אוהבת שונאת
New member
טעויות../images/Emo177.gif
בדרך אל החום אבדנו מהתום אבדנו את החיוך התמים לטובת חיים אחרים אבדו לנו ימים ונעורים לטובת אנשים לא ראויים כשהיינו ילדים למה לא הזהירו ההורים מפני הרשע בעולם חוסר הפרגון המתוחכם למה לא אמרו על אנשים רעים למה לא ידעתי איך מתנהגים... למה הלכתי שבי אחרי מראה עינים וכושר הבחנה התערבב עם התבונה ולמה לא ידעתי שיש להודות על טעויות בעודן טריות ולא לחכות ולא לנסות ולא להבנות מהדמעות וכשאני חושבת על ילדי ועל הטעויות שהם יעשו עוד בחיי כמה זה כואב כמה זה מתאים לדעת שהרי מטעויות של אחרים הם לא לומדים.
בדרך אל החום אבדנו מהתום אבדנו את החיוך התמים לטובת חיים אחרים אבדו לנו ימים ונעורים לטובת אנשים לא ראויים כשהיינו ילדים למה לא הזהירו ההורים מפני הרשע בעולם חוסר הפרגון המתוחכם למה לא אמרו על אנשים רעים למה לא ידעתי איך מתנהגים... למה הלכתי שבי אחרי מראה עינים וכושר הבחנה התערבב עם התבונה ולמה לא ידעתי שיש להודות על טעויות בעודן טריות ולא לחכות ולא לנסות ולא להבנות מהדמעות וכשאני חושבת על ילדי ועל הטעויות שהם יעשו עוד בחיי כמה זה כואב כמה זה מתאים לדעת שהרי מטעויות של אחרים הם לא לומדים.