טוב עכשיו אני היא שצריכה עזרה...

טוב עכשיו אני היא שצריכה עזרה...

בד"כ אני נוהגת לייעץ כאן, אבל כפי שרובכם וודאי יודעים, הסנדלר לעתים הולך יחף. זה הסיפור שלי: לפני כשנה וחצי נפרדתי מגבר, אהבת חיי, שאתו יצאתי משך שנה וקצת. הפרידה היתה בגלל שהרגשתי שבאיזשהו מקום הוא לא באמת אוהב אותי. קיבלתי חיזוק לזה כשהוא הודה בפניי שהוא עדיין חושב עליה וש"מגיע לך יותר טוב ממני". במשך השנה וחצי האלו, on and off הוא היה חוזר וצץ בחיי, פעם בתואנה שהוא אוהב אותי ורוצה לנסות שוב; פעם בתואנה שהוא מתגעגע... תמיד זה נגמר במפח נפש מצידי עד שנמאס לי ואמרתי לו שאני מאוד אוהבת אותו, אבל לא מוכנה לסבול את זה יותר. שאם הוא ירצה להתקשר פעם ב... הוא יכול, אבל שלא נפגש, ולא נחזור ולא כלום. לפני כ4 חודשים טסתי לחו"ל, והוא ביקש ממני לקנות לו שם משהו ויחזיר לי כסף. במשך כל התקופה ששהיתי בחו"ל הוא לא כתב אפילו מייל אחד, סתם, לשאול מה שלומי. חזרתי לפני כשבוע ופתאום עכשיו, ראיתי שיחה שלא נענתה ממנו במחשב (לא בפלאפון). מזל שלא הייתי בבית כדי לענות. התשובה שאני מחפשת היא (ומהגברים בעיקר כי אתם אלו שיכולים להבין מה קורה לו בראש), לא "תשכחי ממנו ותמשיכי הלאה" (כבר שכחתי והמשכתי), או "אל תעני לו בפעם הבאה" וכדומה. אני בסך הכל רוצה לדעת למה הוא ממשיך להתקשר, פרט לאפשרות שהוא רוצה לדעת אם קניתי או לא. ובבקשה - רק תגובות רציניות. זה ממש חשוב לי. תודה לכולכם.
 

seeyou

New member
כולנו סנדלרים כאשר מדובר בעצמינו!

הפילוסוף הצרפתי,מונטין,דגל בסיסמא -אין אדם נפגע כל כך ע"י מה שמתרחש כמו שהוא נפגע ע"י מה שהוא חושב על מה שמתרחש. מערכת היחסים שלכם היא מאוד מורכבת ובעיתית. לא ברור לי מה את באמת רוצה מאותה מערכת. אם כן רצית המשך עם הבחור,למה לא קנית? אם לא רוצה המשך,אז מה חשוב שהוא התקשר? אני אישית לא הייתי משאיר יחסים עם בנות באוויר.... או שיש או שאין.... אבל,כול אחד מסדר את המיטה כפי שהוא רוצה... זאת תגובה רצינית,לפי הגדרתי! המשך יום נעים יוסי
 
תגובה רצינית אבל...

זה לא מה ששאלתי. לא מעניין אותי המשך קשר איתו. בכלל לא רוצה. מה ששאלתי הוא , אם אתה בתור גבר, יכול לומר לי מה מתרחש בראשו של גבר לאור כל מערכת היחסים הזו ששטחתי כאן, בנסיבות שתיארתי. למה הוא כל הזמן חוזר ומתקשר? מה יגרום לגבר לעשות כזה דבר? מה מניע אותו להתקשר אליי אחרי שנה וחצי של פרידה, ואחיר ש4 חודשים הוא לא כתב לי אפילו מייל אחד, ואפילו לא כדי לומר לי אם הוא רוצה שאקנה לו את ה"משהו" הזה... זה מה ששאלתי.
 

seeyou

New member
מה מתרחש בראשו של גבר קצת קשה

לנחש. היו לי חברים שדומים להיתנהגות שלו. הם תמיד שמרו קשר עם בנות-נשים אפילו שלא היו בקשר מספר רב של חודשים. הם ידעו שתמיד הן יסכימו להמשיך מאותה נקודה כאילו היה אתמול. מה מניע אותו להתקשר אליך אחרי שנה וחצי של פרידה, ואחירי ש4 חודשים הוא לא כתב לך? כפי שציינתי-הוא מרגיש בטוח ברגשות שלך עליו. הייתי מוסיף פיתגם גס אבל לא בטוח שאת מבינה בדיחות... כפי שאמרתי לך מקודם למה לך לנתח או לתת פרשנות להתנהגותו אם את לא מעוניינת בו. יוסי
 
הוא סובל מתסמונת

מה שלא מושג - נחשק, ומה שזמין - נמאס! בקיצור יש לך כאן עסק עם סוג מסויים של ברנשים שלא מסוגלים לפתח מחוייבות מסיבות שלא נכנס אליהן כרגע כי את כבר מבינה בודאי שהסיבות אינדוידואליות ולא אחידות, אם כי הבסיס השווה לכולם הוא רגשי נחיתות. וכאן נמצא גם שורש הבעייה שלך, מפני שבשל רגשי הנחיתות האלו הברנשים הללו זקוקים כל הזמן לאישור שהם שווים משהו גם בעיני נשים כמוך. והתוצאה נאוקו, היא יחסי פינג פונג אותם את חווה. דהיינו, קשר עמוק כמו שאת רוצה מאיים על אותו ברנש כי הוא לא מסוגל למחוייבות, ולכן כשהקשר מתהדק, פתאום הברנש פחות זמין, הפכפך ולא מובן, בניגוד ללהט שבו חיזר אחריך בתחילה. אבל ברגע שהקשר נגמר, הוא כבר לא חש מאויים על ידך במחוייבות ואז את הופכת יותר נחשקת ולא מאיימת. וכמו שכבר אמרנו הוא זקוק לאישור שהוא עדין נחשב (כי הרי הוא כה חסר בטחון למרות שהוא מסתיר זאת היטב) וחזרה שלך אלין פעם אחר פעם מספקת לו את האישור הזה. האינפורמציה הזו בדוקה דפוס היחסים ביניכם לעולם לא יחרוג ממתכונת הפינג פונג, זה מה שאת רוצה?
 
../images/Emo140.gifתודה על התשובה-

מספקת בהחלט. אני חושבת שמישהו כבר אמר לי את זה פעם, וסירבתי להקשיב. או למען האמת הקשבתי, אבל היה לי נורא קשה לקבל את זה, אז פשוט הדחקתי את זה. עכשיו, כשקיבלתי כמה תשובות שהן זהות אני חושבת שאין לי ברירה אלא לקבל את זה, ולא לתהות יותר מדי. תודה לכם גברים יקרים, עזרתם לי מאוד. אוהבת.
 
כי גברים

הם עם אחר.את פשוט חושבת כאישה. הגבר המצוי (בלי הכללות) ישמור על קשר כזה או אחר עם אישה כדי לשמור את אופציית הזיון. הוא יתקשר אחרי שסיכמתם שזה נגמר וימכור את האימא שלו כדי שתורידי תחתונים. אחר כך, הוא יעלם שוב. לשבוע ,חודש או אפילו שנה. הוא יכול לצוץ פתאום כשאת חוזרת מחו"ל, כשאת עוברת דירה, או רגע לפני שאת מתחתנת. את תחשבי שהוא מתחרט, שהוא אולי אוהב אותך באמת, או שהוא עוזב את אשתו והפעם זה סופי. שטויות! הוא גבר. הוא ימזמז לך את העורף וילחש לך מילות אהבה רק כדי לטעום את השפתיים שלך עוד פעם אחת. אנחנו עם חרא. אנחנו גברים. ציידים או כובשים- תקראי לנו חרא! אבל ככה זה. אנחנו נפלרטט, נכתוב שירים ונצייר עתיד מדהים כדי לשמוע אותך גונחת עוד פעם אחת ומבקשת עוד.... נ.ב. יש כאלה שהם שונים. ודי לחכימא ברמיזא.
 
אז אם כך -

איך אפשר לדעת מתי גבר הוא באמת באמת רציני? ומתכוון ? או שבעצם משתמע מדבריך שזה בלתי אפשרי... ותודה על התגובה הכנה.
 
אמנם אין נוסחת פלא

תראי, זה קשה מאוד לזהות מי פרטנר רציני ומי לא במיוחד אצל גברים מסויימים, אם כי לא חסרות גם נשים כאלו... כי אצל גברים מסויימים דרך החיזור הרצינית ודרך החיזור לסקס לעיתים דיי דומות, מפני שגברים יודעים שנשים מחפשות בטחון, אמינות ורגשות אמיתיים, ןלכן הם משדרים את התכונות האלו ומשלים את הבחורה, גם כדי להשיג סקס בלבד (זו הכללה כמובן, לא כולנו כאלה). תפעילי את האינטואיציה האישית שלך, תמחקי כל מי שנראה לך "מקצועי וחלקלק'" מידי. קושי נוסף הוא הסיבוך שגברים מסוגלים לנהוג בפאזות שונות בחיים בצורות מנוגדות לחלוטין. ואני אתן לך דוגמה: גבר שהיה נשוי וגילה נאמנות ואמינות בנישואיו עד שמאס בזוגיות מסיבות X,Y,Z, והתגרש לא עלינו. עשוי מיד לאחר הגירושים לפצוח בתקופה של התפרפרות שהיא לגביו מעין חגיגת שחרור ממסגרת לוחצת, פורקן וחיזוק האגו שאולי נפגע בנישואיו, לאחר שמיצה את הקטע, אותו גבר פותח בשלב נישואים ב' וחוזר להיות נאמן, אמין ואוהב אהבת אמת את מי שלדעתו ראוייה לכך. איך מזהים באיזה פאזה הוא נמצא? באמת לא יודע מה להגיד לך. עבר עשיר עם בנות זוג שמתחלפות כמו גרביים זו נורה אדומה נטו! אבל את זה כבר ידעת אני מניח, תוסיפי לכך את נסיונך ואל תתני לקסם אישי להעיב עליו, כאמור, ברגע שאת מזהה תכונות בולטות מקבילות ל-EX שלך, תחתכי.
 
נאוקו

התשובה לשאלתך נעוצה במה שאת חשה באמת. את כתבת שהבנת לקראת הסוף שהוא לא באמת אוהב ורוצה אותך. אז הנה. למה להמשיך קשר איתו? זה שהגברים הם ציידים כבר אמרו לפני. זה שהגברים (ברובם)יעשו הכל בשביל זיון, גם אמרו לפני. אני לא מחדש כלום. כדי לדעת מתי הוא באמת אוהב אותך-אל תלכי לפי הלב אלא לפי המוח. זה, הקטן שנמצא בראש. אמנם, אנחנו לא אוהבים להשתמש בו, אבל מה לעשות, לפעמים חייבים. דרך אגב, גבר שאוהב אותך, יוריד בשבילך את הירח. ולפעמים גם כוכבים.
 

seeyou

New member
באמת אתה כותב לעיניין!

מתוך y-net " תושבת רמת השרון, בת 43, חשודה שסחטה באיומים כסף מגבר שעמו ניהלה קשר רומנטי ואף שלחה נשים אחרות להטריד אותו ואת בני משפחתו ולסחוט אותו. האשה טוענת כי היא חפה מפשע אולם בית המשפט האריך את מעצרה בשלושה ימים אבי כהן בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ב') בשלושה ימים את מעצרה של תושבת רמת השרון, החשודה בסחיטה באיומים של תושב מרכז הארץ, נושא משרה ציבורית, שאותו הכירה בצ'ט באינטרנט. רק אנחנו(הגברים) עם חרא? המשך יום נעים יוסי "
 
לדעתי...

פשוט משעמם לו! לפעמים, הוא פשוט משועמם, חרמן וכו' וכו', אז הוא יוצר איזשהו קשר (כאמור משעמום, חרמנות, או פשוט סתם כדי לדבר עם דמות נשית)עם בחורה שהוא יודע שתחת התגובה החיצונית שלה היא תכלס תשמח לשמוע אותו, ומי יודע, אולי עוד ייצא מזה משהו... בנים הם לרוב שטחיים בדברים האלה...
 
למעלה