אותו סוג של משאבות שמשמש בדרך קבע
פשוט לא לבצע התקנה קבועה. זוג חוטים ארוך מספיק כדי שיגיע פחות או יותר מכל מקום בסירה עד המצבר (לשים לב לעובי המוליכם - זה זרם לא קטן ובאורך הזה על מוליכים דקים יכול להווצר מפל מתח משמעותי). קרוקודילים לחיבור למצבר, צינור מספיק ארוך כדי שניתן יהיה לנתב את המים החוצה (לפי המיקום שעובדים בסירה - דרך חלון או דרך פתח סיפון או לקוקפיט).
לדעתי זה ציוד חירום חיוני - גם כגיבוי למשאבה ראשית תקולה, גם כעזרה למשאבה הראשית במקרה אמת.
RULE זה אחד היצרנים המוכרים, אבל יש עוד. בכל CHANDLERRY תמצא משאבה מתאימה.
יש משאבות על בסיס 220 וולט אבל לא הייתי הולך לכוון הזה (מיועדות לשאיבה במבנים, סחרור מים בבריכות וכו).
הערת אגב - מציע לראות את הסדרה של YACHTING MONTHLY שנקראת באופן כללי YACHTING MONTHLY CRASH TEST. יש ביוטיוב, זה מספר פרקים על כל מיני מצבי חירום, בחינת הפתרונות האפשריים ודירוג היעילות שלהם, בינהם גם מצב של חדירת מים.