אני לא הייתי קונה "סט" אלא מרכיבה
ע"פ הצורך. נראה לי שזה בסופו של דבר יותר זול, כי בסט תמיד יהיו דבריפ שלא אשתמש, ולאומת זאת, תמיד יהיה איזה משהו אקסטרה שארצה להוסיף....אז עדיף לקנות מה שצריך. הדברים האלו מאד יקרים, אז אני מציעה לקנות ע"פ הצורך, ולנסות להסתדר עם מה שיש בבית, ובמשך הזמן לראות מה יותר צריכים וכ"ו...