טוב, זה רישמי

B a n j o

New member
טוב, זה רישמי

נמסיס יוצא ב DVD רק ב-20 למאי עוד 3 חודשים לחכות בשביל לראות ואני לא יודע אם אני בכלל אהיה בארץ בתקופה הזו
 

vulcan20MM

New member
טעות!!!

נמסיס אולי מגיעה לארץ ב-3במאי{כלומר גרסאת ה-DVD}אבל בארה"ב יתחילו לשווק את זה הרבה לפני זה! {ובשביל מה יש אחים..?או האקרים..?}
 

B a n j o

New member
קראתי ב4 אתרים שונים

שההפצה שלו מתחילה ב- 20 למאי תסתכל באתר של סטארטרק אפילו ובאמאזון ובאתר של פאראמאונט המפיצה. הגיוני שההפצה בסוף תתחיל בערך שבוע לפני כמו עם כל DVD ובגלל זה אני אעשה לו PRE-ORDER כדי שיגיע כמה שיותר מהר
 

נריה_ה

New member
עברית בDVD?

מישהו יודע אם יהיה תרגום עברי לDVD של נמסיס כשיגיע ארצה?
 

B a n j o

New member
אולי

יחליטו לעשות באזור 2 או 4 אבל זה תלוי אם יחליטו להפיץ בארץ, מה שבטוח זה שכרגיל, הגירסה הישראלית תהיה גרועה...
 
למעלה