טלויזיה out

טלויזיה out

מדוע אין תוכניות רגילות בטלוויזיה?
מה כבר מחדשים כל הפטפוטים.רק מעלים מתח.
מי שרוצה להתחבר לדיווחים מהשטח נון-סטופ שיקצו לו ערוץ ומי שלא שיספקו את התוכניות הרגילות תוך הרצת כתוביות של אזעקות וחדשות . שישדרו אזעקות גם ברדיו וזהו.כל הברברת הזאת לא עוזרת.
צריך להקדיש ערוץ עם הוראות התנהגות בזמן אזעקה בהתאם לתנאי המגורים השונים
וצריך להריץ כתוביות עם אזעקות.
מי יודע מהו הטלפון של הרשות השנייה?
הם פרסמו אותו לא מזמן כדי שהאזרחים יוכלו להעלות רעיונות.
 
למעלה