justanotherme82
New member
יאוש
אז היה בטא יפה והכפיל את עצמו בצורה כמעט מלאה במשך שבוע. ביום רביעי הגיע ל1600, שעה אחרי שקיבלתי את שיחת הטלפון מהאחות היה דימום. לא כתמים, דימום. שישי בבוקר באתי לאולטרסאונד ראשון, לא ראו כלום. טכנאית הרנטגן הביאה טכנאית בכירה יותר ושתיהן מיששו ולחצו על הבטן וחיפשו ולא מצאו כלום אז עשו עוד בדיקת דם. הבטא צנח ל300. זהו.
שבוע הבא צריך לחזור לבדוק התאפסות ולשיחה עם הרופאה להחליט מה הלאה.
חוץ מזה סוגרים את מקום העבודה שלי ואני צריכה להתחיל לחפש שוב.
יאוש טוטאלי.
אז היה בטא יפה והכפיל את עצמו בצורה כמעט מלאה במשך שבוע. ביום רביעי הגיע ל1600, שעה אחרי שקיבלתי את שיחת הטלפון מהאחות היה דימום. לא כתמים, דימום. שישי בבוקר באתי לאולטרסאונד ראשון, לא ראו כלום. טכנאית הרנטגן הביאה טכנאית בכירה יותר ושתיהן מיששו ולחצו על הבטן וחיפשו ולא מצאו כלום אז עשו עוד בדיקת דם. הבטא צנח ל300. זהו.
שבוע הבא צריך לחזור לבדוק התאפסות ולשיחה עם הרופאה להחליט מה הלאה.
חוץ מזה סוגרים את מקום העבודה שלי ואני צריכה להתחיל לחפש שוב.
יאוש טוטאלי.