצה לנסות היום בלילה שוב ווילד אז תנו בבקשה שיטות שונות כדי לשמור על המוח מרוכז. חוץ מהשיטות של לספור מספרים והשעון כי במספרים המוח שלי היה יותר מדי מרוכז אז לא הצלחתי לעבור אתהחלק ההתחלתי של שיתוק שינה, ובשעון זה בקושי ריכז אותי אז... תנו בבקשה שיטות!
 

חלמן

New member
שיטה מצוינת! -

זה לעקוב אחרי הנשימות...... זה לא בעיה.. נכון עכשיו.. אתה נושם בלי לחשוב על זה... אז תחשוב על הנשימות... ואז המוח יפסיק לתת פקודות לבד... יענו אתה מגיע למצב ידני.. שאתה שולט בנשימה.. יאנו להכניס אוויר.... להוציא אוויר... " " קפיש????
 
זה לא......

קשה או מעצבן לעקוב אחרי הנשימות כול כך הרבה זמן? אני חושב שזה כמו לספור מספרים לא? גפ זה מעסיק את המוח שלך יותר מדי... אני חושב....
 

UpTown~Girl

New member
the problem with following after...

your breathes is that if you have some breathing prblem, like asthma or something, so every minute it will be hard for you to breath, caus when you´r following after your breathing, the breathing is less perfect and mor hard and noisy, so it´s not a good thing to do if you have breathing difficults...or asthma, that´s the reason i don´t follow after my breathing, i don´t have asthma but when i´m tired or just lying down it´s hard for me to breath and i need to stand up, take a deep breath and go back to sleep... it is soooo annoying !!!!!!!!!!! about the english: i have an exercise that my teacher gave me, i need to speake all day only english!!! i´m sorry....
 

אלון ב

New member
אין כאן כמעט מאמץ

כשאתה עוקב אחרי הנשימות אתה לא מאמץ את המוח כמו בשיטת הספירה. כאן אתה פאסיבי, אתה פשוט מקשיב לנשימות, מקדיש את תשומת הלב שלך אליהן, בדיוק כמו שאתה מקשיב לחבר שלך שעומד לידך ומדבר אליך, אין כאן שום מאמץ, רק תשומת לב ושמירה על המודעות העצמית שלא תעלם. אלון
 

Cheetah

New member
אתה יכול להוסיף לזה כמה דברים...

כמו לנסות לדמיין אנרגיה כתומה מתפשטת בגוף שלך כאשר אתה שואף. ומשהו ירוק מתאדה ממנו כאשר אתה שואף... אתה יכול ללהחליט שאתה מרגיש את פעימות מחזור הדם, לכל אורך הגוף שלך. אם זה קשה מדיי תוסיף משהו.. אם זה קל מדי תוריד משהו (אם אתה לא מצליח לדמיין אנרגיה כתומה... תדמיין אנרגיה כחולה, או מה שאתה כן מצליח) תבקר את עצמך כאשר אתה עושה ווילד כדי שתדע מה לשנות פעם הבאה(או מה להשאיר) תנסה להיות בעל תושיה ולהתאים את זה בדיוק לעצמך עד שתצליח, אף אחד אחר לא יכול לעשות את זה בשבילך
 
אוקי ניסיתי אתמול אבל...

לא הלך! אני חושב שהשיטה עם הנשימה מרכזת את המוח פחות מדי! אתם חושבים שאולי זה בגלל שאני צריך לשתות קפה או משהו לפני שאני הולך לישון? או שזה השיטה? בכול מקרה תנו עוד שיטות
 
למעלה