טוק טוק.....

טוק טוק.....

מישהו הזמין כאן "טייק אאווי"?
(חחחחחחחחחח....הרסת אותי) זהו. נפרדת מכם ליומיים תמימים.....הולכת לספור
בשמיים.... ביייייייי
 
הו איז דר?

רוצה סיני ? כי יש לי רק פולני...ולא קרוש... חחחחחחחחחחחחחחח... תהני בצימר...אהה, בעצם כתבת שזה באוהל... חחחחחחחחחחחחחח... ואל תשכחי להקלח לפני שאת חוזרת לפורום...
 
נראה

אולי הבדואים יפתיעו נביא אותם לתפוז....
(בטלפון הם ציינו שהמאהל שלהם.... "אינטליגנטי"...) לך תדע מה זה אומר
 
ברוכה הבאה בצל קורתנו

בעלך סיכם איתנו על 3 כבשות ועז... אמרנו לו - אם את לא זורק איזה גמל בפנים, תשכח מזה... זה מה שאנחנו קוראים "אינטליגנציה"...
 
למעלה