טוב, חבר'ה.. אני יודעת שחפרו לכם כבר..

Hip Hop 4 ever

New member
../images/Emo206.gifפרטי המפגש. בלי בלבולים וספקות.

הנה הפרטים הסופיים של המפגש ב-7.8: הוא יהיה בגג של עזריאלי בשעה 13:00. חוגגים לבילי יומולדת! תפיצו בכול חור אפשרי. עוד משהו: הרבה אנשים רוצים להעביר את המפגש ל-15. רק שתדעו שאי אפשר! נציג של יוניברסל התקשר לבילי, והוא אולי שולח אלינו נציג למפגש (ככה הוא אמר), מה שאומר ש-90% שטוקיו הוטל באים לארץ! חבר’ה אתם חייבים לבוא! אם אנחנו נעביר את זה ל-15 הם יחשבו שאנחנו לא רציניים! אנחנו חייבים להראות להם שיש המון מעריצים של טוקיו הוטל בארץ אז תעשו הכול כדי להגיע כי זה ממש חשוב! אם אתם רוצים שטוקיו הוטל יופיעו בארץ, זה המעט שתוכלו לעשות! המפגש יתקיים ב-7 כי זה היום שהוחלט עם הנציג. בבקשה תעשו הכול כדי להגיע. אנחנו לא מבטיחים שהוא יגיע, אז אל תפתחו ציפיות. ועוד משהו ממש חשוב: בילי הזמינה חולצות למפגש. זו חולצה שחורה שמודפס עליה מקדימה את הסמל של טוקיו הוטל. מאחורה כתוב Tokio Hotel Rocks, והיא בשביל כול מפגש כדי שנגיע בחולצה הזו. זה עולה הרבה כסף (כול חולצה 13 ש"ח), אז ביל מזמינה (ואולי גם אני..), משלמת, ובמפגש, כול מי שתביא 13 ש"ח תקבל את החולצה. זה ממש שווה, ונוכל להיות כולנו באותה החולצה ויהיה ממש מגניב! אנחנו צריכות לדעת בערך כמה בנות קונות חולצות. אז כול מי שכן, שתכנס לאייסיקיו שלי 198600332 או תתקשר לבילי: 0525322157 ותגיד לנו את המידה שלה: סמול, מדיום או לארג’. אנחנו משוטטות כול היום באינטרנט רק בשביל זה, אז בבקשה תבררו אם את קונות או בכלל באות למפגש! המפגש יתקיים ב-7 כי זה היום שהוחלט עם הנציג. בבקשה תעשו הכול כדי להגיע. אל תשכחו את עניין החולצות, ולכתוב את המידה שלכן! (כול מי שקונה חולצה) סמול, מדיום או לארג’. לא לשכוח 13 ש"ח. אייסיקיו: 198600332 בבקשה תפנו אליי לכול שאלה וגם בקשר לחולצות כמובן.
 

dirty look

New member
אני כ"כ רוצה לבוא :|

אבל אין לי איך.. :/ לא מרשים לי אוטובוסים או רכבות.. ואין מי שייקח :/
 

leraax

New member
אני! לארג'! XD

אני אעשה הכל כדי להגיע!! ברצינות!! העיקר שתשמרו לי חולצה, מקסימום אני לא אגיעה באותו המפגש אני אגיעה באחד אחר ואני רוצה את החולצה D: 3>
 

3has3

New member
../images/Emo69.gif רוצה אולי שאינ אקח לך את החולצה

ואביא לך אותה במפגש אחר שנהיה בו ביחד?
 

3has3

New member
../images/Emo69.gif זה היה לפני שהתחברת ../images/Emo11.gif ../images/Emo9.gif

 

Hip Hop 4 ever

New member
גאד... מה עשיתם מזה...

אי אפשר לרצות את כולם.. מה לעשות. תשמעו, יש שני מפגשים. אחד ב-7.8 ואחד ב-15.8. יש לכם בחירה! תנצלו את זה ותגיעו למה שאתם הכי יכולה להגיע! אם מישהו יכול להגיע לשניהם - מעולה. רק אל תעשו מזה עניין. רוצים לבוא, תבואו. לא רוצים, חבל.
 

NICI GIRL

New member
אוקי, עכשיו תורי לדבר

אוקי, לי ולעוד מעריצות נוח ב15.8! אנחנו אמורות לחגוג שנתיים לטוקיו ב15.8 אז מין הסתם שזה מתאים למפגש.. למה מה 7.8 קשור?שאלתן מישהי אם היא יכולה באותו יום?אני לא יכולה... ורק כי לבילי יש יומולדת זה אומר שאני צריכה לבוא? עם כל הכבוד לבילי...צריך קצת להוריד אותה מהגובה שלא תחוש אשתו של ביל או משהו..:S ואמ..סורי על הבורות..מה זה יוניברסל או משהו כזה?הבנתי שזה עיתון אבל איזה?
 

Hip Hop 4 ever

New member
אוקיי אוקיי.. תשמעי..

ב-7.8 יש לבילי יומולדת. זה היה אמור להיות מפגש מצומצם ליומולדת אבל אז החלטנו לעשות מפגש מעריצות (וגם נחגוג טיפה את היומולדת של בילי). את לא חייבת לבוא. אף אחד לא הכריח אותך ודרש ממך לבוא. יוניברסל זה שם חברת התקליטים של טוקיו הוטל. החברה היא עולמית מה שאומר שיש אחת גם בארץ.
 

rikikiki

New member
../images/Emo2.gif

יוניברסל?
יאוורדי!! *פוצחת בריקוד עם מטורף בחדר מטר על מטר שלי*
 

Hip Hop 4 ever

New member
מי יודע...

אבל לא לפתח ציפיות כי זה לא 100% שהוא יגיע.... אני מקווה שכה
 

Hip Hop 4 ever

New member
היא הייתה במפגש הקודם...

והיא ארגנה (אם אני לא טועה..) את כול המפגש ב-7.8
 

rikikiki

New member
הומ...

איי וויש.. בעיקרון, אין שום סיבה שאני לא אבוא למפגש ככה שאני באה+משלמת נכון לעכשיו. ממ.. אז.. אני רוצה לארג' (אני אוהבת חולצות גדולות). דנקשיין XD.
 
למעלה