טלכו זה לא אריק

אורישקי

New member
זה לא רק בגלל התמונה של גבי!

אם נטע לי הייתה כל כך להוטה להדיח רק את אפרת.אז היא הייתה מדיחה אותה ולאחר מכן חוזרת לבני בארו עם אנסטסיה שהיא קול כפול שלה.אבל משהו בברית הזו היה דפוק.אל תשכח שאריק ונטע לי היו מאד קרובים עוד מקניבה המקורי ואני לא אתפלא אם את ה"ברית" עם עידן ואיגור היא יצרה רק כדי לא לעלות על הגריל ראשונה במידה והם יפסידו.בכל ההדחות אריק ידע מה קורה חוץ מההדחה של גיא שגם ככה פעלה רק לטובתו-כי יצא שאיום גדול שלו הודח בלי שהוא בגד בו. אם אריק לא היה גם יודע למצוא את החוליה החלשה בבני בארו ולהטות אותה לצד שלו הוא היה מודח מהר בגלל האלילים שההפקה זרקה לעידן.
 

MIIKLE

New member
נטע לי לא רצתה לזגזגז יותר מדי

בכל זאת היא הייתה חייבת לבנים של קניבה שעזרו לה להעיף את אפרת היא הכריעה בעד קניבה ולא הייתה לה סיבה לחזור לעידן.כדי שיווצר זגזוג נוסף צריך שתהיה עילה נוספת וזו לא הופיעה.
 
../images/Emo31.gif

אריק זכה בזכות ולא בחסד. אני יכול למנות על יד אחת את כל הסיבות ששחקנים אחרים נשארו במשחק, וכולם צריכים גם מזל. אם תשאל אותי בכל אופן נטעלי לא באמת התכוונה להדיח את אריק במועצת השבט ההיא. נשארה רק התמונה של גבי, וגם זה מאוד בעקיפין כי אריק בכלל לא היה על הכוונת.
 

MIIKLE

New member
תחשוב מה היה קורה אם לא היה את פרס האוטו

יואב היה מנצח את אריק וזה רק במידה שהוא היה מצליח להעפיל לגמר ונטע לי ומירית לא היו מדיחות אותו.היה לו יותר מזל משכל.
 

השורד

New member
כל הפורמט הישראלי דפוק

הרי בגלל וטו / פסלוני חסינות חבויים וכו', אסטרטגיות נהרסות, שחקנים נאלצים לסטות ממהלכים וקשה לתכנן 3 מהלכים קדימה. אז הפעם המזל היה לטובת אריק. תאר לך ששחקן חסר מוטיבציה כמו יואב היה זוכה (ראה מה רשמתי עליו בשרשור הזה). בזיון. כבר עדיף טומי, לפחות הוא נלחם, במסגרת היכולות (המוגבלות) שלו.
 

השורד

New member
טלכו יותר טוב מאריק

טומי הוא סוג של מירית רק עם ריבועים בבטן ליאורה נהנתה מעריכה אוהדת של ההפקה החל מהאיחוד - שהשכיחה מהצופים עם הזכרון הקצר כמה היא מכשפה. ההפקה החליטה שטלכו ושי יהיו בתפקיד הנבלים, וליאורה היא הפמיניסטית האמיצה, למרות שבפועל היא הרבה יותר מגעילה כבן-אדם מאשר הם.
 

n l m

New member
ההבדל הוא שמירית הייתה שנואה וטומי אהוב

חוץ מגיא ואיתי אף אחד לא סבל את מירית על האי, העריכה ניסתה להראות שהיא חמודה ואוהבים אותה אבל לא סבלו אותה גם אריק אמר אחריי שהוא ניצח שהוא ידע שאיגור ועידן יצביעו לו מהסיבה הזאת והדאגה היחידה שלו הייתה הנאום הכועס של אופיר בעיתונים אחר כך כולם לכלכו על מירית ופוצצו את תדמית ה"מאמי" לכן גם היה חכם לקחת אותה לגמר טומי לעומת זאת שורד אהוב שכל אחד אומר עליו שבחים זה לא אותו דבר
 

יפעת142

New member
טומי השתמש בתחמושת לא מוכרת במקומותנו.

אין מה להשוות בין טומי למירית. התכונה היחידה שאולי, אולי זהה לשניהם היא ההגינות. טומי לא בא להישרדות לשחק מישהוא אחר (בניגוד לטלכו). טומי הביא את עצמו. ההחלטה שלו מראש היתה, אני לא טוב בתיחמונים ורמאיויות, אז אביא להישרדות את היתרונות היחסיים שלי. אומץ. חריצות. נחישות. טומי הוא מאסטר בקפואירה. כל מקצוען באומנויות לחימה כל הזמן חושב איך למנף לטובתו את הפעולה של היריב. זו המהות של אומנות לחימה. לקח לטומי זמן להכנס למשחק. בהתחלה הוא למד. הסתכל. בחן. כשהגיע לאיחוד הוא הבין מי המתחרים העיקריים שלו, ניתח את מניעי ההתנהגות שלהם וטיפל בזה. לשי, שהמניע שלו הוא יצר ורצון לשליטה ועצבים קצרים שמגיעים למוח, הוא נתן ק"ג של כבוד. לליאורה, שהמניע שלה הוא הרגש האימהי והרצון שלה להגן על גוריה, הוא נתן טונות של כבוד אם. לטלכו, שאצלו האינטלקט הוא החשוב, טומי נתן לו פייט מחשבתי. עכשיו, כל הפרשנים שמתלוננים שטומי שלא תיחמן, שיקר ורימה וקוראים לזה חוסר "אסטרטגיה" ילמדו שאפשר גם אחרת להגיע להיות השורד האחרון. קוראים לזה פסיכולוגיה. !!! צריך להפסיק מייד להידבק לקלישאות המוכרות של אריק אלפר.אגב, יחד עם כל זה, טומי זכה ביותר חסינויות/ פרסים/ צמידים מכל ההמתחרים שלו יחד.
 
כן כי אריק אלפר הוא ממש ממציא האסטרטגיה

עם ה"קלישאות" האלו אני צופה בהישרדות עוד מאז שאריק היה בבית הספר. והמשחק של טומי הוא ממש לא אסטרטגי, באותה מידה אני יכול להגיד על כל אחד שמגיע למקום רחוק במשחק שהוא שיחק טוב, כי "תראו איזה יופי הוא הצליח להגיע רחוק, כנראה שזה אומר שבכל זאת יש בו משהו, אתם סתם מחרטטים את המוח עם אסטרטגיה שמסטרטגיה", ובאמת אפשר להגיד את זה על כל אחד. איזה פייט מחשבתי הוא נתן לטלכו? מערכת היחסים שלהם היא כזאת- טלכו משקר לטומי, טומי מאמין. טלכו משקר לטומי שוב, טומי מאמין. טלכו משקר לטומי שוב, טומי כבר לא מאמין. כפיים! שי וליאורה- אתה באמת מאמין שהוא הגיע לאיחוד וחשב על המעשים שלו בצורה כזאת מחושבת וקפדנית? שהוא "בחר" את שי וליאורה ו"נתן להם מה שהם רוצים"? נורא קל להגיד את זה בדיעבד- למה לא שמענו על זה שום דבר ממנו בוידויים?
 

יפעת142

New member
מי הוריד מכנסיים מרב פחד שידיחו אותו ?

הראשון שחשף את טלכו היה טומי. אחרי ששמשון ויובב באו "לטגו את השניצל" וחירטטו לו במוח, טומי אמר את המשפט הידוע: שמשון ויובב האלה, באו לבלבל לי את המוח... טומי אומר לטיפוסים כמו טלכו כן,כן, אבל איך שהוא מסתובב הוא מקיא מהם. ראינו מה קורה לטיפוס כמו טלכו שמפחידים אותו קצת.ראינו את התגובה שלו לטומי ביום אחרי מועצת השבט וראינו את היחיד בתולדות הישרדות שנאלץ להוריד מכנסיים וללכת ערום בגלל שפחד שידיחו אותו, כן, זה היה טלכו. .
 
נו באמת

את נתפסת על הקטע הזה שהוא הוריד מכנסיים? אפשר לחשוב. כל שחקן שמכבד את עצמו (כן, מכבד את עצמו בתור שחקן ולא בתור בן אדם שרואים לו את התחת), היה מוריד את המכנסיים אפילו בשביל הסיכוי הכי קלוש שזה יעזור לו. ובקשר לטומי, זה ממש לא מרשים חוסר האמונה שלו בטלכו. ממש קשה להבין שטלכו שקרן אחרי שהוא מדיח לו את שני בני הברית שלו Oם.
 

Matsman

New member
נו ברור!! איך לא זיהינו את האסטרטגיה של טומי?

איזה טיפשים אנחנו!!! הרי לטומי הייתה כל המשחק אסטרטגיה סודית, שרק מי שלמד קפואירה יודע לזהות את הצופן הסודי שלה וככה לפצח את האסטרטגיה הסודית. אוס!!
 

יפעת142

New member
היא היתה גלויה לעין. זו כל החוכמה של טומי.

אם היית עוסק בספורט באופן כללי ומיומן באומנויות לחימה באופן ספציפי, כמו טומי, היית מבין שפייטר אמיתי אף פעם לא תוקף. הוא תמיד מגן. אחד הכללים הבסיסיים באומנויות לחימה הוא להשתמש ביריב שלך כדי להפיל אותו. זה מאד בסיסי באסטרטגית הלחימה. הערסים, הפריחים תוקפים,מתלהמים, מתנהגים באגרסיביות, עושים טריקים. ווינר אמיתי מכיר את מגבלות הכוח ויודע להגן על עצמו בעת הצורך. טומי לא צריך להתנהג בברוטליות ואגרסיביות כמו שי ולעשות טריקים מלוכלכים כמו טלכו. תחזור להסתכל על טומי כשהיה פצוע, עם כאבים אדירים בקרסול וזריקות בתחת ! תראה את השקט הנפשי שלו ואז תבין את הכל.
 

Matsman

New member
חמודה, אני במקרה חגורה כחולה בג'או גיטסו יפני

ואני אומר לך חד וחלק- טומי הוא השחקן והאסטרטג הגרוע ביותר מבין הארבעה. אז הוא הפגין רצון עם הפציעה- זה יפה, אבל להשוות אותו לחכמת המשחק של טלכו זו בדיחה עצובה.
 

השורד

New member
טומי האמין לטלכו שוב ושוב כמו פתי

אז בפעם השלישית שטלכו בא לעבוד עליו הוא כבר לא מאמין לו. חוכמה גדולה.
 

יפעת142

New member
הוא יכול להיות השורד האחרון ? השורד האחרון ?

וכשטלכו ושי (שמשון ויובב) באו אל טומי לפני כמה פרקים לעשות ממנו שניצל..הוא האמין להם ? שטויות. טומי כבר הרבה זמן לא האמין לא לזה ולא לזה. ואמר למצלמה. בקשר להורדת המכנסיים של טלכו, היא כל כך אופיינית לעלובי נפש שברגע שמפעילים עליהם טיפת כח (אפילו לא פיזי), טיפה, הם מייד מתנהגים כמו כלבלב שמוריד את האוזניים, מקפל את הזנב בין הרגליים ומלקלק את הרגליים של בעליו. איך שטלכו הרגיש טיפת איום, אחרי החשיפה של טומי והחסינות של ליאורה, הוא ממש נעשה חתולה. איך ליעד היתה אומרת, זה יכול להיות השורד האחרון זה ? השורד האחרון ראבאק ? אה, בעצם כן, הוא הרי הבטיח לה את כספי הפרס, אם היא תצביע לו...
 
למעלה