טקס 2017 USA Gymnastics Hall of Fame התקיים ב-19/8 באנהיים

trilliane

Well-known member
מנהל
טקס 2017 USA Gymnastics Hall of Fame התקיים ב-19/8 באנהיים

במסגרת אליפות ארה"ב.

רשימת הזוכות והזוכים:
צ'לסי ממל
מיילס אברי
מיחאי ברשטיאן (המאמן של אלישיה סקרמוני ואלי רייזמן)
שון טאונסנד
גבי דאגלס
שון ג'ונסון
Final Five
– נבחרת הנשים אלופת ריו 2016

 

trilliane

Well-known member
מנהל
וכמה מילים לגבי גבי דאגלס

היא נעדרה מהטקס ללא הסבר או התייחסות (לא נאמר דבר, לא הראו אם מישהו עלה בשמה; גם לא מצאתי התייחסות שלה לנושא ברשתות החברתיות). למי שעוקב אחרי הבנות, זו ממש לא הפעם הראשונה שה-Final Five מופיעות כרביעייה. למעשה כבר אחרי הריאיונות שניתנו מיד עם נחיתתן במולדת גבי די "התאדתה" מהשטח וכמעט לא הגיעה לאירועים משותפים עם הבנות (למעט סיבוב ההופעות של קלוגס, אבל היא כמובן הייתה מחויבת לו). הבנות ביקרו את אובמה בבית הלבן, הגישו פרס לביונסה (או משהו כזה...), צעדו על שטיחים אדומים בטקסים ועכשיו קיבלו פרס הוקרה – שוב ושוב כרביעייה.
&nbsp
אני לא יודעת איזה משבר קרה שם, אבל קצת נחמץ לי הלב כי אני מחבבת אותה והיא לא עושה שירות טוב לעצמה. נראה כאילו מאז ריו היא לגמרי התנתקה... זה התחיל בירידות עליה מיד לאחר הזכייה של הנבחרת בזהב, קטלו אותה ברשתות החברתיות על כך שהיא לא פטריוטית כי היא לא שמה יד על הלב כשנוגן ההימנון. היא לקחה ללב ואולי זה גם השפיע על גמר המקבילים המדורגים שבו היה לה סיכוי לצאת עם מדליה אבל היא פישלה (ובכך הפכה לחברת הנבחרת היחידה שסיימה את ריו ללא מדליה אישית... זו הייתה נבחרת חזקה במיוחד). אבל רבים יצאו אז להגנתה (גם חברותיה לנבחרת) ולא ראיתי שהטררם וה"עליהום" עליה נמשך.
&nbsp
כבר בתמונת של הבנות בריו, מבלות בים לאחר התחרויות, לא היה זכר לגבי. היא הייתה במקום אחר... לא ראיתי אותה צועדת בטקס הנעילה, לצד סימון ביילס שנשאה את הדגל בגאווה. גם בראיונות שלאחר החזרה לארה"ב היא נראתה פחות מעורבת, פחות בעניין... ומאז היא כבר די מנותקת מהחמישייה, ולא נותר לי לתהות למה, מה קרה לה, להן או ביניהן. אני תוהה אם זה עניין של אגו, תחושת אכזבה או כל דבר אחר... אולי יום אחד נדע.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, היא הייתה בקהל בערב השני של אליפות הנשים שהתקיים למחרת

וישבה לצד ארבע חברותיה לנבחרת, נראתה אפילו מתבדחת על משהו עם אלי רייזמן... עכשיו אני בכלל לא מצליחה להבין מה גרם לה להיעדר דווקא מקבלת הפרסים, ועוד שניים! (אחד אישי על 2012 ואחד קבוצתי על 2016).

 
למעלה