טל או מי שיודע...

באבלו

New member
טל או מי שיודע...

הכלים שמוצעים למכירה באתר של מר קייק ומוגדרים כ"כלי פיסול למרציפן" האם אלו הכלים של הסוכר?
 

net the jet

New member
אני לא הייתי קונה "סט" אלא מרכיבה

ע"פ הצורך. נראה לי שזה בסופו של דבר יותר זול, כי בסט תמיד יהיו דבריפ שלא אשתמש, ולאומת זאת, תמיד יהיה איזה משהו אקסטרה שארצה להוסיף....אז עדיף לקנות מה שצריך. הדברים האלו מאד יקרים, אז אני מציעה לקנות ע"פ הצורך, ולנסות להסתדר עם מה שיש בבית, ובמשך הזמן לראות מה יותר צריכים וכ"ו...
 

שושkה

New member
שווה להיות יצירתיים. אני שומרת פקקי

בקבוקים בגדלים שונים כחלופה לחותכנים. על הפקק של המיץ של פריגת יש ספירלה בולטת וטובה להטבעות בבצק סוכר. כלי חיתוך לפלסטלינה ותבניות לגבס גם הם עושים את העבודה.
 

דלית 3

New member
גרובשטיין, 345 ש"ח, לא מוצדק כי לא

לא משתמשים בהכל. אפשר לקנות בבודדים 42-56 ש"ח. אני קניתי שניים (עושה חיוך וכדורים) וזה די מכסה את הצרכים שלי.
 

דלית 3

New member
שניים מהסט של כ-10

לאחד יש גולה בכל צד, אחת קטנה ואחת גדולה והיום הכנתי סוכריות על מקל בצורת דובונים ועשיתי "חור" באוזניים. זה טוב כדי לעשות שקע עגול. לשני יש קצה אחד דמוי מגרפה (למה משמש?) והקצה שני כמו מגב מעוגל שכאשר לוחצים על ה-RFM נוצר חריץ כמו חיוך כמו של סמיילי.
 
גם לפי דעתי אין צורך בסט השלם

אפשר לאלתר המון המון כלים ולחסוך המון המון שקלים
כמעט לכל כלי יש תחליף, הכלים של המרציפן אם הם באיכות טובה(ואת זה צריך לבדוק בראיה)והם זולים יותר לא רואה סיבה לקנות את ה"מקוריים".
 
למעלה