טרמפולינה או נדנדה

לא לכולם סוג המסכים שציינת...

אדרבא,לרובנו אין והילדים כן נחשפים לקרינה! שנית,נראה לך הגיוני להחליף סוג מסך רק כדי שהבייבי יוכל לשחק מדי פעם למשך דקות ספורות?
 

twiti

New member
וההיסטריה האישית שלי היא ממש לא

בגלל קרינה אלא מעצם העובדה שהוא כל היום ירצה לשבת מול המחשב ולא לעשות דברים אחרים...
 
טרמפולינה../images/Emo45.gifאנחנו זרקנו את הנדנדה

וקנינו טרמפולינה כששירה היתה בת שנה וחודשיים. ומאז היא משתמשת בה ללא הפסקה, רואה בה את סרטי ה- DVD, אוכלת שם נישנושים, ולפעמים סתם רובצת לנוח. לדעתי עד גיל שנתיים היא תשתמש בזה, אז ממש לא מאוחר לכם. הנדנדה היתה סתם מטרד, גדולה, מאסיבית לא נוחה בבית ולא כייפית, בטרמפולינה הם יכולים אח"כ להישב לבד, בנדנדה לא.
 
אנחנו אוהבים את הטרמפולינה שלנו

גם בגיל המופלג של שנה וחודש. עכשיו היא מתיישבת לבד בטרמפולינה עם הבקבוק כשבא לה לנוח. אחד המוצרים הכי שימושיים שיש לנו. נדנדה אין לנו.
 
לא לא לא! אל תקני נדנדה!

יש לי והיא עומדת בפינה כמו מוניומנט.שירי אולי התנדנדה בה 3-4 פעמים (אני מתכוונת לזו הפשוטה של פנג שנמכרת בשילב ולא לחשמלית שהיא בכלל בזבוז כסף יען כי מותר להושיב בה תינוק עד משקל מאוד מסוים (אורנה יודעת
)כך שמהר מאוד היא יוצאת מכלל שימוש... מצד שני,הטרמפולינה מאוד שימשה אותנו ולתקופה ארוכה.עד גיל 6-7 חודשים הייתי מאכילה בה,מושיבה את שירי לצפות בטלויזיה. לדעתי פריט חובה.ממליצה על הטרמפולינה של אינגליזינה.
 
היי

אני רק יכולה להגיד לך שלבן שלי יש גם את זה וגם את זה ונראה לי שהוא נהנה יותר בטרמפולינה. לדעתי זה לא מאוחר לטרמפולינה, ההפך - זה הגיל והיא הרבה יותר נוחה לאכילה מאשר נדנדה אבל זה מאוד אינדיבידואלי לכל ילד. אני שמעתי שיש ילדים שמתים על נדנדה והבן שלי לא מתלהב גדול שלה. אהובה
 

קנגרi

New member
5 חודשים? טרמפולינה בגדול!

שימושי ביותר. רועי בן 1נה ו 4 חודשים.. הוא מתיישב לבד... וקם לבד..רק שם הוא רואה טלויזיה.. והאמת? כשהוא ישן.. אז רותם בת ה 5 וחצי מתנחלת לה שם בנוחות מירבית.. קניה שווה..
 

תהל27

New member
תודה רבה על התשובות נראה ל י

שבעקבות ההמלצות השתכנעתי והיום נלך לקנות טרמפולינה אני רוצה לציין שעזרתן לי מאוד , אתן מקסימות וחג שמח לכולן
 

הגרי3

New member
לא יכולתי להתאפק. הזכיר לי מערכון

של החמישיה הקאמרית. ואגב, אני לא
לשום מקום.
 
לדעתי זה מאוחר מידי לשניהם...

בשביל אוכל קונים כסא אוכל (יש כאלה שאפשר להטות טיפה אחורה) ובשביל טלויזיה אפשר לשים אותו על הבטן שיחזק את שרירי חגורת הכתפיים שלו או על הגב שיסתכל קצת הצידה. גם בכסא האוכל אפשר לראות טלויזיה. ובקרוב מאוד הוא כבר יישב לבד ולא יצטרך שום כסאות או מתקנים בשביל זה...
 
למעלה