הכלוב בהכרח מחזק גם את קיר האש ולכן מחזק גם
בתאונה חזיתית והוא עושה זאת בדיוק בנקודת החולשה של הרכב , בצדדים הקדמיים . הוא נמצא לאחר איזור הקריסה ולא מפריע לו , רק מחזק כך שהקריסה לא תקרוס על הנוסעים . עזוב , את היצרנים זה לא מעניין הם מוכרים את המכוניות גם כך . רק שאני לא אוהב שעובדים עלי , תגידו את הנכון . לפני כמה שנים נכנסתי לאולם תצוגה של ניסן התעניינתי בקשקאי וב XTRAIL . הוצגה שם רצפת הרכב של טידה . ושלט קישקש על טכנולוגיה משופרת . הסתכלתי על הפריט הזה פעם ועוד פעם ולא הבנתי מה החידוש שלהם . נראה לי רצפה רגילה לגמרי .