אופטימית120
New member
טיפול בתא לחץ
שמעתי שטיפול די חדשני בתא לחץ, שבארץ נעשה באסף הרופא וברמב"ם, עוזר מאד לפיברו, והיו אפילו מי שהחלימו לגמרי.
הבעיה שזה לא בסל הבריאות, ועולה ים כסף.
למישהי בפורום יש ניסיון בטיפול כזה שעברה?
שמעתי שטיפול די חדשני בתא לחץ, שבארץ נעשה באסף הרופא וברמב"ם, עוזר מאד לפיברו, והיו אפילו מי שהחלימו לגמרי.
הבעיה שזה לא בסל הבריאות, ועולה ים כסף.
למישהי בפורום יש ניסיון בטיפול כזה שעברה?