טופס 56../images/Emo35.gif
הלכתי היום לקחת מהמרפאה טופס 56 ונראה לי מוזר הטופס שקיבלתי. הרופא הוציא לי מהמחשב הפנייה מינהלית ורשם במלל טופס 56 לניתוח לפרוסקופי עקב אנדומטריוזיס בתה"ש. ואמר לי לגשת עם זה למשרד, במשרד הפקידה צילמה את הטופס והחזירה לי את המקור, כששאלתי אם זה הטופס אז היא אמרה שכן ושזה הטופס החדש שנותנים לתה"ש. האם זה גם הטופס שאתן קיבלתן לניתוח? זה פשוט נראה לי מוזר שזה הטופס ושלא צריך לשלם כלום.
הלכתי היום לקחת מהמרפאה טופס 56 ונראה לי מוזר הטופס שקיבלתי. הרופא הוציא לי מהמחשב הפנייה מינהלית ורשם במלל טופס 56 לניתוח לפרוסקופי עקב אנדומטריוזיס בתה"ש. ואמר לי לגשת עם זה למשרד, במשרד הפקידה צילמה את הטופס והחזירה לי את המקור, כששאלתי אם זה הטופס אז היא אמרה שכן ושזה הטופס החדש שנותנים לתה"ש. האם זה גם הטופס שאתן קיבלתן לניתוח? זה פשוט נראה לי מוזר שזה הטופס ושלא צריך לשלם כלום.