טוב, אז אתמול היינו באולם ויש התקדמ

אתי@

New member
טוב, אז אתמול היינו באולם ויש התקדמ

התקדמות... לגבי השולחנות - לשמחתי הם החליפו את הסטנדרט המכוער בזוג פמוטים מעוצבים ממתכת שחורה עם ורד אדום. משהו יפה ולא בומבסטי. חסכנו עיצוב שולחנות... חוץ מזה שבעל האולם המליץ לנו לחסוך ולוותר על סידור פרחים גדול עם נרות (זאת אופציה ב` במחיר של כ-7$ לשולחן) ובמקום זה להזמין תאורת CT clolor, שזאת תאורה שמציבים ב - 4 פינות האולם וצובעת את כל האולם בצבעים מקסימים. זה מאוד יפה - הזוג שהתחתן אתמול הזמין את זה.... אני חושבת בכל זאת להזמין לקבלת הפנים משהו יפה שראיתי בחתונה ב``בין הכרמים`` - מן עצים גדולים עם הרבה ענפים, ועל כל ענף תלויים המון נרות קטנים. זה מאוד יפה ונראה לי שיוסיף לעיצוב של המקום. מה דעתכם? מישהו מכיר את זה? לגבי החופה - מדובר בחופה גדולה, הם הגדילו אותה מאוד לאחרונה ולכן (למי שזוכר את ההתלבטות) נכניס שם חוץ מהורים גם סבא וסבתות. לגבי השושבינות, כנראה שאני אוותר :p ויהיו שתי שושבינות (למרות גילן המתקדם), שהן האחיות שלנו: משי בת 7 וחצי, ויעל בת 12 וחצי. רונן אמר שאני חושבת רק על האסטיטיקה ולא על הרגשות של האנשים, ושהבנות מאוד ישמחו להיות שושבינות, וזה גם יחמם את ליבם של האורחים, אז למה לא? איך אני יכולה לעמוד בפני טיעון כזה??? מה אתן חושבות - להלביש אותן שמלות לבנות (השמלה שלי בזהב)??? ועוד שאלה באותו נושא - כדאי לצרף את התאומות של בן דוד שלי, שהן בנות 4 ומתוקות להפליא (וגם זהות)??? ושוב טעמנו מהבופה ולא התאכזבנו מרמת האוכל המדהימה. דיברנו עם אחת המלצריות, היא סיפרה לנו שהיא עובדת בהמון מקומות ושם השירות הטוב ביותר והאוכל הטוב ביותר (הייתי צריכה קצת חיזוקים... ;-) ). יופי, אז עוד כמה דברים הסתדרו לי בראש...
 
יופי אתי- לגבי ההעצים הגדולים

ראיתי את זה בבוסתן אליה- זה מקסים. קיבלתי במתנה עיצוב כזה מפרחי המושב שיהיה בכניסה איפה שההורים עומדים.לגבי השושבינות לדעתי שמלה בלבן עם עיטור זהב יהיה מקסים, ונרא לי מיוןתר להוסיף גם את הבנות הקטנות - זה כבר יותר מדיי.
 

*שיר

New member
איזה כיף לכן! אני בעד הנרות התלויים

זה נשמע ממש מקסים ורומנטי (אוווווווו) לגבי השושבינות, אני חושבת שילדות בנות 4 הן קצת קטנות מדי לעניין הזה. לא? גם אני מתלבטת באותו ענייו -יש לי אחיינית מקסימה בת 7 שחשבתי להפוך אותה לשושבינה. ואז אמא שלי אמרה שחייבים לתת גם לאחיינית השנייה, שהיא רק בת 3, אמנם חכמה, אבל לטעמי קצת קטנה.
 

אתי@

New member
להפך, אני אוהבת שהשושבינות הן כמה

שיותר קטנות (אם כבר שושבינות...) גיל 3 זה פיצוץ!!!
 

אתי@

New member
מה היא צריכה לעשות? ;-)

יש משהו שאני לא יודעת??? חשבתי שהן רק מתלבשות יפה ומפזרות פרחים, לא??? (עכשיו חסר לי סמיילי מסמיק...)
 

*שיר

New member
התכוונתי לפיזור פרחים וללכת יפה על

השביל לפנינו... אולי אני צריכה להסמיק שאני מעריכה אותן פחות מדי?
 

אתי@

New member
אני חושבת שזאת משימה אפשרית בהחלט

לילדות בנות 3, אפילו אם הן יעשו פאדיחות, זה רק יהיה חמוד ומצחיק , ולא טרגדיה יוונית.. חוץ מזה, יהיה משהו מדליק לזכור בעוד הרבה שנים.
 

הילית*

New member
נשמע אחלה!

אני צריכה להחליט עד סוף השבוע על עיצוב השולחנות, המקום, האוכל, סגירת ההזמנות, למדוד פעם ראשונה את השמלה ואני בפעם הראשונה מתחילה להרגיש לחוצה....
 

pumpkinle

New member
לגבי סיטי כלורס

אני לא יודעת איפה אתם מתחתנים אבל אנחנו מתחתנים בכפר המכביה וחבר שלי רוצה את הסיטי כולורס. התיעצנו עם שלושה תאורנים שונים וכולם אמרו לנו שלאולם בגודל הזה (יכול להכיל עד 500 אורחים) זה יהיה מסנור מדי.
 

אתי@

New member
ראיתי את זה אתמול באולם וזה היה

מאוד יפה וממש לא מסנוור. האולם שלנו גדול מאוד. בכל אופן תודה על העצה, לפני שנעשה את זה נוודא שוב שזה אכן מתאים.
 
למעלה