טיפול בתא לחץ

טיפול בתא לחץ

שמעתי שטיפול די חדשני בתא לחץ, שבארץ נעשה באסף הרופא וברמב"ם, עוזר מאד לפיברו, והיו אפילו מי שהחלימו לגמרי.
הבעיה שזה לא בסל הבריאות, ועולה ים כסף.
למישהי בפורום יש ניסיון בטיפול כזה שעברה?
 
כן, נכתב פה לא מעט על זה

כולל הפנייה למחקר כפי שפורסם במקור, שלא ממש תואם את איך שדווח עליו בעיתונות המקוונת. לדוגמא אחוז גדול מהנבדקות עבדו, וזה אומר שמלכתחילה הן היו במצב די טוב. ועוד'

מציעה לך לחפש בפורום, בקוביה האפורה מצד משאל למעלה, עם זכוכית מגדלת לידה, לפי המילים תא לחץ, תמצאי די הרבה, כולל יומן טיפולים של מישהי.
 
למעלה