טלכו זה לא אריק

yellow38

New member
מה את רוצה להגיד בקטע הזה ?

את בעצמך אומרת שליאורה רצתה להדיח את טלכו, אז אחרי שהיא לא הצליחה היא זרמה עם הרעיון של שי להדיח את ליעד. הקטע הזה לא מוכיח ששי לא שלח את הדס לדבר עם ליאורה. אני דרך אגב חושב שהמהלך של שי להדיח את ליעד ולא את טומי היה טעות.
 

מצדה74

New member
הקטע הזה מראה

שליאורה לא ידעה שגם שי רוצה להדיח את ליעד. ראה מה היא אומרת למצלמה. היא אומרת שצריך לשמור את התכנית בסוד, כדי שטלכו,ליעד ושי לא ידעו. בנוסף, הדברים שאמרה הדס לאחר הדחת ליעד: היא אמרה שכאשר העבירה את הצמיד לטומי, זה הפתיע את ליאורה ושי, וכל אחד מהם חשב שלא יהיה רוב להדחת ליעד. כלומר, כאשר שי וליאורה הגיעו למועצה, שי לא ידע שליאורה תצביע ליעד, וליאורה לא ידעה ששי יצביע ליעד. הדס סגרה את זה עם כל אחד מהם בנפרד. העדיפות הראשונה של ליאורה היתה באמת להדיח את טלכו, אבל הדס שהיה לה כח הוטו, היא זו שהיתה יכולה להכריע. הדס עשתה טעות שלא הקשיבה לליאורה, ושילמה על כך בהדחה שלה עצמה.
 

yellow38

New member
הם ידעו שיש רוב כי כ"א מהם סיכם גם עם טום

ובנוסף לזה להדס היה את צמיד הווטו. אולי אחרי שהדס העבירה את הצמיד לטום אז הם חששו
 

מצדה74

New member
כן, זה מה שאמרתי

הם ידעו שיש רוב עם טומי. כאשר הדס העבירה את הצמיד לטומי, גם שי וגם ליאורה חששו שלא יהיה רוב. והאמת שזה היה מהלך מטופש וחסר אחריות מצד הדס.
 
בחיי, אני לא יכול להמשיך עם הוויכוח הזה

כל דבר שקרה במשחק את מנסה לסובב אותו ככה שליאורה גרמה לו, אי אפשר לנהל ככה דיון.
 

yellow38

New member
היה רוב ענק להדיח את טומי אם שי היה רוצה

שי + הדס + טלכו + ליעד וגם כן להדס היה את הצמיד של הווטו את באמת חושבת ששי פחד להסתבך עם ליאורה ובגלל זה הוא לא רצה להצביע נגד טומי ?
 

מצדה74

New member
נכון, היה רוב

אז למה שי לא רצה? בוא נראה מה היה קורה אם טומי היה מודח. מהלך להדחת טומי היה מותיר ליאורה זועמת מאוד, וטלכו בעננים. שילוב של ליאורה זועמת וטלכו שחושב שאף אחד לא יכול עליו, היה בהחלט עלול להביא את שי מחוץ למשחק. בכך שהדיח את ליעד, הרג שי שתי ציפורים במכה אחת: גם הפיל את טלכו לקרשים, וגם השאיר את ליאורה מפוייסת. עדיף היה לשי כך. להגיע עם טומי לגמר היה הרע במיעוטו מבחינתו.
 

מצדה74

New member
ליאורה זועמת היא ליאורה מסוכנת

עם או בלי בני ברית. כאשר רצתה להדיח את זיו, ארגנה ברית חיש קל, וישבה לאנשים על הראש עד הרגע שגיא כיבה לזיו את הלפיד. בקאראו לא היו לה בכלל בני ברית, ועדיין הצליחה לעשות קומבינות שהוציאו מהמשחק את אינה ואחר כך את אבי. ויש עוד דוגמאות. אבל שי כמובן לא יגיד למצלמות שהוא חושש להסתבך עם ליאורה. אעפ"י כן, אין הסבר אחר.
 

אאא109

New member
את זיו לא היה כל כך קשה להדיח

הוא עיצבן את כולם וכבר לפניה טומי ניסה להדיח אותו וגיבש קבוצה נגדו אבל הישתפן. במקודם או במאוחר כנראה שגם ככה היו מדיחים אותו כי הוא עיצבן אנשים. אם הם היו מדיחים את טומי לפני ליעד אז בוא נראה מה היה: ליעד-טלכו-הדס-שי ליאורה ליאורה לא הייתה מצליחה בחיים ליצור רוב אבל הכל בדיעבד כמובן.
 

מצדה74

New member
להדיח את זיו לא היה פשוט כלל

אנשים לא סבלו את זיו אבל גם מאוד פחדו ממנו. כבר מהפרקים הראשונים אתה רואה שכל הזמן מדברים שצריך להדיח את זיו, והמהלך לא קורה. הדס ספציפית הבריזה מהצבעה נגד זיו לפחות פעמיים. כאשר טומי ארגן קבוצה להדחת זיו, הוא חשב ששי איתו, וגם הדס וריקי. אבל התברר לו ששי לא איתו, והדס וריקי היו בברית עם שי. הוא לא סגר איתן את הקצוות. גם אם הוא לא היה משתפן – כנראה שלא היה לו רוב, והוא אפילו לא ידע את זה. רק בבוקר שלמחרת אביגיל אמרה לו שהם טעו לאורך כל הדרך, ושהדס וריקי בכלל לא היו איתם (ולא היו מצביעות נגד זיו). בקיצור, הוא עשה עבודה חפיפניקית. כאשר ליאורה התחילה לפעול למען הדחת זיו, היא היתה צריכה לעשות המון שיחות מוטיבציה עם הדס. וגם, מעבר לגיבוש מחדש של טומי, אביגיל ואוהד, וצירוף הדס וריקי – היה צורך לוודא שאף אחד לא ישתפן, ולכן היא המשיכה את העבודה גם במועצת השבט עצמה, כאשר קטעה את נאום ה"אני פחדן" של טומי, והתחילה לירות ארטילריה לכיוון זיו. בעקבותיה קיבלו אומץ גם שאר האנשים והתחילו לדבר. הסוף ידוע. לדעתי, שי חשש מסצנריו דומה שיופעל נגדו אם ידיח את טומי. אם הוא לא היה חושש, הוא היה מדיח את טומי. אני לא רואה הסבר אחר.
 

Matsman

New member
תעשי לי טובה

אם לא הדס, זיו היה עוד היום במשחק. הדס אחראית להדחה שלו יותר מכולם, ומי שארגן אותה לא פחות מליאורה היה טומי, שכבר התחיל עם זה בפרק לפני כן.
 

Matsman

New member
וכמובן... ליאורה אחראית להדחות של אינה ואבי

ברור, היא זאת שגרמה לזה, זה שלא ראינו את זה זה בגלל שאלו היו קומבינות מתחת לפני השטח. פשוט כולנו מטומטמים ורק את רואה את החכמה הנסתרת של ליאורה הדגולה. בחיאת, זה נהיה משעמם
 

Matsman

New member
תצאי מהסרט הפמיניסטי כבר

פורום פמיניזם זה לא פה. נו באמת, שי צחק על ליאורה מהתחלה ועד הסוף בוידויים על זה שהוא נותן לה להרגיש טוב עם עצמה, מאכיל אותה בונזו כדי שתשב בשקט, ובינתיים היא עושה בשבילו את העבודה והוא נח. ועוד יותר ממנו טלכו, שמרוב שליאורה עשתה בשבילו את העבודה הכריז על סדנת ויפאסנה ושתיקה בשבט, ושליאורה תעבוד קשה. הרי לא היה סיכוי שהיא תדיח אחד מהם, היא הרי פוחדת מהם פחד מוות, למרות(ואולי דווקא בגלל) שהיא מצהירה על ההפך בלי הפסקה. כמו פינצ'ר שנובח כל הזמן, עושים לו "פו" והוא בורח.
 

NP16

New member
אז אתה בעצם אומר

שליאורה עושה בשביל טלכו ושי את העבודה? שהיא זו שעושה הכל למענם? לא אני רק שואל :)
 

מצדה74

New member
עזוב, הוא הסתבך בשקרים של עצמו

וסותר את עצמו כל משפט שני. הוא שקרן פתולוגי כמו טלכו, וגס רוח אפילו יותר מזיו.
 

מצדה74

New member
דה, ברור

כמו בהדחה של זיו בן בריתם, כמו בהדחה של ליעד שהיתה בת בריתו של טלכו, כמו בהדחה של הדס וריקי שהיו בנות הברית של שי.
 
למעלה