טוב..הצבעה מחדש..

gcnet

New member
אמממ ../images/Emo160.gif

בעיקרון לא הכי איכפת לי אני מאמינה שאני יוכל להגיע לשני המקומות אמ... אבל נבחר ראשל"צ כי הבטחתם שיהיה שם לאונרדו =]]]]]]
 

T a b a s c O

New member
אבל בתל אביב יהיה תומר

ומרחק ההליכה בין קניון הזהב ללאונרדו יותר גדול ממרחק ההליכה מעזריאלי לדיזינגוף..
 

kokain1

New member
חבר'ה תקו..

8 ת"א 8 ראשון רק דעו לכם אני לא באה לראשון!!
 

midnight dragon

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo15.gif

אם ענת באה אז גם אני
 

midnight dragon

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo15.gif

איך גילית אותי?
ענת
 

Knotted String

New member
../images/Emo3.gif../images/Emo42.gif../images/Emo129.gif

תפסיקי להציף שטויות! פה זה לא פורום רומה"ד!
 

midnight dragon

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo3.gif../images/Emo15.gif

תצטרפתי לקומונה החברתית של עידן
 
למעלה